Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 680151 times)

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1110 on: September 12, 2012, 23:07:47 »
Var palūgt to visu vācu valodā  :-[

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1111 on: September 12, 2012, 23:12:49 »
Ā..pareizi.... kapēc es nedadomājos ka gačo ir ram air? Jo ir fakts.. ka ja ram air noņem šļaukas tad tas mocis neiet un var drīzāk iešaut sev kājā nekā panākt pretējo..nezinu ko stāsta forumos..slinkums iedzi';ļināties..bet tieši tamdēļ māšeles F3 sānos ir ne visai dekoratīvas šļaukas... tikai lai nesačakarētu šo.. un lai mocis ietu

:doh: kā es agrāk neiedomājos ka F2 un F3 ir vienādas fīčas :(
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1112 on: September 12, 2012, 23:17:17 »
Mežamāri - īsumā cik saprati, tad šļaukas kas iet uz membrānas aukšu pievada uz filtra kasti lai spiediens visur ir vienāds. Oriģinal šīs šļaukas iet kautkur citur.


Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1113 on: September 13, 2012, 08:32:07 »
rgx
Nē, manam modelim NAV nekāds Ram Air. Viņam bija tikai plastmasu sānos caurumi pa kuriem devās gaiss iekšā būrī, nebija nekādu speciālu gaisa cauruļu vai kā tamlīdzīga.
Tā kā tagad plastmasu nav, visa gaisa plūsma kas tur ir pieejama gaisa kastei ir mega par daudz, tādēļ, uz lielākiem ātrumiem viņam tiek grūsts virsū pa daudz. Reāli veidojas RamAir efekts, kas šim mocim nav paredzēts, un viss ir slikti.
Tieši tādēļ braucot ir tā, ka ja ir pretvējš, tad ļoti manāmi jūt jaudas zudumus u zkatru vēja brāzmu. Nu kkā tā.
Es vēl pameklēšu info par šo, un, kaut kad nākošnedēļ pa kādu brīvāku vakaru uztaisīšu notestēšu.


p.s.
Jā- karburatora ventilācijas šļaukas ieliek iekšā gaisa kastē, zem filtra, tā lai izlīdzinās spiediens membrānās un ieplūstošajā gaisā.
« Last Edit: September 13, 2012, 08:33:39 by Gacho »
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline ronis

  • Posts: 5772
  • braucu ar muti, jo man skauž!!!
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1114 on: September 13, 2012, 08:48:41 »
iepūt karbīšos makroflex, lai gaisam nebūtu vietas :shura: :aiwa:
Histērisks alkoholiķis, labākajos gados!!!

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1115 on: September 13, 2012, 09:46:06 »
Aizlīmē gaisa ieplūdi uz pusi ;)
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1116 on: September 13, 2012, 09:50:36 »
Vot nē, gaisa ieplūdi īsti nevajagot lipināt ciet.
Es pārbaudīšu šo variantu, pēc tam štukos tālāk.
Par to ieplīdes aizlīmēšānu/nosegšanu... man leikas, ja es tur kko daru, tad uzreiz stipri savādāks maisījums radīsies, un atkal būs viss ar karbiņiem pilnīgās auzās.

Piebildīšu gan, ka eksperimenta nolūkos man ir čut čut uz rāmja virsū McGaivers, tieši pretī ieplūdes trubām... ir savādāk uz labo pusi.
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1117 on: September 13, 2012, 10:11:14 »
Te ideja ir tur, ka nejau karburatora regulējums(gaisa padeve utt) ir nepareiza, bet gan tas, ka membrānas cilājas nepareizi.

Uz vietas stāvot(uz stenda) nav pretvēja un tāpēc arī uz stenda viss izskatās pareizi un labi, tiko ir pretvējš tā iepūš membrānā ar lielāku spiedienu nēkā vajadzētu un pabīda membrānu vairāk kā vajadzētu.

Aizlīmējot gaisa ieplūdi tu dabūn treknāku maisijumu, bet mazāku kopēju gaiss+benzīns padevi.
Kad membrānu ceļ uz augšu tad taisa liesāku maisijumu(tavā gadijumā pārāk liesu un tāpēc neiet), atiecīgi tāpēc tev uz "augšām" mazlie palīdz tā makgaiverene uz ieplūdes/rāmja.

Tā kaut kā - jā šie ir izcili debīli karburatori kuriem tā visa pajiboķina ir tikai un vienīgi dēļ emisijas normām. :emo:


Tālāk jau tu varētu darīt tā, ka trubiņu kas vienāda ar karburatora trubiņas diametru aizvelk līdz filtru kastei, un tad var eksperimentēt ar prastu dīžu/difuzoru ielikšanu trubiņā lai piebremzētu gaisa padevi uz membrānu.

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1118 on: September 13, 2012, 10:23:13 »
Matīs, es to uzrakstīto tekstu sapratu visu.

Tā mazā makgaiverene, nu, tur jau pašos pirmsākumos es iebraucu ka pie vainas ir gaiss/degviela, tādēļ, arī braucot mājās no Labās Dabas uzlipināju un skatījos kas u nkā notiekās. Kopš tā laika arī viņa tur tā stāv  :-[

Nākošais pašdarbības plāns man bija kaut kādā veidā ierobežot gaisa pieplūdumu kastei, nu, uztaisīt kādu sieniņu pretī ieplūdes trubām, lai nav pa tiešo gaisa plūsma viņām virsū, domāju ka tam arī vajadzētu izlabot pasākumu uz labo pusi.. :hvz:

Bet nu tagad izprovēšu šo variantu.
Piektdien jānočeko tās trubas, cik viņas garas, un ja vajadzēs, tad būs jāatrod kur var iepirkt kaut ko tādā diametrā u nvēl kkādas pārejas/savienojumus lai aizstutētu viņas līdz tai kastei.
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1119 on: September 13, 2012, 10:32:01 »
Priekš interesanta testa varu iedot vienu karburatoru, no kura var paņemt pašu drošelvārstu, pievienojot tukšgaitas trosi, vari uzbūvēt regulējamu gaisa padevi.


Pabrauc paregulē tieši gaisa padevi atsevišķi.


Vai tavā dynojet komplektā bija arī membrānu atsperes? vai tikai dīzes?




Zajebiste Street Terror

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1120 on: September 13, 2012, 10:44:07 »
Atsperes arī bija.
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1121 on: September 13, 2012, 11:01:03 »
Pēc tevis postētā būtu jābūt tā,ka tad kad uzliksi šļauku uz kasti visam vajadzētu būt ok arī tad ka dbrauc ātrāk un gaiss tiek rauts gaisa filtra kastē vairāk.

Līdz šim tev ir tā, ka ātri braucot pieplūdums filtra kastē kļūst lielāks, bet droseles stāvoklim šis pieplūdums nepienāk. Vai otrādāk. :aiwa:

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1122 on: September 13, 2012, 11:02:27 »
Nu, jā, tā viņš arī sanāk.. laikam.
Redzēs kad notestēšu.
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline mb

  • Posts: 2106
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1123 on: September 13, 2012, 17:13:52 »
a nevar kka ummmna to gaisa padevi piesiet tam kada stavokli ir gazes ruchka/trose. kkads mikro sparnins gaisa padevei kurs kad ir pilna ruchka minimali pamaina lenki un laizh gaisu tik cik vajag?
vopros tupoj kaneshno bet es uz specialista statusu nepretendeju.

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1124 on: September 13, 2012, 17:15:49 »
MB - tieši to jau ir doma tagad arī izdarīt.
Uztaisīt, lai spiediens uz membrānu ir tāds pats kāds ir speidiens gaisa filtra kastē.
HVZ nafigam tā netaisa no rūpnīcas, bet te papildus kautko ķīmiķo. :hvz: