2013. gadā Suzuki piedalīsies vismaz trīs, plašākai publikai pieejamos testos, lai salīdzinātu savu jauno, 1000 kubikcentimetru Moto GP sacensībām sagatavoto, motociklu ar Honda, Yamaha un Ducati. Japāņu ražotājs piedalīsies arī divos privātos testos šosezon, lai 2014. gada sezonā varētu pilnvērtīgi atgriezties Moto GP sacīkstēs.
Lai gan kompānijas vadība šīs ziņas nav apstiprinājusi, Suzuki sacīkšu tehnikas nodaļa viu uzmanību pievērsusi jaunajam 1000 kubikcentimetru projektam. Šo motociklu izstrādā un izmēģina bijušais motosportists Noubatsu Aoki.
Sepangas MotoGP testu laikā, japāņu pilots apstiprināja, ka ir Februārī savu uznācienu piedzīvojis jauns Suzuki modelis, ar pilnīgi savādāku šasiju un dzinēju, kā tam modelim, kas jau tika testēts gada garumā.
Ja Suzuki trasē veikto testu rezultāti būs pozitīvi – tad jaunais motocikls savu debiju varētu piedzīvot testos Katalūnijas trasē, šā gada Jūnijā.
Pēc šī pasākuma plānoti papildus izmēģinājumi Aragonas trasē, pirms otrās atrādīšanās plašākai publikai Septembrī paredzētajās Misano sacīkstēs. Pēc tam plānota izmēģinājumu sesija Mugello trasē, lai novembrī sezonu noslēgtu Valensijā – pēcsacīkšu testos.
Aoki apstiprinājis, ka šajos testos piedalīsies arī kāds Eiropas pilots. Visticamāk ka tas būs Randy de Puniet, kura šībrīža komanda – Aspar Aprilia team, ļāvusi piedalīties Suzuki izmēģinājumos. Pagaidām gan šī informācija oficiāli nav apstiprināta.
Ar šo motociklu 2013. gada sezonā nav plānots piedalīties sacīkstēs.
Sepangas testu laikā lielākā uzmanība tika pievērsta konkurentu sasniegumiem elektronikas jomā. Gala beigās Suzuki no Moto GP aizgāja 2011 gadā, un konkurenti šo pāris gadu elektronikas iespējas ir ļoti attīstījuši. Liela uzmanība tika pievērsta arī jaunā modeļa Bridgestone riepu uzvedībai un iespējām. Gala beigās, elektronikas un riepu atbilstība ir viens no būtiskākajiem faktoriem, lai mūsdienās radītu konkurētspējīgu motociklu.
Categorised in: Ražotāju jaunumi
This post was written by admin