Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 1128839 times)

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1050 on: August 23, 2012, 14:36:40 »
Kaut kādiem opeļiem bija šādi zemspiediena sūkņi,kas dzen no bākas līdz karb. un pie slodzes paši apstājas.Bet kādi 30 Ls laikam maksāja

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1051 on: August 23, 2012, 14:39:20 »
Tam kas man princips ir tāds pats.

Offline Sad

  • Posts: 2324
  • Kawasaki zx6r
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1052 on: August 23, 2012, 15:06:13 »
Kaut kādiem opeļiem bija šādi zemspiediena sūkņi,kas dzen no bākas līdz karb. un pie slodzes paši apstājas.Bet kādi 30 Ls laikam maksāja
Nu laikam šitāds der. Un 30 Ls nav 200. Padevu info tālāk, lai domā un meklē.

Nait, ja būs nepieciešamība tad padošu ziņu par sūkni :)
Ieskatam
http://www.youtube.com/watch?v=k8KZ6P7V5zQ&feature=youtu.be
The only easy day was yesterday

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1053 on: August 23, 2012, 19:20:29 »
Tasini ar to kartu arī var pabraukt ?! ;D

Offline Sad

  • Posts: 2324
  • Kawasaki zx6r
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1054 on: August 23, 2012, 19:44:40 »
Tasini ar to kartu arī var pabraukt ?! ;D
Pats redzejis neesmu, bet ka saka iet vinsh zverigi.  :D
The only easy day was yesterday

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1055 on: August 24, 2012, 22:47:59 »
Šodien, samainīju gaisa filtru un gāzes troses. Pie reizes norāvu karbuļus un no diviem salasīju vienu, kas vizuāli likās labāks. Saliku sasinhronizēju un devos ielās. Rūc itkā labāk, bet slodzē pretīgs pļurkšķis no pufa, kurš man vairs nepatīk. :hvz:
Laikam tagad ir gaiss, jo filtrs bij dirsā. Adatas no piecām pozīcijām ir pa vidu, nevarēju izdomāt ko darīt, tāpēc zelta vidusceļš. Parādījās bedre apakšā :gacho:  :shura:  Pagaidām norakstu to uz pufu, rīt uzlikšu citus un pariņķošu kā ir. Biju jau tā saostījies, ka galva nestrādāja un cietais kārās. Ja nē, tad ir fleksis un gan jau no Goblina kau tko uzšaujamu var dabūt.


GRIBU JAUNU MOCI :-[
Vizuāli kautko līdzīgu šim statp streetu un ratbike. Ko lai tādam liek pamatā ???  Roni paldies par piedāvājumu, bet nē :D 
Tas tik tā pārdomas, pagaidām ir aktuālākas lietas kur investēt.

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1056 on: August 25, 2012, 00:14:28 »
Tev bedre apakšā, man augšā :aiwa:
Nu, saskatoties ārzemju saitus, kur džeki perfekti apvieno jauno ar veco... ņem kādu 80. gadu litrīgo streetu un aidā iekš Muscle bike ;)
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1057 on: August 25, 2012, 00:21:18 »
Es gan esmu no tiem kas uzskata, ka jāņem maksimāli labs materiāls un tikai tad jāsāk tajā grūst nauda.
Ar labs materiāls es domāju rāmis, motors, vēlams arī amortizatori, bemzes.
Vienkārši tā sanāk lētāk un labāk.

Neko jaunu jau es tev nepateikšu - visu zini pats !
Es teiktu:
* 600+cm3 un pietiekami daudz jaudas.
* Ar šprici
* Ar apgriezto dakšu, bet ne obligāti.
* Ar normālām bremzēm.
* Ar 17 colu riteņiem, ja vien tas nav endūrs vai čoperis.
* Par to vai vajag dzelzs rāmi - domā pats.

Es domāju, ka būvēt Rat bike no Dukāta, MV Augustas vai jaunā BMW varētu būt kruta !  :shura: :muri:


Pasērfo Mobile.de copar.co.uk alegro.pl otomoto.pl  autoscout24.d

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1058 on: August 25, 2012, 08:44:01 »
Māri gribi darbiņu? Varbūt bildes nav pašas veiksmīgākās, bet nu vismaz apmēram lai saprastu.. Bukte pretīga,droši vari atteikties :shura:

Offline skapis

  • Posts: 814
  • Braucu pa zāli!
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1059 on: August 25, 2012, 09:34:15 »
izskataas, ka taadai var naakties izgreizt apakashu lai normaali iztaisnotu

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1060 on: August 25, 2012, 10:11:48 »
Davai ziemā  ???

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1061 on: August 25, 2012, 10:30:54 »


GRIBU JAUNU MOCI :-[
Vizuāli kautko līdzīgu šim statp streetu un ratbike. Ko lai tādam liek pamatā ???  Roni paldies par piedāvājumu, bet nē :D 
Tas tik tā pārdomas, pagaidām ir aktuālākas lietas kur investēt.

Ja es ari reali prakse parliecinajos par to ,ko MIGs raksta. Jabut visiem svarigakajiem agregatiem uz vietas. Lasit visu pa detalam sanak baigi laikietilpigs un loti dargs process. Varbut Tev vajadzetu kadu Vmaksu meginat,tev varetu piestavet!

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1062 on: August 25, 2012, 12:13:49 »
Davai ziemā  ???
Jā , tagad tas nav aktuāli, tecēt netek un džekam ribas lauztas.

Offline osiic

  • Posts: 2304
  • neko nezinu...
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1063 on: August 25, 2012, 16:21:06 »
Visiem jaunajiem baikiem ir pretiigi nesmuki motori un arii raamji ir makan tizli, kad nonjem prastmasas. Gaisa/elljas dzeses motori bija krietni skaistaaki kaadreiz 8)

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1064 on: August 25, 2012, 16:25:00 »
Nūuuu - tu jau vari pats uzkonstuēt un izveidot dzinēju ar sev vēlamajiem izmēriem un formām !  :shura: :muri:
Nav jau tā, ka tas nav iespējams, bet ....  :aiwa: