Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 1122336 times)

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« on: April 10, 2010, 00:42:37 »
Pamaniju motopowerā linku uz labu video !

Motocikla priekšējās dakšas izjaukšana.

<a href="http://www.youtube.com/v/5A0p2OH6FmI&amp;hl=en_US&amp;fs=1&amp;" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/5A0p2OH6FmI&amp;hl=en_US&amp;fs=1&amp;</a>

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1 on: April 10, 2010, 02:08:40 »
Labs video,tikai 6 stundas par vēlu-Kida dakša jau izjaukta un salikta,īpašs paldies KK un Čirkainajam par sadarbību!

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #2 on: April 10, 2010, 02:11:04 »
PS-tā skruvjspīle viņam paredzēta snovborda dēķa ievaskošanai...

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #3 on: April 15, 2010, 22:15:06 »
izstaasta kaads atskjiriibu starp 520M un 530 SDZ kjeedeem.. vai var likt virsuu 520 uz maneejaa, ja dotajaa briidii tur staav 530?
Full Throttle

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #4 on: April 15, 2010, 22:22:15 »
Principā mainīt var, bet reizē ar zobratiem.
Man leikas, ka 520 LV bšu vieglāk pieejama.
Domas par to, kas ir izturīgāks dalās. Bet 530 ir smagāka.

Paprasi Skapim vai JR ar ko šie brauc ?! :)
« Last Edit: April 15, 2010, 22:25:45 by MIGs »

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #5 on: April 15, 2010, 23:18:22 »
karoch taapat vien bremzhu skjidrums negrib teceet sisteemaa :aiwa:
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #6 on: April 15, 2010, 23:40:07 »
Es tev cik reizes teicu lai tu nopērc vet aptiekā lielu plastmasas šprici !? :aiwa:
Man tādas ir pat vairākas - tiesa visas Saulkrastos ! :D

Offline mb

  • Posts: 2106
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #7 on: April 15, 2010, 23:45:20 »
Principā mainīt var, bet reizē ar zobratiem.
Man leikas, ka 520 LV bšu vieglāk pieejama.
Domas par to, kas ir izturīgāks dalās. Bet 530 ir smagāka.

Paprasi Skapim vai JR ar ko šie brauc ?! :)
520 vai 530 tas ir kas par parametru kjeedei? ne jau svara :?

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #8 on: April 15, 2010, 23:47:29 »
Nu svars diezinvai - solis/paltusm utt. :hvz:
Bet augstāk ir bildīte...

Offline mb

  • Posts: 2106
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #9 on: April 16, 2010, 00:00:51 »
Nu svars diezinvai - solis/paltusm utt. :hvz:
Bet augstāk ir bildīte...

zoba platums. sapratu. bildi nebiju paskatijies. thnx.

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #10 on: April 16, 2010, 08:04:35 »
un atskjiriiba cenaas ir pzdc dramatiska = ja jauna ČZ 520 maksaa 20 ls, tad 530 ir 60 ls .... mudacisms
Full Throttle

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #11 on: April 16, 2010, 09:35:09 »
520,525,530 ir ķēdes platums - parasti sešsimtniekiem ir 520-525, un litriem plataa, jo loģiski spriežot 530 ir izturīgāka  Un normāla ķēde  ar ringiem maksā diezgan labi sākot no kādiem 50 ls.Jo likt  lēto ķēdi (kas varētu būt arī bez o,z vai x ringiem) var tikai krosiniekiem, bet nu katrs ekonomē uz ko grib. Vienīgi varu pieminēt ka plīsto''an ķēdēm ir tieksme piekaut mo īpašnieku vai ieritināties karterī :D

P.S. Po ka bremzes nesagaisojjās - īsti tam nebija laks vakar, bet mana jaunā 520 ķēde ir sakniedēta un savā vietā :aiwa:
« Last Edit: April 16, 2010, 09:37:30 by RGX »
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #12 on: April 16, 2010, 09:52:29 »
Vot nezinu, bet vai tā ČZ baisgi nestiepjas ?! :wondering: ja atmiņa neviļ, tad Instruktors bija uzlicis CŽ uz sava Duke.

Tu gribi cieto ķēdi vai ar ringiem ( o/z/x/utt) ?!

Pēc visa spriežot 530 ir oldshool, 525 so, so, bet da best ir 520 - veiglāka svarā, bet kalpošanas laiks tāds pats.
Lielajam sportam visi izmantojot 520 ķēdes. Domas dalās, kura ilgāk kalpo - izskatās, ka +- vienādi. Daudz vairāk izsaka pašas ķēdes kvalitāte. Jo piemeŗam pērkot Tsubaki 520 ķādi vari izvēlēties vai vajag Ringus un ka'dus, tāpat vari izvēlēties cietību/kvalitāti. ... Protams šo izvēli pavada cena.

Te var salīdiznāt parametrus ķēdēm:
« Last Edit: April 16, 2010, 09:57:12 by MIGs »

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #13 on: April 16, 2010, 09:55:09 »
jaa - bet jautaajums, vai vinja derees virsuu - mees pie mezhavecha k-kaadu meegjinaajaam uzstiept, bet bija par shauru...
Full Throttle

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #14 on: April 16, 2010, 09:59:34 »
Nē, ķēdes mainās komplektā ar zobratiem ! ;)
Teorijā ja atšķiras tikai platums nevis soļa garums, tad vari uzlikt platāku ķēdi. Tā var braukt, bet tas ir absolūti nepareizi. Laigan Minskele man bruakāja ar javas ķēdi un nebija ne vainas, ja neskaita, ka javas ķēde defaultā ir sūds un ļoti stiepjas.  A moš tā bija ČZ - laigan man lieaks, viņas bija vienādas...


Jajau tev tagad ķēdei ir pizģets, tad varbūt vajag arī zobratus mainīt ?!
« Last Edit: April 16, 2010, 10:01:27 by MIGs »