Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 1128473 times)

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1080 on: August 25, 2012, 23:17:19 »
Ja brauc uz trasi,varu paņemt līdzi.  ???

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1081 on: August 25, 2012, 23:20:02 »
Vēl nezinu. Itkā jau vajadzētu aizbraukt.

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1082 on: August 26, 2012, 19:37:46 »
Tikmēr biju garāžāun gaidīju , lai atdotu moci, izštukoju kas pa vainu. Rīt jaukšu pa jaunam. tik ko darīt ar adatām? vai atstāt pavidu?

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1083 on: August 26, 2012, 23:00:45 »
Atstāj un pabrauc, lai redz kādas sveces.

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1084 on: August 26, 2012, 23:16:07 »
Tā arī būs jādara un tad jāpačeko :)

Offline osiic

  • Posts: 2304
  • neko nezinu...
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1085 on: August 27, 2012, 00:29:47 »
Visiem jaunajiem baikiem ir pretiigi nesmuki motori un arii raamji ir makan tizli, kad nonjem prastmasas. Gaisa/elljas dzeses motori bija krietni skaistaaki kaadreiz 8)
nu lielais bleids man liekas ir tiiri ok

Kuru tu domaa?

Offline skapis

  • Posts: 814
  • Braucu pa zāli!
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1086 on: August 27, 2012, 08:15:30 »
Visiem jaunajiem baikiem ir pretiigi nesmuki motori un arii raamji ir makan tizli, kad nonjem prastmasas. Gaisa/elljas dzeses motori bija krietni skaistaaki kaadreiz 8)
nu lielais bleids man liekas ir tiiri ok

Kuru tu domaa?
jauno, kas no 09.gada

Offline osiic

  • Posts: 2304
  • neko nezinu...
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1087 on: August 27, 2012, 09:22:14 »
Visiem jaunajiem baikiem ir pretiigi nesmuki motori un arii raamji ir makan tizli, kad nonjem prastmasas. Gaisa/elljas dzeses motori bija krietni skaistaaki kaadreiz 8)
nu lielais bleids man liekas ir tiiri ok

Kuru tu domaa?
jauno, kas no 09.gada

Nu man vizuaali vinjsh nevisai un pieljauju ka bez plastmasaam ir kakains >:D

Offline skapis

  • Posts: 814
  • Braucu pa zāli!
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1088 on: August 27, 2012, 10:45:30 »
Visiem jaunajiem baikiem ir pretiigi nesmuki motori un arii raamji ir makan tizli, kad nonjem prastmasas. Gaisa/elljas dzeses motori bija krietni skaistaaki kaadreiz 8)
nu lielais bleids man liekas ir tiiri ok

Kuru tu domaa?
jauno, kas no 09.gada

Nu man vizuaali vinjsh nevisai un pieljauju ka bez plastmasaam ir kakains >:D
man liekas kaa interesants potenciaals paarbuuvei, lai gan taa aste jau taa tiek spiesta virsuu daudziem streetiem

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1089 on: August 27, 2012, 20:43:42 »
Pārlasīju vēlreiz karbuļus, vienadrosele gļučīja un pacēlu adatas, jo pēc sveces izskatījās liesais. Sasinhronizēju un pa garāžām izgāzu. Likās ok, bet rīt jāpavelk pa ielām un vēlreiz sveces jāpapēta, vēl viena pozīcija palika , kur pacelt.

No priekiem pieķēros vienai angļu lampai un 15 min ir pareizs stars. Lukturis ir ar dzidro stiklu un marķējums ir vienāds gan UK gan EU, tā kā ja nu kādam uz TA :bigok:

Kā arī uz parasta leņķa pieliku papildlukturus, iepatikās kā izskatās, jāuztaisa smuks kronšteins un jāsavelk vadi. Smuks kronšteins= melnā metāla1/2 collas truba un sametinātas ausis, tas viss ar baloniņu sapūsts un tad paberzts  lau uzsit rūsu :shura: Lai piestāvpie rūdītajām skrūvēm kas visas ieņēmušas oranžīgu nokrāsu.

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1090 on: August 27, 2012, 21:17:34 »
Star citu tā kā štucerus sinhronizācijai biju aizņēmies un jau atdevis, tad smuki sanāca uztaisīt uz ātro no pusautomāta metināšanas sprauslām :D 

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1091 on: August 27, 2012, 21:57:14 »
Motora ķēdes spriegotāju arī atlaidu lai pārlec pa zobu un tad pievilku, grabēšana beigusies :yo:

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1092 on: August 27, 2012, 22:12:51 »
Forsi tev ! Ja man sita darbi vestos... Kaut ka galig pedeja laika visi procesi nokilejusi  :(

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1093 on: August 27, 2012, 22:52:43 »
Es beidzot arī izdomāju koncepciju mazajam moto astei :) , tik nez kad sanāks pieķerties :hvz:

Offline Uvis

  • Posts: 3343
  • dievs radija cilvēku, viss pārējais ir ražots ķīnā
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1094 on: September 01, 2012, 15:52:32 »
Osīs, par cik tu labi orientējies mototehnikā, tad jautājums tev.


Cik liels sūds ir tas te  [size=78%]http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/aprilia/iinko.html[/size]      Tīri no tehniskā viedokļa
Starptautiskie autokravu pārvadājumi