Author Topic: Inovācijas moto pasaulē.  (Read 131870 times)

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #45 on: February 05, 2010, 15:12:42 »
... lv rampu aizstiepj 22 metrus uzreiz - ar tekstu ride hard or go home :shura:
:uplol: :carzy:

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #46 on: February 05, 2010, 15:18:28 »
K-K šī ierīce ļauj saprast cik augstu var celt, jo no malas skatīties un pašam celt tomēr ir divas dažādas lietas.
Tāpat vari teikt par JR stendu, ka nav tas pats, kas uz asfalts utt....  Nav, bet tā var ātrāk iemācīties. Un ja tu patītu nedaud ztapakaļ filmu, tad atcerētos, ciktad labi tev pašam gāja 2-3 gadus tapakaļ. To ko māki šodien tu esi ieguvis smagu, garu un traumatisku trenniņu rezultātā. Pieļauju, ka ar šādu mīzējtaktikas uzparikti tu ātrāk būtu tur, kur esi šodien.

Un nevajag uztvert, ka viena ierīce tev tagad visu iemācīs, tikpat labi vari teikt, ka tie kas iemācās driftēt leikot pakaļā ir lohi, jo uzliekot sliktu un driftējot ar to būs mute ...
JR wheelie simulators tomeer ir labaaka shtelle, jo juut apraushanaas momentu. kad tuvojies BP. un kad straujaak mocis aiziet uz aizmuguri.
Zajebiste Street Terror

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #47 on: February 05, 2010, 15:20:12 »
K-K šī ierīce ļauj saprast cik augstu var celt, jo no malas skatīties un pašam celt tomēr ir divas dažādas lietas.
Tāpat vari teikt par JR stendu, ka nav tas pats, kas uz asfalts utt....  Nav, bet tā var ātrāk iemācīties. Un ja tu patītu nedaud ztapakaļ filmu, tad atcerētos, ciktad labi tev pašam gāja 2-3 gadus tapakaļ. To ko māki šodien tu esi ieguvis smagu, garu un traumatisku trenniņu rezultātā. Pieļauju, ka ar šādu mīzējtaktikas uzparikti tu ātrāk būtu tur, kur esi šodien.

Un nevajag uztvert, ka viena ierīce tev tagad visu iemācīs, tikpat labi vari teikt, ka tie kas iemācās driftēt leikot pakaļā ir lohi, jo uzliekot sliktu un driftējot ar to būs mute ...

Nu riepa drifteejot principaa ir pofig, galvenais ir jauda, vai laba zobratu attieciiba. Un segumu starpiiba, fliizes vs betons vs asfalts ir atskjiriiba gaazes doshanas daudzumaa, bet kjermenja poziicija uz mocha un kustiibas nemainaas.
Zajebiste Street Terror

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #48 on: February 05, 2010, 15:23:07 »
shMIGs, peedeejos postus paarcel uz stuntriding topiku, nevajag jaukt teemas, saaksies haoss.
Zajebiste Street Terror

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #49 on: February 05, 2010, 15:25:48 »
Jā, jā to es ar sapratu, ka ir ļoti forši mācīties driiftēt ar griezto sliku ! :shura:
Tomēr domājams ir starpība starp koka riepu uz flīzēm vai mīkstu sliku uz biķernieku asfalta ! :aiwa: ... Ka diemācās tad var visu, kamēr mācās ir cits stāsts.

Un jau atkal - manuprāt, tāda tipa atdure tev dod to, ka tu pārvari MĪZIENU uzcelt tik augstu cik vajag. Nevis tev iemāca noturēt balansa punktus utt.

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #50 on: February 05, 2010, 15:28:05 »
Jā, jā to es ar sapratu, ka ir ļoti forši mācīties driiftēt ar griezto sliku ! :shura:
Tomēr domājams ir starpība starp koka riepu uz flīzēm vai mīkstu sliku uz biķernieku asfalta ! :aiwa: ... Ka diemācās tad var visu, kamēr mācās ir cits stāsts.

Un jau atkal - manuprāt, tāda tipa atdure tev dod to, ka tu pārvari MĪZIENU uzcelt tik augstu cik vajag. Nevis tev iemāca noturēt balansa punktus utt.

Varbuut.

bet tomeer ir daudz labaaka pirmaa sajuusma, kad pieskaries ar atduri pret asfaltu un nenoliec uz aciim, kad pirms tam n reizes mutes bijushas :)
Zajebiste Street Terror

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #51 on: February 05, 2010, 19:37:35 »
Ņemsim velosipēdu-mācījos bez mazajiem sānu ritentiņiem un ar pārmērīgi lielu aparātu.Starts no kalniņa,pakāpjoties uz kartupeļu kastes,finišs pļavā,bet ja paveicas tad plāvas galā krūmos.Divās dienās pildīgi autonomā treniņā,divi gandrīz nocirsti pirksti un zandale pilna asiņu.Ričuku man atņēma,bet braukt prasme jau bija rokā.Abi mani puikas arī mācījās līdzīgā stilā,bet kaimiņu skuķi mēnesi braukalēja,bet kā ritentiņus noņem-tā uz mutes.Bet tā vai tā iemācījās un kājeles veselas.Nemaz nav slikti ja ir izvēle.

Bigman

  • Guest
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #52 on: February 07, 2010, 15:25:32 »
Jā, jā to es ar sapratu, ka ir ļoti forši mācīties driiftēt ar griezto sliku ! :shura:
Tomēr domājams ir starpība starp koka riepu uz flīzēm vai mīkstu sliku uz biķernieku asfalta ! :aiwa: ... Ka diemācās tad var visu, kamēr mācās ir cits stāsts.

Un jau atkal - manuprāt, tāda tipa atdure tev dod to, ka tu pārvari MĪZIENU uzcelt tik augstu cik vajag. Nevis tev iemāca noturēt balansa punktus utt.

+100! Man domāt, atdure kā definīcija tika izdomāta priekš tam, lai Tu nepārrautos pāri, un tas, vai atdure ir ar gumijas spilveniem, atsperēm vai ritentiņiem, ir tikai vieglakas/grūtākas takas, lai izzinātu weelija jaukās puses ar lielāku vai mazāku sasitumu/zilumu/lūzumu daudzumu...........
Manā uztverē tā naf mīzējtaktikas ierīce, tā ir palīgierīce savas veselības lielākai drošībai....

Offline mb

  • Posts: 2106
    • View Profile
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #53 on: February 07, 2010, 18:17:40 »
atdure gala absoluti neizsledz parraushanas iespejamibu bet vnk nosarga astes plastmasas lai katru reizi nav jalabo pec dartiga 12o'clock

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #54 on: February 07, 2010, 18:53:21 »
atdure gala absoluti neizsledz parraushanas iespejamibu bet vnk nosarga astes plastmasas lai katru reizi nav jalabo pec dartiga 12o'clock

protams - bet ja rgx mopedkai toreiz uz morga celja buutu atdure - plastmasa nenoluustu un visticamaak paspeetu atmesties un nolikt atpakalj.., a taa - biete..

 Nez - izskataas tas wheelie padariishana peec pedo instrumenta.. ja man ir miiziens, tad es necelju tik augstu - nafig maazhoties? nu nonjems vinju nostr un 100 punkti pirmajaa reizee par to aizmirsiis un noliks uz gurkja
Full Throttle

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #55 on: February 07, 2010, 19:04:56 »
Es to atkal redzu tā, ka tu nevis cel un atdure tev pasaka cik tālu var celt, bet mēģini noķert balansa punktu un kad ej pāri tad ir šāda atdure.

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #56 on: February 07, 2010, 19:10:08 »
Pieņemsim man figņa ir tā, ka ir tas mīziens pāarraut. Ar pakaļējo bremzi strādāt ar nemāku. Parasti ir kad nedauceļ, ir kad liekas, ka būs pāri un uzsists pa pakaļējo bremzi. Sēžot uz moto jau tas cik tālu jācēl liekas savādāk nekā skatoties no malas...

Offline skapis

  • Posts: 814
  • Braucu pa zāli!
    • View Profile
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #57 on: February 07, 2010, 21:58:47 »
hwz kaada ir shii konkreetaa, bet citas ir advanceetas ar reguleejamiem augstumiem, nezinu gan kaa shii fignja noveersh saanu svaarstiibas, bet ljoti sipri shaubos, ka taa saak straadaat peec balansa punkta, un balansa punkts un pakaljeejaa bremze ir atsevishkjas lietas, kuru apguve prasa laiku, man kaut kaa liekas, ka ja apguust bremzi, tad balansa punkts ir pupu mizas, bet praksee neemu noveerojis ka shaadi kaads buutu "izaudzis"

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #58 on: February 17, 2010, 09:57:33 »
klau - uno questiono - ja mashiinai liek ljurbo virsuu, tad tur jaamaina cilindri, vaarsti un kas tik veel ne , bet ja mopiitim uzliek mazu ljurbo? arii jaamaina visas taas stelles? Jo itkaa tak mopiitim jau taa tur pastiprinaata slodze ir ?
Full Throttle

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Re: Inovācijas moto pasaulē.
« Reply #59 on: February 17, 2010, 10:37:02 »
klau - uno questiono - ja mashiinai liek ljurbo virsuu, tad tur jaamaina cilindri, vaarsti un kas tik veel ne , bet ja mopiitim uzliek mazu ljurbo? arii jaamaina visas taas stelles? Jo itkaa tak mopiitim jau taa tur pastiprinaata slodze ir ?

Turbomotoriem ir zema kompresija. Tas arii jaapanaak. ZZR turbo? :shura: :kriit: :garzemi:
Zajebiste Street Terror