Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 1126069 times)

Offline Uvis

  • Posts: 3343
  • dievs radija cilvēku, viss pārējais ir ražots ķīnā
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #405 on: January 18, 2011, 21:37:06 »
nu manam streetam Arča iemetināja tiltiņā alumīnija gabalus kur pēctam izurba caurumus uen pieskrūvēja stūri un gačo tos štokus palaidīsi uz leju priekša pacelsies un tev būs arī ērtāka sēdēšana
Starptautiskie autokravu pārvadājumi

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #406 on: January 18, 2011, 21:45:44 »
Bet mainīsies vadāmība -  štokus strītam drīzāk var laist iekšā, nevis celt ārā !  ;)
Ārā var celt čoperim...

Offline Uvis

  • Posts: 3343
  • dievs radija cilvēku, viss pārējais ir ražots ķīnā
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #407 on: January 18, 2011, 21:52:20 »
nu itkā neko sliktu nejutu vadīšanā vienīgi kas ir baigi purina
Starptautiskie autokravu pārvadājumi

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #408 on: January 18, 2011, 22:57:43 »
Gačo - rekur vari nopirkt plauktus un moš arī stūri  !
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/ktm/fofkf.html

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #409 on: January 18, 2011, 23:04:13 »
Nu tiem tiltiem starpštoku attālumi izskatās tādi,ka tavs priekšējais  ritenis iekšā neies! :hvz:

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #410 on: January 18, 2011, 23:13:55 »
Jā, rats tok neies, un uz citu dakšu arī tērēties negribās :(
nu tad paskatīsies kas un ka, kad ķersies pie lietas, fiksi izpīpēs kā likt :)
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #411 on: January 18, 2011, 23:14:31 »
HVZ mož sapisos terminaloģijā - tilti ir tilti, tie liekas apakšā un augšā, tur dakšu, plaukts liekas uz tilta un tur stūri. Tur itkā pofig cik daudz vietas ritenim: :hvz:
Un domāju, ka šajos pašos tiltos nāk arī supermoto riteņi.

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #412 on: January 18, 2011, 23:20:40 »
Man bail,ka baikam ar diviem bremžu diskiem vajag biki vairāk vietas,bet tas ko tu domāji laikam ir stūres kronšteini ar ko stūre stiprinas pie augšējā tilta-tie gan derēs,tur tikai augstums un stūres diametrs no svara.

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #413 on: January 19, 2011, 09:10:04 »
Migam speeciiga versija :D

Lai baikam shtokus laistu uz aaru ir jaabuut :doh:
Vair ielaist iekšā, bet arii ne vairāk par 11 mm ;)

Un seedeeshana toch nemainaas :aiwa:
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline martins

  • Organizatoriskas lietas
  • *
  • Posts: 477
  • Kas te jāraksta?
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #414 on: January 19, 2011, 09:39:20 »
tādēļ, ka es gribu uz 1/3 īsāku ručku.

Man no 90 grādiem uz 60 izdevās saīsināt uzliekot no yamaha r6.

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #415 on: January 19, 2011, 09:53:30 »
Pēc kādiem kritērijiem uzzināji un izraki, ka tieši tik daudz būs?
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline martins

  • Organizatoriskas lietas
  • *
  • Posts: 477
  • Kas te jāraksta?
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #416 on: January 19, 2011, 09:59:08 »

Pameklē internetā quick turn throttle.

Vēl aizmirsu piebilst - konkrētajam agregātam (z750) tā ručka ir vajadzīga kā ēst. Nu vismaz tad kad ir iegūta zināma pieredze un mocis apgūts. Uzliku pirms braukšanas uz Tatriem un paspēju kārtīgi novērtēt - ar garo rokturi būtu roku izmežģījis pa kalniem braucot. Trasē, pilsētā un citur arī stipri vieglāk. Bet tas viss atkarīgs no motora rakstura, zetkai tas ir ļooooti vienmērīgs.

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #417 on: January 19, 2011, 10:17:20 »
Nu, apakšas man ir labas, bet 4,5-5,5 ir TAAADA bedre ka vispār nekust :(
Līdz ar to, tas puļķis daudz jāgroza, un gribās lai ir īsāka.
Jāparokās pa CBR forumiem, mok kāds jau ir uzčinījis.
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline ronis

  • Posts: 5772
  • braucu ar muti, jo man skauž!!!
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #418 on: January 19, 2011, 10:31:05 »
Pasakiet lūdzu, ka man nevajag K&N gaisa filtru, savādāk man sāk likties, ka vajag :D
Neko no tā visa nejēdzu, bet cik saprotu, tada ar viņu zemajos apgriezienos ir kaut kādi uzlabojumi? Vai es ko jaucu?
Histērisks alkoholiķis, labākajos gados!!!

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #419 on: January 20, 2011, 00:16:17 »
Ganjau jauc ! :aiwa: pa lielam visi tūni ir tendēti uz lieliem apgriezieniem, un brīvāka gaisa plūsma nodrošina liesāku degvielas maisijumu. Uz maziem apgriezieniem by default vajag treknāku maisijumu.
Vēl by default uz mazajiem vajag tādu degvielas maisijumu kāds stokā nevienam nenāk, jo ir pārāk nedraudzīgs videi. :aiwa:


Nu es teiktu, ka -1 vai 2-2 zobi priekšā un nebūs par maz jaudas uz zemajiem. :D


Vēl jau protams pēc idejas vajag saregulēt šprici. :shura: