Author Topic: Inovācijas moto pasaulē.  (Read 132012 times)

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Inovācijas moto pasaulē.
« on: January 19, 2010, 14:00:24 »
Wow, metaala stunt raamis pashtaisiits, njemot par pamatu 636 kawas.

cenu pagaidaam noklusee:



Zajebiste Street Terror

Offline mb

  • Posts: 2106
    • View Profile
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #1 on: January 19, 2010, 19:26:13 »
Wow, metaala stunt raamis pashtaisiits, njemot par pamatu 636 kawas.

cenu pagaidaam noklusee:



atceroties mezhamara moto dakshu pielauju ka kas lidzigs butu vinam pa spekam tikai taa.
Mari, mosh tev jasak bizness - taisit shitadus un e-bay tirgot.

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #2 on: January 19, 2010, 22:46:19 »
Nekad nesaku nekad..

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #3 on: January 19, 2010, 22:51:47 »
Kad tikšu skaidrībā kā šitā darbojas-noteikti uztaisīšu!

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #4 on: January 19, 2010, 23:15:43 »
Mežamāris a kur ir fīča šīm ne-standarta dakšām ???
Nu es saprotu būvēt prieks, orģinalitāte utt, bet kas cits no tehniskā viedokļa ar ?!

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #5 on: January 20, 2010, 09:30:12 »
Mežamāris a kur ir fīča šīm ne-standarta dakšām ???
Nu es saprotu būvēt prieks, orģinalitāte utt, bet kas cits no tehniskā viedokļa ar ?!
Nu mans paralelograms, teiksim salīdzinājumā ar teleskopu, neknābā bremzējot.Tas ir maz?Protams pieaug tā sauktā neatsperotā masa,bet uz asfalta tas būtu pofig.Cilvēki vienkārši ir ieciklējušies uz teleskopiskajām dakšām,atstrādājuši tās līdz pilnībai(atrkaitot kaites,kas neārstējas darbības principa pēc) un tagad ir žēl to visu mest malā.Vēl cilvēki ir ļoti konservatīvi,Bimota izlaižot savu Tesi gandrīz nobankrotēja,jo izrādās arī motociklisti ir avangardistiski līdz zināmai robežai.BMW ir gudrāki,viņi savu sviru dakšu slēpa zem aptecētāja pamazām pieradinot pircēju pie pārmaiņām.Skaidrs ka sviru dakšas mūsdienu izpildījumā ir progresīvākas,bet cik ražotāju ir gatavi pērorientēties,slēgt veselas rūpnīcas,projuktēt un izgatavot jaunas iekārtas,mācīties un apmācīt strādājošos?Vēl jau ir labi tāpat..

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #6 on: January 20, 2010, 09:35:56 »
Vispār spamojam ne tajā sadaļā...

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #7 on: January 20, 2010, 10:31:39 »
Vot kautko tādu arī gribēju dzirdēt !  :respekt:

Tāpat līdz galam to visu nesaprotu, jo kustēties tak tai dakšai ir jākustās, tas nozīmē ka ratam aŗi ir jākustās - vai no lejas uz augšu, vai no priekšas uz aizmuguri, bet ir jākustās.

Tāpat, smagais jautājusm par to kā mainās riteņu bāzes attālum, smaguma centri utt.

Nu un situācijā, kad priekšā tiek uzlikta pakaļējā dakša - tipa:
... Karocē ne sūda nesaprotu, bet labi, ka ir alternatīvas ! :shura:



Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #8 on: January 21, 2010, 08:28:26 »
Tieši teleskopam visvairāk mainās bāze,jo bremzējot pr. ritenis tuvojas motoram.

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #9 on: January 21, 2010, 09:47:21 »
Tavā gadijumā ritenis tik ceļas uz augšu/leju, bet netuvojas motoram ?!
Nu teleskopisko jau ar var nolitk taisni, tik tad zūd efektivitāte uz amortizāciju.

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #10 on: January 21, 2010, 10:05:16 »
Ar sviru dakšām neesmu saskāries - bet teleskopiskās dakšas īpašībi/ īpatnību mainīt riteņu bāzi motosportā izmanto ļoti plaši ;)
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #11 on: January 21, 2010, 12:59:21 »
Nu vispār tas tomēr ir defekts,tas ko tu sauc par pielietošanu drīzāk sauktos pielāgošanās.Tā teikt konstruktīvās īpatnības diktē braukšanas paņēmienus... :scrupled:

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #12 on: January 21, 2010, 14:17:30 »
Nu hvz - piemēram :mx: likumā pareizi iesēžoties , pateicoties šim "defektam" var krietni labaak iznjemt liikumu, kā arī šosejā vairaak svara pārnesot uz priekšu var var gaumīgāk izbraukt līkumu kura diametrs sašaurinās. Kā to var izdarīt ja riteņu bāze nemainās nestādos priekšā.
Gan jau ka jaunmodīgajām dakšām ir savas fīčas :hvz: bet neuzskatu ka teleskopiskās turpina ražot tikai tāpēc ka negrib slēgt rūpnīcas
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline mb

  • Posts: 2106
    • View Profile
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #13 on: January 21, 2010, 15:05:46 »
pec manas sapratnes ja pie bremzesanas mocis nesveras tik daudz uz prieksu lidz ar to abam riepam ir vienmerigaka sakere un var lielaka hoda iznemt likumu. tas ka shis ne teleskopiskas daksas svars neattaisno ieekonometo liikumaa jau varetu but cits staasts.

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #14 on: January 21, 2010, 23:31:39 »
Nu svars ir relatīva lieta,nespried pēc manas dakšas,skaidrs,ka tērauda izpildījumā viņa ir nepieklājīgi smaga,bet pašlaik es nevaru un negribu ieguldīt ap štuku titānā.Tā Tesi dakša pirmajā variantā svēra,ja nekļūdos, 3,5kg.Neesmu svēris Hondas dakšu,bet diezvai vieglāka.