Tā kā gaidīšu dažas detaļas un tāpat izjaucu moci, radās ideja izgriezt katalizātoru, modificēt izpūtēju (ļoti patīk kā izskatās oriģināls; aftermarket nav pat tuvu!) un izgriezt lielāku caurumu airbox'ā.Jautājums: vai mocis sagremos izmaiņas un adaptēsies?Šim mocim ECU ņem vērā O2 sensoru (kas paliks!) tikai līdz 4000 apgr. Tā saucamais closed loop. Cik sapratu, šeit viss būs ok, jo maisījums tiks pagatavots atsaucoties uz O2 sensora datiem.Bet kā būs ar open loop? Vai inžektors spēs adaptēties? Vai man jādomā par kādu "AIT hack", kas liks kompim domāt, ka ārā ir aukstāk un liet vairāk degvielas?Uzreiz teikšu, ka ielādēt jaunu degvielas karti bez dīlera laikam nevarēs. Bet dīleris prasa 350 eiro, un karte vienalga būs no akrapoviča vai arrows.
diski? nobalansēji kaut pēc vienas no riepu maiņam?