Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 832845 times)

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #510 on: March 21, 2011, 16:39:41 »
ja dariisim to trijataa, tad vainu varees novelt uz alko un atbildiibu sadaliit uz trijiem. un tad mees paarspeeleesim bumbas uz Gacho ar tekstu - "nu un nahujam Tu mums,pjanijiem, devi vilkt vadus??" un beigaas tikai Gacho buutu vainiigs
Full Throttle

Offline Māšele

  • Posts: 8926
  • Kā Tikt Mājās
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #511 on: March 21, 2011, 16:44:37 »
Es Gacho vietā to vel labi apdomātu, atceroties,kā viņam sajūgu taisija :aiwa:

Offline goblins

  • Posts: 1421
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #512 on: March 21, 2011, 18:13:56 »
Man jau arī pravodka ir vesela, bet es vienkārši itin neko nesaprotu no elektronikas, un man ir bail, ka pats to darot, totāli visu sapisīšu :(

man domaat ka tu taapat njehuja neko nesaproti, iznjemot kaa sapist noreekjinu karshu sisteemu :shura: :aiwa:

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #513 on: March 21, 2011, 18:35:12 »
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline Uvis

  • Posts: 3343
  • dievs radija cilvēku, viss pārējais ir ražots ķīnā
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #514 on: March 21, 2011, 18:41:55 »
tak nopērc kaukādu jaunāka gada sp[ido no hondas vai yamahas un vis būs ok es savu spido pirku pa 10 Ls
Starptautiskie autokravu pārvadājumi

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #515 on: March 21, 2011, 19:07:05 »
Taatad umnjiki.. kursh pirmais man patiesi pamatos iemeslu kamdeelj buutu jaagraiza pravodka mocim, kuram viss ar to ir ok, nedabuus pa tafeli. Ja jaapagarina kaads siikums.. ok, bet praktiski jebkuram mocim var atrast kur nosleept liekos vadus nepieejot ar knaibliiteem.
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline Uvis

  • Posts: 3343
  • dievs radija cilvēku, viss pārējais ir ražots ķīnā
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #516 on: March 21, 2011, 19:11:38 »
Jau apgaismoju ka tur nekā nau un ka nevaig satraukties
Starptautiskie autokravu pārvadājumi

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #517 on: March 21, 2011, 19:16:32 »
Zem baakas vienmeer ir vieta. ja par maz ir instrumenti kaa samazinaat baakas tilpmu un palielinaat vadu novietni :D
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #518 on: March 21, 2011, 19:22:21 »
A kā ir ar savietojamību tiem spidometriem?
Man jau vecs klamburs tas mopēds.
Zinu, ka lai uzliktu F4 spido tur dafiga visvisādu loriņu vajadzīgs :(
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline Uvis

  • Posts: 3343
  • dievs radija cilvēku, viss pārējais ir ražots ķīnā
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #519 on: March 21, 2011, 19:26:44 »
nu man arī vecs bet spido rāda tahometru neitralā lampiņa funkcionē arī temperatūru rāda un pavarotu indikātors arī rāda  ātrumu man rāda volo spidometrs
Starptautiskie autokravu pārvadājumi

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #520 on: March 21, 2011, 19:38:59 »
Gacho - panjem maku, aizbrauc uz Max Moto - tur pirms kaada laicinja bija Koso Cockpit mazais pa 64 ls. tur iekshaa ir VISAS vajadziigaas fiichas

luuk shaads - tikai prieksh KMH:

http://www.kosonorthamerica.com/fCMSBackend/imgRoot/specs/bb007b52.jpg
Full Throttle

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #521 on: March 21, 2011, 19:46:07 »
Reku visa infa kas un kā jādara lai pierubītu F4 spido un lai viss arī šancētu.
http://cbrforum.com/forum/f2-tech-93/f2-f4i-gauge-swap-write-up-91012/
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #522 on: March 21, 2011, 22:48:53 »
Nesapratu no kā viņš lasīs impulsu :hvz:

Offline skapis

  • Posts: 814
  • Braucu pa zāli!
    • View Profile

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #524 on: March 21, 2011, 23:26:49 »
Ok. pastudēju kas vajadzīgs lai tos f4i pulksteņus uzliktu.. kopumā, lētāk ir nopirkt to Vapor vai Koso kaut kādu.
Tas Speedohealers vien maksā ap 80 eiro :(
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!