Gaja Martina (Guy Martin) turbinezētais, Martek rāmī ieliktais Suzuki GSX-R 1100 bija visas dotības, lai uzvarētu „Pikes Peak hillclimbing” sacensības. Un bez jautājumiem par pilota spējām, daudzi uzskatīja viņu par uzvarētāju. Bet, diemžēl tam nebija lemts notikt.
Lai arī Gaja laiks bija 11 minūtes un 32.6 sekundes un tas bija pietiekams, lai uzvarētu savā klasē ar nieka sekundes pārsvaru pār Jasuo Arai (Yasuo Arai) 1980. gadā ražoto Kawasaki, bet tik un tā, tas bija zaudējums sacensību galvenajam uzvarētājam, Jeremijam Tojam (Jeremy Toye) ar Kawasaki ZX-10R, kura laiks 12.42 jūdžu garajā trasē bija 9. minūtes un 58.7 sekundes. Jeremijs bija vienīgais, kurš spēja pieveikt kalnu mazāk, kā desmit minūtēs šī gada sacensībās.
G. Martina laiks bija 24. labākais starp motocikliem un viņš nopietni bija cīnījies, lai panāktu sava pašbūvētā motocikla perfektu darbību visu sacensību laiku.
Diemžēl, motociklu sacensības aizēnoja traģēdija, kad savu Triumph Daytona 675 pēc finiša līnijas, kur asfalta segumu nomaina grunts, nesavaldīja Bobijs Goodins (Bobby Goodin). Viņš zaudēja kontroli un ietriecās klintīs. Bezsamaņā, ar helikopteru, viņš tika nogādāts Penrousas galvenajā slimnīcā, kurā viņš padevās saviem ievainojumiem. 54. gadus vecais braucējs, tikko bija ieņēmis ceturto vietu „middleweight” atklātajā klasē un bija 17. ātrākais kopvērtējumā.
Neskatoties uz šķietami riskanto vietu, ar gandrīz vertikālajām nogāzēm gar trases sāniem, „Pikes Peak” sacensībās ir bijuši salīdzinoši maz nāves gadījumi ( divi motociklisti un pieci kopā) un šīs bija jau 92. brauciens virsotnē, kurš norisinās apmēram no 1916. gada.
Categorised in: Dažādi, Sacensības
This post was written by admin