Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 362247 times)

Offline osiic

  • Posts: 2304
  • neko nezinu...
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1755 on: December 14, 2014, 14:19:30 »

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1756 on: December 18, 2014, 23:31:25 »
Moto GP ieviesuši izmaiņas...vairs nevarēs likt bremžu sistēmu pa cik gribās  :mhihi:

Quote
MotoGP Class
 The maximum prices that may be charged for the supply of brake packages normally sufficient for a complete front wheel, dry weather season, were confirmed. The full package, including discs, pads, calipers and master cylinders, may cost no more than €70,000. Teams may choose to have a package that does not include calipers and the maximum price for this is €60,000.





Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline martinsb

  • Posts: 1118
  • KAWASAKI
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1757 on: January 12, 2015, 19:13:01 »
http://www.twodavesracing.com/recent-news/archives/02-2014
Gribu izdarīt tieši ta pat kā šitas džeks. Samainīt aizmugurējo dakšu uz alumīnija. Dakša man ir, pabriesmīga, bet ir.  Gultni un blīvslēgu uzlikšu jaunu. Vai es varu atrauties ar amortizatoru pa žokli ņemot ārā skrūvi? Kam pievērst uzmanību? Vai labāk, kādam uzticēt veikt manipulācijas ?

Opā, tagad jābūt.
« Last Edit: January 12, 2015, 19:24:42 by martinsb »

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1758 on: January 12, 2015, 19:17:38 »
Never vaļā


Offline goblins

  • Posts: 1421
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1759 on: January 12, 2015, 19:58:48 »
ar amortizatoru pa žokli atrauties nevar, gultņus nomainīt nevajadzētu būt nekādai problēmai  :hvz:

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1760 on: January 12, 2015, 20:18:35 »
Adatniekus viegli sabojāt presējot iekšā, ja nav speciāli instrumenti vai sasteidz pasākumu ar esošajiem.
« Last Edit: January 12, 2015, 20:44:11 by Naits »

Offline rex_saugerty

  • Posts: 336
  • VFR750(rc24) VFR750(rc36) Impreza(gc6) legacy(bk6)
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1761 on: January 12, 2015, 22:32:59 »
Divtakteriem sveces ar kautko atšķirās no četriniekiem? zinu stulbs jautājums. Bet man divtakteris bija pirms 12 gadiem un tad ar honda, so nezinu kā ir braukt ar remkomplektu pa rajonu  :-[
V4

Offline mežamāris

  • Posts: 2891
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1762 on: January 13, 2015, 00:48:25 »
Teorētiski 2takterim ir lielāka temperatūra, tipa darba,par grādiem 200 ja nemuldu,uz tausti tā grūti noteikt,nu vēl divreiz biežāk tā dzirkstele lec-moš resurs ar to samazinās...  :D

Offline goblins

  • Posts: 1421
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1763 on: January 15, 2015, 10:49:40 »
visticamāk ka vnk ir jāņem karstāka konkrētā modeļa svece. Leinoldā būs vislabākā cena un tur džeki pateiks modeļa numurus kuri tev derēs.

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1764 on: January 15, 2015, 15:30:18 »
Man man divtakters savulaik gaaja ar visparastaakajaam mazdas sveceem- un probleemu nebija :)

Ja neskaita ka muuzhs bija apmeeram meenesis :)

Megakrutaas iriidija tajaa laikaa nemaaceeju/nevareeju uzsildiit un auto vulgaris atradu uz plaukta kad visas iriidija bija aizlietas bet braukt gribeejaas :)



Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1765 on: January 25, 2015, 01:40:45 »
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1766 on: January 25, 2015, 14:42:58 »
Māris māk labāk=[size=78%]taisni[/size] :aiwa:

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1767 on: January 25, 2015, 17:49:08 »
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1768 on: January 26, 2015, 08:44:39 »
cik esmu sūtijis no Honkongas īsos hēbeļus - vienmēr pēc tam ir nācies pastrādāt ar vīli  :aiwa: :shura: Kaut modeļi vienmēr ir bijuši pareizi. Gan jau te tas pats stāsts  :muri:
Full Throttle

Offline rex_saugerty

  • Posts: 336
  • VFR750(rc24) VFR750(rc36) Impreza(gc6) legacy(bk6)
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1769 on: January 28, 2015, 13:59:19 »
V4