Kādreiz itāļu marka [b]Laverda [/b]bija ne mazāk pazīstama kā [b]Ducati[/b] vai [b]Moto Guzzi[/b], motocikli tika ražoti precīzi pusgadsimtu no 1950. – 2000.gadam, un vislielāko slavu kompānijai 70-to gadu sākumā un 80-tajos gados atnesa gaisa dzeses divu un trīs cilindru rindu motori . Mūsu gadsimta sākumā tiesības uz šo marku nopirka koncerns Piaggio, pēc kā gaismu ieraudzīja pat pāris prototipi, bet ar to arī viss beidzās. Apvienojoties konstruktoram Dāvidam Karbonjero un dizainerim Enco Džandželo uzsākās jauna LAVERDA ēra, jaunajā motociklā tiek izmantots divcilindru – rindas motors, ar škidruma dzesi un degvielas iesmidzināšanu. Tā kā marka Laverda pieder Piaggio, tad motocikls tika nosaukts kompānijas dzimtās pilsētas vārdā – Breganze 750SF. Motors uzstādīts tērauda rāmī , 747 cm3 motors attīsta 85 Zs pie 8300apgriez/min. Motocikla sausā masa – aptuveni 170kg. Uz motocikla uzstādīta pilnīgi regulējama balstiekārta un 17 collu rati.
Categorised in: Ražotāju jaunumi
This post was written by admin