Sākums
Forums
Raksti
Dažādi
Moto pasākumi
Pārbūves
Ražotāju jaunumi
Sacensības
Tūrisms
Vēsture
2018
2018.05.01
2017
SSC1 Rezultāti
SSC2 Rezultāti
SSC3 Rezultāti
SSC4 Rezultāti
2017 kopvērtējums
2016
2016 SSC1 Rezultāti
2015
2015.09.20
2014
E-pasts
Foto
Video
Veikals
Kalendārs
Lietotāji
Meklēt lietotāju
Par mums
Meklēšana
Ienākt
Reģistrēties
Drukāt
Pages:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
Go Down
Author
Topic: Tehniska rakstura jautājums (Read 108233 times)
Gacho
Posts: 7233
Re: Tehniska rakstura jautājums
«
Reply #75 on:
October 21, 2014, 13:48:48 »
Atradu fīču kas man ir nepieciešama lai ātruma pārslēgam nelūztu skrūves pušu
Māri, moš šādu vari uztaisīt vai tomēr nečakarēties un pasūtīt no Sato Racing?
Report to moderator
Logged
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!
RGX
Posts: 10384
When Im sad I stop being sad to be awesome instead
Re: Tehniska rakstura jautājums
«
Reply #76 on:
October 24, 2014, 09:44:18 »
TU esi kautkāds maniaks? Es nobraucu 2 (divas) sezonas un nekas man neluuza....
Report to moderator
Logged
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.
www.sfrt.lv
29184673
Gacho
Posts: 7233
Re: Tehniska rakstura jautājums
«
Reply #77 on:
October 24, 2014, 10:59:53 »
Tev mazas kājiņas....
Report to moderator
Logged
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!
osiic
Posts: 2304
neko nezinu...
Re: Tehniska rakstura jautājums
«
Reply #78 on:
October 24, 2014, 11:06:12 »
Quote from: Gacho on October 24, 2014, 10:59:53
Tev mazas kājiņas....
Report to moderator
Logged
RGX
Posts: 10384
When Im sad I stop being sad to be awesome instead
Re: Tehniska rakstura jautājums
«
Reply #79 on:
October 24, 2014, 12:59:26 »
ir risinājums
1. Pelnrušķītes stāstā līst asinis
Orģinālajā versijā pamāte mudina savas meitas uz asiņainu rīcību, lai tikai viņas varētu ievilkt kurpīti. Viena nogriež pirkstu otra papēdi. Viltību nodod asiņainās zeķes. Otrajā 1819. gada izdevumā brāļi Grimmi parūpējas, lai ļaunās sievietes par Pelnrušķītes pazemošanu saņemtu jūtamu sodu. Brāļi liek, lai māsām uzbrūk dūjas un izknābj viņām acis par "ļaunumu un melīgumu"."
Report to moderator
Logged
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.
www.sfrt.lv
29184673
armands
Posts: 13
Re: Tehniska rakstura jautājums
«
Reply #80 on:
March 16, 2015, 20:42:48 »
Čau!
Biju postējis arī mp, bet nu pagaidām bez atbildes. CBR F4i, 2001. gads. Lieta sekojoša - kādu pusotru sezonu atpakaļ biju pārjaucis visus bremžu suports - jaunas manžetes suportiem, armētās šļaukas, jauni kluči. Tagad, tīrot suportus, pamanīju, ka bremžu klučiem, abiem suportiem, darba virsma, kas ir tuvāk rotoru centram, vienā līnijā ir nesakrta - tb, neizskatās, ka uzlika būtu vienmērīgi padilusi. Bremžu augšējie cilindrīši kustās labi, apakšējie - nedaudz stīvāk, bet, kad nosprosto augšējos, tie tad ar pamazām sāk kustēt. Tos patīrīju. Jautājums - vai vaina var but pašos supportos? Imho, ja reiz cilindri nebūtu nostrādājuši kā nākas, sprūstu, tad tieši otrādi - viena uzlikas augša būtu nodilusi vairāk, apakša - atkal mazāk vai, kā šajā gaījumā - vispār praktiski neaiztikta. Vai arī vaina varētu būt pašā rotorā un tas ir vai nu savērpies, vai arī nevienmērīgi padilis (pirms izjaucu supportus, tur cilindrīši vispār bija iesprūduši un negribēja daži vispār kustēties)? Cik paspēju piefiksēt, tad arī tā vieta rotoram tuvāk centram, vietām izskatās vizuāli nedaudz atšķirīģāka kā pārējā rotora darba virsma. Kādas idejas?
Reku bilde ieskatam, līdzīgi ir arī otras puses kluči.
Report to moderator
Logged
laurichh13
Posts: 1226
Re: Tehniska rakstura jautājums
«
Reply #81 on:
March 16, 2015, 22:14:11 »
Vis Tev tur ir kārtībā, izjauc suportus, notīri virzulīšus, liec kopā ar jauniem klučiem un ja paveiksies un visu būsi izdarijis labi,tad netecēs suporti,bet vis ticamāk tie virzulīši ir sadiluši un nostājas mazliet slīpi, līdz ar to nedaudz pieķīlējot un tizli deldējot klučus. Tādā gadijumā ieliec jaunas manžetes un virzulīšus un vis būs ok. kas tie par rotoriem?
Man kādreiz bija f4i, bet viņam neviena rotora nebija!
Bet vispār ir pofig kā dilst kluči, svarīgi ir 1. lai bremzējot nevibrē,2. atlaižot bremzes ritenim ir nekavējoties jāatbrīvojas, 3. ritenim ir jāgriežas tik brīvi, lai nebūtu sajūtas,ka viņu turētu4. protams, ka bremžu diski nedrīkst pārlieku sakarst.
Report to moderator
Logged
26697542
armands
Posts: 13
Re: Tehniska rakstura jautājums
«
Reply #82 on:
March 16, 2015, 22:25:48 »
Tnx laurichh par padomiem!
Ar rotoriem biju domājis bremžu diskus.
Par vibrēšanu - bremzejot nevibrē, tacu, kad lēnā gaitā ripina līkumā un piebremzē, tad hēbeli nedaudz pasit atpakaļ, pulsējoši tipa. Otrais un trešais punkts izpildās točna, pārbaudīts. Nav arī novērots, ka bremžu diski būtu pārāk karsuši.
Vēl pavīdēja doma, ka varbūt arī savu lomu varētu spēlēt uzliku (vadīklas? - tipa pad pins) - tās izskatās jau krietni palietotas, pirms mainīt virzulīšus, lētāk tad būtu sākt ar tiem, lai nav uzreiz visi virzuļi jāmaina. Ja pēc tā būs tāda pati šaize, tad lūkošu pēc virzulīšiem.
Report to moderator
Logged
laurichh13
Posts: 1226
Re: Tehniska rakstura jautājums
«
Reply #83 on:
March 16, 2015, 23:09:25 »
pacel mocim priekšējo riteni, iegriez, ritenim ir jāgriežas viegl,brīvii.Tad nospied un atlaid bremzes,pēc šīs darbības ritenim acumirklī ir atkalviegli jāgriežas,ja tānenotiek,tad ir problēmas,ja viss ir ok,tad nemeklē kašķi
Report to moderator
Logged
26697542
Renars
Posts: 46
Re: Tehniska rakstura jautājums
«
Reply #84 on:
April 10, 2015, 19:52:31 »
Tā, Dāmas un Kungi!
Man ir neliela problēma - šodien normāl pa šoseju pabraukājos un atbraucot mājās izdomāju pasildīt riepu. Nu kad riepu biju pasildījis
, tad sāki gāsties tosols ārā un radiators strādāja. Tagad rodas jautājums, kur meklēt problēmu kapēc tā notika, termostats vainīgs vai kas? Par temperaturu nemaku atbildēt, jo man temperaturas dačiks gļūko un īpaši pareizi man nerāda.
Ko darīt?
Report to moderator
Logged
Es atsakos atteikties no alus!
Naits
Posts: 3745
Re: Tehniska rakstura jautājums
«
Reply #85 on:
April 10, 2015, 20:23:36 »
Pa kurieni tas tosols gāzās ārā?
Report to moderator
Logged
Renars
Posts: 46
Re: Tehniska rakstura jautājums
«
Reply #86 on:
April 10, 2015, 21:27:11 »
Labs jautajums,jo aiz tam plastmasam neko neredz, bet nejaucot nost vinas izskatijas,ka no tas trubinas kas nak no izplesanas trauku!
Report to moderator
Logged
Es atsakos atteikties no alus!
Naits
Posts: 3745
Re: Tehniska rakstura jautājums
«
Reply #87 on:
April 10, 2015, 21:46:27 »
Izspieda lieko
,
Report to moderator
Logged
Renars
Posts: 46
Re: Tehniska rakstura jautājums
«
Reply #88 on:
April 11, 2015, 09:56:27 »
nu varbut ar!
tad ludzu kads paskaidrojiet,ka pareizi atgaisot sistemu mocim?
Report to moderator
Logged
Es atsakos atteikties no alus!
Loner
Posts: 38
Re: Tehniska rakstura jautājums
«
Reply #89 on:
May 07, 2015, 22:25:14 »
Tā kā gaidīšu dažas detaļas un tāpat izjaucu moci, radās ideja izgriezt katalizātoru, modificēt izpūtēju (ļoti patīk kā izskatās oriģināls; aftermarket nav pat tuvu!) un izgriezt lielāku caurumu airbox'ā.
Jautājums: vai mocis sagremos izmaiņas un adaptēsies?
Šim mocim ECU ņem vērā O2 sensoru (kas paliks!) tikai līdz 4000 apgr. Tā saucamais closed loop. Cik sapratu, šeit viss būs ok, jo maisījums tiks pagatavots atsaucoties uz O2 sensora datiem.
Bet kā būs ar open loop? Vai inžektors spēs adaptēties? Vai man jādomā par kādu "AIT hack", kas liks kompim domāt, ka ārā ir aukstāk un liet vairāk degvielas?
Uzreiz teikšu, ka ielādēt jaunu degvielas karti bez dīlera laikam nevarēs. Bet dīleris prasa 350 eiro, un karte vienalga būs no akrapoviča vai arrows.
Report to moderator
Logged
FREERIDERS
Drukāt
Pages:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
Go Up
Streetfighters.lv
»
Tehnika
»
Motocikli
»
Tehniska rakstura jautājums