Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 1126892 times)

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #300 on: December 01, 2010, 23:35:41 »
Switzerland-based Pegasus Race Team unveiled a streetfighter prototype based on the Eric Buell Racing 1190RR-B sportbike.



Man patīk  :super: Vienmēr bueļi patikuši, pofig ka liels, neefektīvs motors, salīdzinot ar japāņu 4cyl.

Siksnas piedziņa(konkrētajam nav), bāka = viss rāmis, aizmugurējā dakša ~ motora eļļa  :super:

Ps.  Ļoti labas priekšējās bremzes, skatīt foto.
« Last Edit: December 01, 2010, 23:49:49 by k-k »
Zajebiste Street Terror

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #301 on: December 01, 2010, 23:54:59 »
Buelam nekad nav bijušas labas pr. bremzes,vismaz man pazīstami to īpašnieki grib bremzes abās pusēs.Papēti Buelus-visiem pr.bremžu disks būs zils no pārkarsšanas.Vēl šim konkrētajam nav siksna,bet ķēde un otrā pusē.tā kā klasisks Buela motors tas acīmredzot nav...

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #302 on: December 01, 2010, 23:58:56 »
Buelam nekad nav bijušas labas pr. bremzes,vismaz man pazīstami to īpašnieki grib bremzes abās pusēs.Papēti Buelus-visiem pr.bremžu disks būs zils no pārkarsšanas.Vēl šim konkrētajam nav siksna,bet ķēde un otrā pusē.tā kā klasisks Buela motors tas acīmredzot nav...
:o, nebiju ievērojis par tām bremzēm. Ja šādus diskus abās pusēs, tad vajadzētu būt bremzēm  :o
Zajebiste Street Terror

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #303 on: December 02, 2010, 00:04:50 »
Diemžēl suporti tiek ražoti tikai labie. :chokchok:

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #304 on: December 02, 2010, 00:10:18 »


Konkrēti šādu, es kkad pēc gadiem sev iegādāšu :), tad izdomāsim, kā otrā pusē supportu piedabūt  :shura:
Zajebiste Street Terror

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #305 on: December 02, 2010, 00:12:28 »
   13 400 Lt (3 881 EUR), nav nemaz tik neaizsniedzams.



Zajebiste Street Terror

Offline laurichh13

  • Posts: 1226
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #306 on: December 02, 2010, 01:54:48 »
k-k Tev to sūdu nevajag. viņu nevar dauzīt, viņam bāka rāmī un tas sūda rāmis plaisā, tas ir fucking hārlis , es jau nesaku, ka slikti, bet tā vibrācija, nu vecenes ir kaifā protams, bet vibrators ir lētāks un vispār es esmu par to, ka sex ir ar sievieti nevis transporta līdzekli
26697542

Offline fastarow

  • Posts: 2269
  • kawasaki kx450f gsxr 600
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #307 on: December 02, 2010, 07:11:53 »
+1 Lauričam  :super:
Dear Whiskey, we had a deal last night. You were supposed to make me funnier, smarter and a better dancer. I saw the video, we need to talk...

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #308 on: December 02, 2010, 15:35:10 »
k-k Tev to sūdu nevajag. viņu nevar dauzīt, viņam bāka rāmī un tas sūda rāmis plaisā, tas ir fucking hārlis , es jau nesaku, ka slikti, bet tā vibrācija, nu vecenes ir kaifā protams, bet vibrators ir lētāks un vispār es esmu par to, ka sex ir ar sievieti nevis transporta līdzekli

Shis nebuutu prieksh dauziishanas. Rāmis no parastas lietošanas neplaisaa.
Zajebiste Street Terror

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #309 on: December 02, 2010, 15:38:43 »


Konkrēti šādu, es kkad pēc gadiem sev iegādāšu :), tad izdomāsim, kā otrā pusē supportu piedabūt  :shura:
Otrā pusē suportu nevar piedabūt,pat es  ;D nevaru,joritens nav simetrisks,spieķi nobīdīti uz kreiso pusi,lai brem.disks stiprinātos pa vertikāli  pēc iestējas tuvāk centram.Vienīgi jāņem divi riteņi,jāgriež pušu un tad jāsametina divas labās puses... :doh:

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #310 on: December 02, 2010, 15:40:21 »
k-k Tev to sūdu nevajag. viņu nevar dauzīt, viņam bāka rāmī un tas sūda rāmis plaisā, tas ir fucking hārlis , es jau nesaku, ka slikti, bet tā vibrācija, nu vecenes ir kaifā protams, bet vibrators ir lētāks un vispār es esmu par to, ka sex ir ar sievieti nevis transporta līdzekli

Shis nebuutu prieksh dauziishanas. Rāmis no parastas lietošanas neplaisaa.
Bled a kā viņš vibrē tukšgaitā!Tur ar laiku saplīsīs pat nelietojot.

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #311 on: December 02, 2010, 16:25:12 »
purns peec suuda. bet taa man buell ahuuna simpatizee
Full Throttle

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #312 on: December 02, 2010, 17:10:34 »
Tā kā aparāts nagos nav un tik dŗiz nebūs, tad no stress  :bigok:
Zajebiste Street Terror

Offline laurichh13

  • Posts: 1226
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #313 on: December 02, 2010, 19:37:16 »
veci, nekāda stresa, esmu ar tādu, 2005g. nobraucis ap 1000 jūdzēm, nu ir savs kaifs protams, bet gribās normāli braukt un priekš vibrācijas - choperis oky , priekš psih mashīn death shīber psihopatiks records ir maigs rindinieks ar maigu brutalis skaņu no izplūdes kolektora, bļin nu saprotu , ir arī atrgaitas traktori. Šitais ir ātrgaitas traktors nevis motocikls un kad es braukšu ar V2 hārli , es būšu jobnutijs fermeris. Savādāk nekā personīga, ja neskaita ka pēc katra brauciena jāpārvelk skrūves un garākos izbraucienos kamēr džki pīpo tikmēr Tu skraidi apkārt ar uzgriežņu atslēgu un piestājot pie kroga bārmenim lūdz vannīti ko palikt zem motora ;)
26697542

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #314 on: December 02, 2010, 20:44:10 »
Ja eļļa tek-tātad viņa tur vēl ir! :super: