Sākums
Forums
Raksti
Dažādi
Moto pasākumi
Pārbūves
Ražotāju jaunumi
Sacensības
Tūrisms
Vēsture
2018
2018.05.01
2017
SSC1 Rezultāti
SSC2 Rezultāti
SSC3 Rezultāti
SSC4 Rezultāti
2017 kopvērtējums
2016
2016 SSC1 Rezultāti
2015
2015.09.20
2014
E-pasts
Foto
Video
Veikals
Kalendārs
Lietotāji
Meklēt lietotāju
Par mums
Meklēšana
Ienākt
Reģistrēties
Poll
Motocikla ieziemošana un apkope?
Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)
Total Members Voted:
45
Drukāt
Pages:
1
...
24
25
26
27
[
28
]
29
30
31
32
...
120
Go Down
Author
Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi. (Read 1126069 times)
Uvis
Posts: 3343
dievs radija cilvēku, viss pārējais ir ražots ķīnā
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
«
Reply #405 on:
January 18, 2011, 21:37:06 »
nu manam streetam Arča iemetināja tiltiņā alumīnija gabalus kur pēctam izurba caurumus uen pieskrūvēja stūri un gačo tos štokus palaidīsi uz leju priekša pacelsies un tev būs arī ērtāka sēdēšana
Report to moderator
Logged
Starptautiskie autokravu pārvadājumi
MIGs
Posts: 10716
Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
«
Reply #406 on:
January 18, 2011, 21:45:44 »
Bet mainīsies vadāmība - štokus strītam drīzāk var laist iekšā, nevis celt ārā !
Ārā var celt čoperim...
Report to moderator
Logged
Uvis
Posts: 3343
dievs radija cilvēku, viss pārējais ir ražots ķīnā
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
«
Reply #407 on:
January 18, 2011, 21:52:20 »
nu itkā neko sliktu nejutu vadīšanā vienīgi kas ir baigi purina
Report to moderator
Logged
Starptautiskie autokravu pārvadājumi
MIGs
Posts: 10716
Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
«
Reply #408 on:
January 18, 2011, 22:57:43 »
Gačo - rekur vari nopirkt plauktus un moš arī stūri !
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/ktm/fofkf.html
Report to moderator
Logged
mežamāris
Posts: 2906
TC4881
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
«
Reply #409 on:
January 18, 2011, 23:04:13 »
Nu tiem tiltiem starpštoku attālumi izskatās tādi,ka tavs priekšējais ritenis iekšā neies!
Report to moderator
Logged
Gacho
Posts: 7233
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
«
Reply #410 on:
January 18, 2011, 23:13:55 »
Jā, rats tok neies, un uz citu dakšu arī tērēties negribās
nu tad paskatīsies kas un ka, kad ķersies pie lietas, fiksi izpīpēs kā likt
Report to moderator
Logged
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!
MIGs
Posts: 10716
Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
«
Reply #411 on:
January 18, 2011, 23:14:31 »
HVZ mož sapisos terminaloģijā - tilti ir tilti, tie liekas apakšā un augšā, tur dakšu, plaukts liekas uz tilta un tur stūri. Tur itkā pofig cik daudz vietas ritenim:
Un domāju, ka šajos pašos tiltos nāk arī supermoto riteņi.
Report to moderator
Logged
mežamāris
Posts: 2906
TC4881
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
«
Reply #412 on:
January 18, 2011, 23:20:40 »
Man bail,ka baikam ar diviem bremžu diskiem vajag biki vairāk vietas,bet tas ko tu domāji laikam ir stūres kronšteini ar ko stūre stiprinas pie augšējā tilta-tie gan derēs,tur tikai augstums un stūres diametrs no svara.
Report to moderator
Logged
RGX
Posts: 10384
When Im sad I stop being sad to be awesome instead
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
«
Reply #413 on:
January 19, 2011, 09:10:04 »
Migam speeciiga versija
Lai baikam shtokus laistu uz aaru ir jaabuut
Vair ielaist iekšā, bet arii ne vairāk par 11 mm
Un seedeeshana toch nemainaas
Report to moderator
Logged
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.
www.sfrt.lv
29184673
martins
Organizatoriskas lietas
Posts: 477
Kas te jāraksta?
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
«
Reply #414 on:
January 19, 2011, 09:39:20 »
Quote from: Gacho on January 18, 2011, 12:14:34
tādēļ, ka es gribu uz 1/3 īsāku ručku.
Man no 90 grādiem uz 60 izdevās saīsināt uzliekot no yamaha r6.
Report to moderator
Logged
Gacho
Posts: 7233
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
«
Reply #415 on:
January 19, 2011, 09:53:30 »
Pēc kādiem kritērijiem uzzināji un izraki, ka tieši tik daudz būs?
Report to moderator
Logged
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!
martins
Organizatoriskas lietas
Posts: 477
Kas te jāraksta?
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
«
Reply #416 on:
January 19, 2011, 09:59:08 »
Pameklē internetā quick turn throttle.
Vēl aizmirsu piebilst - konkrētajam agregātam (z750) tā ručka ir vajadzīga kā ēst. Nu vismaz tad kad ir iegūta zināma pieredze un mocis apgūts. Uzliku pirms braukšanas uz Tatriem un paspēju kārtīgi novērtēt - ar garo rokturi būtu roku izmežģījis pa kalniem braucot. Trasē, pilsētā un citur arī stipri vieglāk. Bet tas viss atkarīgs no motora rakstura, zetkai tas ir ļooooti vienmērīgs.
Report to moderator
Logged
Gacho
Posts: 7233
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
«
Reply #417 on:
January 19, 2011, 10:17:20 »
Nu, apakšas man ir labas, bet 4,5-5,5 ir TAAADA bedre ka vispār nekust
Līdz ar to, tas puļķis daudz jāgroza, un gribās lai ir īsāka.
Jāparokās pa CBR forumiem, mok kāds jau ir uzčinījis.
Report to moderator
Logged
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!
ronis
Posts: 5772
braucu ar muti, jo man skauž!!!
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
«
Reply #418 on:
January 19, 2011, 10:31:05 »
Pasakiet lūdzu, ka man nevajag K&N gaisa filtru, savādāk man sāk likties, ka vajag
Neko no tā visa nejēdzu, bet cik saprotu, tada ar viņu zemajos apgriezienos ir kaut kādi uzlabojumi? Vai es ko jaucu?
Report to moderator
Logged
Histērisks alkoholiķis, labākajos gados!!!
MIGs
Posts: 10716
Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
«
Reply #419 on:
January 20, 2011, 00:16:17 »
Ganjau jauc !
pa lielam visi tūni ir tendēti uz lieliem apgriezieniem, un brīvāka gaisa plūsma nodrošina liesāku degvielas maisijumu. Uz maziem apgriezieniem by default vajag treknāku maisijumu.
Vēl by default uz mazajiem vajag tādu degvielas maisijumu kāds stokā nevienam nenāk, jo ir pārāk nedraudzīgs videi.
Nu es teiktu, ka -1 vai 2-2 zobi priekšā un nebūs par maz jaudas uz zemajiem.
Vēl jau protams pēc idejas vajag saregulēt šprici.
Report to moderator
Logged
Drukāt
Pages:
1
...
24
25
26
27
[
28
]
29
30
31
32
...
120
Go Up
Streetfighters.lv
»
Tehnika
»
Motocikli
»
Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.