Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 1127260 times)

Offline Sad

  • Posts: 2324
  • Kawasaki zx6r
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #600 on: May 21, 2011, 15:04:31 »
Ārprātā  nomocijāmies ar Uvja moci - līdz kautkādiem ~1 pie Māra.
Izjaukti un iztīrīti 4 suporti - sakompektēti divi no visa labākā.
Un nekā - bremzes kā ir knapi, knapi pašā galā tā ir. Liekas, ka nesanāk nekādi izgaisot.

Varbūt vaina ne supportā a bremžmašīnē - t.i darba cilindrītī?
The only easy day was yesterday

Offline Uvis

  • Posts: 3343
  • dievs radija cilvēku, viss pārējais ir ražots ķīnā
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #601 on: May 21, 2011, 15:27:25 »
nē sad bremžmašīna ir zajebis šodien atliku apakaļ savu vezo bremž'mašīnu un tāpat bremzes tikai uz paša  kaut tur iekšā stāv vis galīgi jauns varbūt arčam taisnība ka vaina ir 95 gadā
Starptautiskie autokravu pārvadājumi

Offline Sad

  • Posts: 2324
  • Kawasaki zx6r
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #602 on: May 21, 2011, 17:50:13 »
Nu nez. Ja sanāk ka bremžmašīne ir ok, supporti pārjaukti un ari ok tad paliek tikai bremžu šļaukas, bet kas viņām var būt par vainu nezinu.  :hvz:  Pēc loģikas sanak tā. Kā faktiski neesmu tik liels specs lai ko apgalvotu.
The only easy day was yesterday

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #603 on: May 21, 2011, 20:26:48 »
atgaisojaat ar sprici?
Full Throttle

Offline Uvis

  • Posts: 3343
  • dievs radija cilvēku, viss pārējais ir ražots ķīnā
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #604 on: May 21, 2011, 20:56:11 »
atgaisots tika gan ar šprici un ar kačāšanas metodi nekas nemainās , vis šito tēmu slēdzam man jau uz to ir po apstāties vartu un tasari ir galvenais
Starptautiskie autokravu pārvadājumi

Offline Mixy

  • Posts: 1249
  • KX450F/636
    • View Profile
    • nekā nav
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #605 on: May 21, 2011, 21:05:19 »
moška bremžu šļauka aiz vecuma tavo?
- To Live Is To Die -

Offline Uvis

  • Posts: 3343
  • dievs radija cilvēku, viss pārējais ir ražots ķīnā
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #606 on: May 21, 2011, 21:07:19 »
bremžu šļaukas ir jaunas un armētas
 
Starptautiskie autokravu pārvadājumi

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #607 on: May 21, 2011, 22:01:43 »
Ir vēlviena versija - jāatrod kur nopirkt >100cm3 šprici un tad paprovēt no apakšas uztumt augšā lielu daudzumu šķidruma no katra suporta.

Offline skapis

  • Posts: 814
  • Braucu pa zāli!
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #608 on: May 21, 2011, 23:30:37 »
vai visu sisteemu meegjinaajaat nonjemt no mocha un tad atgaisot attieciigi iztirinot un izkratot, lai viss saskrien pie atgaisojamaas skruuves?

Big Man

  • Guest
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #609 on: May 22, 2011, 15:36:10 »
vai visu sisteemu meegjinaajaat nonjemt no mocha un tad atgaisot attieciigi iztirinot un izkratot, lai viss saskrien pie atgaisojamaas skruuves?

Vo!!!    :think: Varētu būt laba ideja, mok izdodas..............
Ziņo, Uvi.....

Offline svece

  • Posts: 242
  • GSX1000R
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #610 on: May 23, 2011, 00:37:02 »
nu karoc man saak sulot daksha ! aam vai zin kur var atri un mieriigi nomainiit pilnikus !? vareetu jau to izdariit maajaas bet nav kur priekshu normaali pacelt :(
Ja nāve mani redz, tad es braucu par lēnu

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #611 on: May 23, 2011, 00:40:04 »
Piļņiki = putekļu gumijas - tev vajag mainīt saļņikus(blīvslēgus).
Blīveslēgus paprovē paņēmt KSM Ariete brendu.

Offline svece

  • Posts: 242
  • GSX1000R
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #612 on: May 23, 2011, 00:41:30 »
nu tagad man principaa vaig aatraak savest kaartiibaa ! intreses peec kaadi ir izcenojumi taam lietaam ? un kur vareetu buut uz vietas tas viss lai ieietu nopirktu un izietu :)
un joprojaam kur to var nomainiit ?
Ja nāve mani redz, tad es braucu par lēnu

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #613 on: May 23, 2011, 00:44:27 »
Kur noaminīt - Čirkainais, bet viņam jāstāv klāt un jābrēc virsū, ka vajag steidzami. Savādāk var ievilkties. :D
Vēl jau Svariņš, Rozītis. Mežamāris ar var, bet nezinu vai grib. :D


Cenas MAN LIEKAS par darbu bija 20 vai 40Ls par abiem štokiem.
MAN hONDAI Neorģinālie saļņiki un eļļa SANĀCA ~13Ls LAIKAM.

Offline svece

  • Posts: 242
  • GSX1000R
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #614 on: May 23, 2011, 00:47:40 »
a vinjus jau nav gruuti atrast ! :D shinii jautaajumaa esmu  :chokchok:
bet nu jaa vaig vienkaarshi izdomaat kaa vinju notureet un nostatiit lai prieksha negaazhaas :D
jaaizdomaa kaa lai to izdara ! :)
Ja nāve mani redz, tad es braucu par lēnu