Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 1129223 times)

Offline mb

  • Posts: 2106
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #945 on: March 14, 2012, 17:22:32 »
Kads man varetu pateikt ar ko labak notit pravodku mocim? Ta lai gliti izskatas un butu izturiga.

makgaivereni esmu redzejis vismaz 4 krasas

vel protams termokembriki ir

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #946 on: March 14, 2012, 17:42:25 »
Kā jau MB minēja - termokembriki + zeķes - tas būs visskaistāk.
Jebkura lenta ar laiku zaudēs savas īpašības, sāks atlipt un smērēt. Itsevišķi siltumā un saules staros.

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #947 on: March 14, 2012, 17:52:42 »
Kas ir zekes? Ieprieks viens man te bija meginajis apliekt apkart elastigu plastmasu un tad notits ar izoleni ,nebija jau nemaz tik slikti ,bet ,kas nepatikami ,ieksa bija udens  ???

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #949 on: March 14, 2012, 19:04:17 »
Var jau arī to alumīniju uz pulveri aizvest.


Par tās zeķes arī Argusā var nopirkt, galvenais kad nogriez, tad apdezini galu savādāk irs un nobegumu ar var ar temokembriku nofiksēt.

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #950 on: March 14, 2012, 19:29:07 »
o ,jaiegriezh Argusa ,man tas pa celam! Bet vispar sak sroki spiest ,uz maiju jabut gatavam ,ta ka naksies veiklak pakustinat savas slinkas likas rocinas! :)

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #951 on: March 14, 2012, 19:47:39 »
Es šodien beidzot aplīmēju asti un bāku, bet garāžā mazliet par aukst un ir biku kasjaki.  Vispār man PO uz kasjakiem, jo gribas sestdien uz TA.

Offline laurichh13

  • Posts: 1226
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #952 on: March 14, 2012, 20:18:40 »
 Jautājums?
 Tātad man patlaban ir neliela problēma ar gaisa filtru. Principā manu problēmu varētu atrisināt četri koniskie filtriņi. problēma ir tanī, ka orģinālā kaste, vai tas, kas no tās ir  palicis , tā īsti neder rāmī, viņa tur nekad nav derējusi un tagad neder vel vairāk. viens no variantiem ir būvēt jaunu kasti, kas ir pamatīgs čakars manā gadijumā, otrs variants ir uzlikt tos koniskos "tipa sporta :rofl: [size=78%]" [/size]
[size=78%]Problēma ir tanī, ka līdz šim cik biju saskāries ar tiem filtreļiem, vienmēr ir bijusi kāda problēma[/size]
[size=78%]Piemēram nevar atregulēt gaisu, jo piemēram pie kaut kāda noteikta ātruma tas gais fiziski nepietiek, jo nav tās kastes, kas viņu uzkrātu. šo problēmu varētu risināt iebūvējot kādus gaisa uztvērējus, kas dzen to vēju uz tiem filtriem, bet vispār n ezinu īsti ko darīt, jo patreiz pa brīviem brīžiem skrubinu plastalīnu untīri teorētiski varētu arī paredzēt lūkas gaisa uztvērējiem?Ir bijusi kādam ar tiem koniskajiem kāda pieredze?[/size]


26697542

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #953 on: March 14, 2012, 20:28:02 »
Man bij šitāda problēma, šakarējos ar visādiem variantiem, bet beiās sapratu ka vienkāršāk ir oriģinālo kasti uzlikt un miers.

Offline mb

  • Posts: 2106
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #954 on: March 14, 2012, 20:34:38 »
nav moto tema bet slinkums meklet piemerotu topiku.
jautajums- vai kadreiz kads mainijis autmata karbai ellju+filtru?
modelis subaru forester 2003. cik uzgoogleju tur ir 2 versijas ka visu darit.
vai nu tupa filtru nomainit un tik cik list ara, jeb skalot ara visu kas karajas visos karbas stuuros. lai visu daudz maz izskalotu vajag 3 reizes sklaot un tad paliek aptuveni 10-15%vecās ellas apritee. ja ar vienu piegajienu megina tad sanak ka 2/3 vecaa eljja tik un ta paliek cirkulacija.

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #955 on: March 14, 2012, 20:41:28 »
laurich - MežaMāris nojājās pagājušo vai aizpagājušo gadu ar tiem filtriem - pajautā viņam ;)

Mazs ieskats RF pārvērtībās - nu jau sāk izskatīties simpātiskāk..



Full Throttle

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #956 on: March 14, 2012, 20:44:48 »
Tas gals paliks tukšs no apakšas? būs smuks dubļu krātuvīte.

Offline laurichh13

  • Posts: 1226
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #957 on: March 14, 2012, 20:45:33 »
Njā, nav vietas orģinālajai kastei un orģinālo kasti jau pārtaisiju pirms desmit gadiem, kad tas mocīts piedzīvoja pirmo pārbūvi , tagad tam mocim ir pāri par divdesmit gadu un viņš piedzīvo kārtējo reinkarnāciju un secinu, ka laikam tomēr nāksies gan kasti zīmēt, gan arī reālus uztvērējus. problēma tik ir tanī, ka karbiņi ir uz aizmuguri nevis uz augšu un atiecīgi gaisa krātuvei ir jābūt aiz karbiniem, bet tur ir rāmis un tur arī reāli viss mocis beidzas, aķīts, relejs, komutators un trīs diodes un virs tā tik pakaļu kur piemest.
Reāli kaut kāda gaisa krātuve ir jāgudro!?
26697542

Offline laurichh13

  • Posts: 1226
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #958 on: March 14, 2012, 20:47:42 »
nav moto tema bet slinkums meklet piemerotu topiku.
jautajums- vai kadreiz kads mainijis autmata karbai ellju+filtru?
modelis subaru forester 2003. cik uzgoogleju tur ir 2 versijas ka visu darit.
vai nu tupa filtru nomainit un tik cik list ara, jeb skalot ara visu kas karajas visos karbas stuuros. lai visu daudz maz izskalotu vajag 3 reizes sklaot un tad paliek aptuveni 10-15%vecās ellas apritee. ja ar vienu piegajienu megina tad sanak ka 2/3 vecaa eljja tik un ta paliek cirkulacija.
Kārba manuālā- pofig
automāts- nav tik ļoti pofigs.
Bet pasties kārtīgāk, tur tomēr ir jābūt iepējai nolaist tukšu kārbas karteri.
26697542

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #959 on: March 14, 2012, 20:50:28 »
Tas gals paliks tukšs no apakšas? būs smuks dubļu krātuvīte.

tikai tik ilgi, līdz varēs svojim hodam tikt līdz Vecajam Arčam - tur uzlipinās to asti pilnu. tas tik tāds +- pagaidu risinājums. kaut gan tie dažkārt ir tie ilgspēlējošākie :D
Full Throttle