Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 1127331 times)

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #705 on: November 21, 2011, 15:58:04 »
Šitam projektam nekādu baigo piķi netaisos tērēt, tas tā vairāk skila uzaudzēšanai un saprašanai ko gribas. Tāpēc viss pēc iespējas tiks darīts paša spēkiem un no daļām kas ir sakrājušās pa kastēm gadu laikā. Tas tajā pirmajā bildē izskatās ok, tādu primitīvo vispār var nopirkt no 5-10 Ls .

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #706 on: November 21, 2011, 16:00:59 »
Nu es arī treniņu hondai uz brīdi biju uzmetis pa 7 vai 8 ls sajūga hēbeli ar visu kronshteinu.

Braukt, protams, ka varēja, bet spiedās smagi.
Zajebiste Street Terror

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #707 on: November 21, 2011, 16:04:17 »
Ar šito brīnumu ir bijusi saskarsme?
http://www.sergis.lv/product_info.php?products_id=3185

Man arī kaut kur mētājas hidroliskā sajūga mehānisms ko var piemeisterot, bet galīgi nepatīk tās izjūtas tāpēc sliecos uz trosi.

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #708 on: November 21, 2011, 16:06:22 »
Hmm, tev tas sajūgs ir tik ciets ka knaģi netur?
Nez, es, kad uzliku īsos hēbeļus, itin nekādu atšķirību nejutu :hvz: Arī ar pilnīgi jaunām atsperēm, viss čotka, roka negurst.
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #709 on: November 21, 2011, 16:07:24 »
Hmm, tev tas sajūgs ir tik ciets ka knaģi netur?
Nez, es, kad uzliku īsos hēbeļus, itin nekādu atšķirību nejutu :hvz: Arī ar pilnīgi jaunām atsperēm, viss čotka, roka negurst.
Viss ir atkarīgs no tā, cik bieži jāspaida.
Zajebiste Street Terror

Offline skapis

  • Posts: 814
  • Braucu pa zāli!
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #710 on: November 22, 2011, 11:41:35 »
Ar šito brīnumu ir bijusi saskarsme?
http://www.sergis.lv/product_info.php?products_id=3185

Man arī kaut kur mētājas hidroliskā sajūga mehānisms ko var piemeisterot, bet galīgi nepatīk tās izjūtas tāpēc sliecos uz trosi.
Kkaads neliels guvums ir, bet imho labaak pagarini to sajuuga izspiedeeja sviru, kur maucas troses otrs gals, lejaa pie kurvja.

Offline osiic

  • Posts: 2304
  • neko nezinu...
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #711 on: November 22, 2011, 13:19:03 »
Ar šito brīnumu ir bijusi saskarsme?
http://www.sergis.lv/product_info.php?products_id=3185

Man arī kaut kur mētājas hidroliskā sajūga mehānisms ko var piemeisterot, bet galīgi nepatīk tās izjūtas tāpēc sliecos uz trosi.
Kkaads neliels guvums ir, bet imho labaak pagarini to sajuuga izspiedeeja sviru, kur maucas troses otrs gals, lejaa pie kurvja.

Tad vajag heebeli kuram gaajiens lielaaks, savaadaak sajuugs netiks pilniibaa izspiests :aha:

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #712 on: November 23, 2011, 00:22:22 »
Man apakš.svira ir pagarināta par vienu rtešdaļu,vairāk nevar,jo tiešām sāks trūkt hēbeļa gājiena.

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #713 on: November 24, 2011, 22:08:06 »
Iesakiet ka rikoties. Problema sekojosa ,manam apdauzitajam f3 pirms manis kads ir amputejis degvielas sukni ,viss salaizts pa taisno ,pie kam motors ari normali darbojas. Tad nu man ir 3 varianti 1.atstat ka ir ,bez vina 2.garaza metajas viens no yamaha fj1200 ,uzlikt to. 3. meklet originalu.

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #714 on: November 24, 2011, 22:49:27 »
neesmu tehnikjis, bet - ja viss darbojas uz pashteci perfekti - nafig k-ko mainiit? :D
Full Throttle

Offline laurichh13

  • Posts: 1226
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #715 on: November 24, 2011, 23:02:17 »
ja vis darbojas un dodot ručka pietiek degvielas, tad ko tur vel meklēt?
26697542

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #716 on: November 24, 2011, 23:05:27 »
Reāli degvielas var sākt trūkt tikai pie liieliem apgriezieniem,vai arī tad,kad šļauciņas par tievi saliktas  :hvz:

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #717 on: November 24, 2011, 23:18:32 »
ee - ashais jautaajums - a ja sljaukas par resnu - motors nepaarlejas?
Full Throttle

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #718 on: November 24, 2011, 23:23:38 »
Par resnu nevar but pludins un adata nelaus satecet vairak ka vajag. Hmm ,to moci ilgstosi neesmu testejis. Atstasu ka ir ,bet ja ilgstosak braucot lielaka atruma saks trukt ,varbut uzlikt no ta fj1200?
 

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #719 on: November 25, 2011, 00:37:07 »
Skaties lai nesanāk tā, ka netrūkst tikai ja bāka pilna - kā pustukša tā sāk tŗukt. Es saprotu šāda kaite bija vecajiem Faieriem kam vēl nebija degvielas sūkņa.