Poll

2011. gada negadījums !

Bigmens un zirņu/valdemāra ielas stūris.
0 (0%)
Ronis un pusdienu kārba .
6 (20.7%)
Goblins un garkalnes pietura.
4 (13.8%)
rgx un dienvidu tilts.
8 (27.6%)
Mixy 333 trasē.
0 (0%)
Gunča, stāvvieta, un hornets - first blood part I un II.
1 (3.4%)
Viks, Anklāvs un priedulājs.
0 (0%)
Gucītis un ceļš uz glāzšķūni.
0 (0%)
Fastarows un slidenā iela.
10 (34.5%)

Total Members Voted: 26

Author Topic: 2011. gada negadījumi.  (Read 10732 times)

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
2011. gada negadījumi.
« on: December 29, 2011, 16:50:32 »
Lai nu kā..bet gads ir gandrīz galā... tika atskārsts, ka globāli nav apkopotas daudzas šajā gadā notikušās lietas.
Tātad sāksim varbūt ar ne pašu patīkamāko, bet ņemot vērā to ka visiem iesaistītajiem un tehnikas vienībām viss ir principā kartībā... izņemot kādu hornetu... un cerībā ka mācamies no kļūdām un nākamais gads būs veiksmīgāks.

Sekojošo notikumu secību gan pārāk labi vairs neatceros..ja kāds atceras..palaboojat.


1. Bigmens un zirņu/valdemāra ielas stūris

Quote
Nu neko, stāvu pie sarkanā uz Valdemāra virzienā uz Duntes ielu, pirmais pie svītras. Iedegās zaļais, dodu no vietas BEZ ručkas, pametu acis pa labi uz Zirņu ielas pusi, vai kāds negrasās vilkt pāri, un tai pašā brīdī ar kreiso aci piefikēju, ka autiņš no Duntes ielas puses rauj man priekšā, lai pirmais iegrieztos Zirņu ielā virzienā uz Brīvības ielas pusi. Neko pat nepaspēju , pat acis nepaspēju izbolīt, kā tam vieglajam sānos un pats pār pa jumtu tam pāri un kūlenī pret asfaltu......

Veči, velkam ekipejumu, kā vienmēr esam kladzinājuši, vai karsts, vai pohuj kāds laiks, ekipam ir nozīme!!! Pēc šitāda lēciena tikai viens izmežģīts pirksts, tas ir to vērts iesvīst. :metal:

Mega paldies Naitam  !!!
P.S. Lūgums Bigmenam man atsūtīt kādu foto.. savā arhīvā neatradu.

2. Ronis un pusdienu kārba

Quote
Braucu es kā jau tajā laikā bija pieņemts no rīta uz darbu, kad vēl auto maz, lai varētu turpināt apgūt dīvaino vienriteņbraukt mākslu. Tā nu veiksmīgi noraustījos no vecāķiem līdz K. Ulmaņa gatves krustojumam, kur luksofors. Tā kā priekšā bija sarkanā gaisma, tad nesteidzīgi ripinājos krustojuma virzienā. Netālu atrodoties no krustojuma pārslēdzās pozitīvā zaļā gaisma un es ieštepselējos zemākā robā izdomāju vēl pēdējo reizi paraut. Parāvu... Hmm, kaut kā necerēti smuki motocikls aizbrauc ratā, vienīgi, es palieku šļūkdams pa asfaltu. Tā kā es esmu apzinīgs pilsonis un braucu ādās (diemžēl ne ādas cimdos), tad atlika vien piecelties, iebļaut ķiverē skaļus necenzētus kaujas saucienus un ātrā gaitā skriet pēc moča, kurš atradās ne pārāk tuvu - 3. reklāmas aiz krustojuma braucot uz jūrmalas pusi (ja nu kāds garām brauc var paskatīties cik tas ir, ja ņem vērā, ka triku uztaisīju uzreiz aiz luksofora) :) Novērtēju skādi un apzvanīju laikam visus, nu gandrīz, kuri man varētu līdzēt. Paldies Andžam no motolistes, kurš parūpējās par mo. Bet darbā tik pamanīju šokējošāko - somā bija griķi un mans pusdienu trauciņa vāks ir cietis drusku mazāk par manu pašcieņu!!!!!!

Diemžēl negadījumā gaja bojā pusdienu kārbas vāciņš, kādu ebayā vairs nav iespējams atrast. :(


3. Goblins un garkalnes pietura

Quote
iss saakaas ar to ka noleemuu izmantot Morsīša pakalpojums un nedaudz palidot. Agrā augusta rīitaa aizbraucām līdz Siguldai, pirms izbraukt no Rīgas paskatījos uz ceļsargiem un padomāju "ai pofig, pietiks ar jaku un biksēm" Nedaudz palidinaajaamies un devāmies atpakalj Rīgas virzienā. Braucu mieriigi pa vidzemes shoseju un peekshnji garkalnee "mīkstais" par cik braucu nedaudz aatraak nekaa tajaa vietaa ir atljauts tad meegjinaaju savaakties un tas daljeeji sanaaca, bet tomeer mocis bija par daudz saaniski un naacaas to palaist valjaa. Rezultātā noshljūcām apmeeram 20 m pa asfaltu, mocis viegli nonesa garkalnes pieturas solinju un apstājās. Piecēlos kājās secinaaju ka mocis nav braucams un zvaniiju Morsiitim lai aiztransportee mani prom no sasodītās Garkalnes. Shosezon jau otro reizi Garkalnee uz vidzemes shosejas dabūju "mīksto", laikam buus tai Garkalnei jaabrauc pa mezhu apkaart.

Rezultāts :

1)sabojaats ekipējums
2) dazhi nenozīmīgi zilumi un nobrāzumi
(nobrrazumi ir taapeec ka neuzvilku celjsargus)
3)sīki sabojāts transalps
(enduro rullee)

Secinaajumi :

paarbaudiet spiedienu riepaas ja braucat divatā !!

LIETOJIET EKIPĒJUMU !!!!!!!!!!!!!!



4. rgx un dienvidu tilts

Quote
       "  Da neskatotoies uz visu - rgx ir veiksminieks - pašam nobrāzumi, sastiepta potīte, mocim stūre, motora vāks, ģeneratos, mazs robs astē. VISS."



  "  3. robaa?  :o   lucky strike - ibio.. paskat uz manaam sekaam pie 40 kmh :D  taisniiba vien ir - ir jamin kakaa - nefig miizt, tad arii nekas nenotiek  >:D"

"Nu jā....1'5 un pārsimts metru šļūciens bez ādām....nē, nu vispār jau rgx ir jāslāna..... :bita:"

Quote
Šī laikam bija visdivdomīgāk uztvertā atrakcija manā izpildījumā...
Braucām no biķerniekiem pēc motošosejas sacensībām, un kautkā galīgi negāja todien ar braukšanu, kas protams viegli spēlēja uz nerviem  - tiekot līdz dienvidu tiltam un izlavierējot cauri satiksmei izlēmu.. nu varbūt tomēr...cēlu pirmoreiz..sapratu ka ir 3 ātrums, bet padomājot...nu vai tad pirmoreiz, esmu tak 3. ātrumā cēlis ratā..jāiedod tak bija vaitrāk gāze un viss notiek bik lēnāk kā 2.... izlēmu pamēģināt vēlreiz - tajā pašā pārnesumā,... īsti nav skaidrs kas notika tālāk..jo sāka celties ratā ļoti lēni un pārdomāti..līdz piepeši vis notika fenomenāli ātri..ne uz bremzes paspēju uzspiest, neko....un tad es jau mēģināju skriet ļoti ātri..skatoties kā motocikls aizbrauc ratā viens pats....gala rezultātā no ātruma 1,5 nācās iemācīties apstāties talkā nemot cimdus džinsus un mugurassargu :) Veiksmīgi ka motocikls mācēja izšļūkt cauri satiksmei nevienu neaizķerot, ka līdzi braucošais MM sajuta ka kautkas var būt nelāgi un nesabrauca mani un tam ka izdevās tēlot kamaniņu sporta meitaru. Rezume..drēbes mūsdienās ražo no riepām vai plastmasas... un pusotru mēnesi vēlāk arī tas (tilts) tika pieveikts...

Paldies Bigmenam par getaway car, traumu dakteriem, un vislielākais paldies mežamārim par to ka 2 mēnešus vēlāk bija iespējams atkārtot - tikai 2. ātrumā un veiksmīgi.

P.S. Mācieties krist :D

Bildes gan laikam iztrūkst arhīvā un ratā braucamās drēbes - "izskatās ka esi kāvies ar fufeļu baru" (c) Fastarow - nedēļu atpakaļ izmetu :(

5. Mixy 333 trasē

Quote
nu tā tizli sanāca :shura: priekšējais sabremzējās, nākamais aiz viņa arī, es kaut ko noluņojos un izdomāju, ka braukšu pa ārmalu, tuvojoties ārmalai sapratu, ka ātrums ir kudi pa lielu un nekas labs tur nesanāks...tapēc tika pieņemts lēmums maukt mauriņā...viss jau būtu bijis labi, ja tas mauriņš +/- līdzens būtu bijis... vietā kur sākās bedres mocis bik palecās un ar priekšējo ratu iedūrās zemē...tur pat nepaspēju piefiškot, ka viņš jau bija pazudis un es vēlos pa zemi  :ehh:

plecs kaut ko sāka sāpēt no rīta un vēderā caurums :aiwa:

un te čupiņa ar detaļām, kas izrādās bija morāli novecojušas un prasījās pēc uzlabojumiem :shura: un jā...speedo kronšteinu mežamārim būs jātaisa ceturto reizi  :shura:

<a href="http://www.youtube.com/v/IwLpe0zlUEk?version=3&amp;amp;hl=lv_LV" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/IwLpe0zlUEk?version=3&amp;amp;hl=lv_LV</a>

6. Gunča, stāvvieta, un hornets - first blood part I un II.
Part 1
Quote
ai - pilniigi tupa situaacija un pilniigi tupa biete. Pie darba uzvilku mazliet pa teritoriju un galaa bija 90 graadu liikums, kuraa vajadzeeja ierakstiities. uz bremzeem uzspiedu +- 30m pirms pagrieziena - kad spiedu jau jutu, ka buus suudi. intuiicija grjobanaa. a tur tieshi robezha bija no maajas saule/eena - nevareeja redzeet, ka mitrs asfalts ar smiltiim un oliishiem. priekša apgūlās sekundes simtdaljaa.. mocis aizsljuuca metrus 30... tagad braucu uz polikliiniku skatiities pirkstu. Kritu tajaa vietaa, kur fotograafeets. mocis aizsljuuca liidz tai vietai, kur atrodas fochenee.. nu pilniigi tupa biete. meeness faaze laikam - pats apzinos, ka izdariiju tik daudz kljuudas.. nekas - dzelzhi ir dzelzhi. ak jaa - stuure saliekta, heebelis, vaaks, peka, bremze, pavarots, izpuuteejs. un pats lielaakais pizdec - baakaa caurums - bija akmens uz celja  :doh:



Part 2

Quote
Nokritu.lauzta kaja.mocis lupataas.
Quote
sameeraa suudiigi noskeneejies :( reku tas mazais kaulinsh stroga pa  vidu ir pushu :(
 



7. Viks, Anklāvs un priedulājs

Quote
Quote
a es iespamošu...mūsu dārgais Viks tieši tā pat neizņēma vakar līkumu, Mocis cieta vairāk, nekā mans. A pats paldies Dievam cieta mazāk, nekā es, jo bija pilns ekips. Veseļojamies un gatavojamies nākamajai sezonai  :yo:

kaut gan mamma tagad gan vairs tik pozitīvi uz šo neskatīsies :(
te tu maldies. mocis nav nemaz tik ļoti cietis. saliekts štoks un tas arī ne no kritiena. priekšējais rats iepisa izskalotā grāvī, kur arī saliecu štoku un tad jau pats arī biju uz asfalta. pietrūka daži metri, lai uzbrauktu atpakaļ uz asfalta. interesanti uz 100 pa mīkstu zālīti mēģināt līkumu izņemt! :D īstenībā prieks, ka tas beidzot ir noicis. pašam daži sasitumi. bik sāp ribas un sāns. sestdien pēs stundas pagulēšanas bija grūti pakustēties, bet vakar pamodos un jutos pārsteidzoši labi. Ahujennais paldies Jelgavniekiem un it īpaši DB. Uzkrāmējām moci piekabē un pats laidu uz noslēguma pārtiju uz DB moča astes! :D Jūtu līdzi čikitām, kuras sēž uz astes. tā nav labākā vieta, kur izbaudīt motopriekus! :D

Ja ir bildes.... :bigok:

8. Gucītis un ceļš uz glāzšķūni

Quote
nu ko, lai saka..neizņēmu līkumu...nospiedu bremzi :(..mocis nogūlās sānis, sāka šļukt, bet es mest kuleņus...pie sevis domāju, joptvai es vienreiz apstāšos vai nē ... nomalē apstājos... vēl kritiena bridī redzeju, ka Toms man ir afigena tuvu un sagrupējos, tb, apķēru galvu, jo domāju, ka šis man pārvilks pāri...no ekipa, kas man bija necieta tikai ķivere. zābaki noberzti, cimds caurs, bikses un jaku var izmest... aa man bija mīksti uz muguras, jo tur bija mugurassargs un soma....
ātrums šķiet ap 100 vai bik mazāk...

mocis...iet, bet jātaisa..

ibumetīns tagad garšos labi..dažas šuves uz cela...pārējie tikai zilumi un mazi nobrāzumi...



9. Fastarows un slidenā iela

Quote
nu tad jau labak foršā vika stulbā brāļa vārda dienas svinības :D
nu virsraktam var ielikt : vecrīgas glumais akmens
Nekā jau daudz tur nav ko stāstīt
sākām pie bigmana mašīnā
pēc tam aizbraucām pie MM
tur es patukšoju MM viskija krajumus
pēc tam aizgājām uz frančiem
tur gaja pa gaisu ābolu pīrāgs
pēc tam bija jāiet uz nākamo vietu
par cik kādam vajadzeja cigaretes - gājām uz narvesenu
 nu a tur
šol, upal, ačnulsa - gips



Līdz 2012 būs vēl šādi tādi apkopojumi :)

P.S. Lūdzu ziņot ja nepelnīti kādu esmu piemirsis.
« Last Edit: January 20, 2012, 21:45:46 by MIGs »
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline Viks

  • Posts: 1697
    • View Profile
    • Streetfighters
Re: 2011. gada negadījumi.
« Reply #1 on: December 29, 2011, 16:58:54 »
:d topiks interesants.

Offline GuciiC

  • Posts: 3069
  • braucu ar IS 200; CB500 un celi pa asfaltu
    • View Profile
Re: 2011. gada negadījumi.
« Reply #2 on: December 29, 2011, 17:19:54 »
man domāt, ka šito vajag kaut kur atsevišķi pie rakstiem, lai nepazūd...citādi pēc neilga laika ar visiem citiem topikiem pazudīs.

topiks labs  :super:
Some people just need a high-five......in the face.........with a chair

Offline martins

  • Organizatoriskas lietas
  • *
  • Posts: 477
  • Kas te jāraksta?
    • View Profile
Re: 2011. gada negadījumi.
« Reply #3 on: December 29, 2011, 19:22:01 »
Ļoti laba ideja par apkopojumu.

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: 2011. gada negadījumi.
« Reply #4 on: December 29, 2011, 19:44:27 »
Amizantākais jau laikam ir Fāsta paslīdējiens pie Narvesena :D Un viņš bija daudzreiz skaidrāks par mani.
Vislielākais FAIL- Gunchas epopeja :doh:
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline Viks

  • Posts: 1697
    • View Profile
    • Streetfighters
Re: 2011. gada negadījumi.
« Reply #5 on: December 29, 2011, 20:50:46 »
no manis bilžu nav! nefočēju tādas lietas!!!

Offline Mixy

  • Posts: 1249
  • KX450F/636
    • View Profile
    • nekā nav
Re: 2011. gada negadījumi.
« Reply #6 on: December 30, 2011, 10:04:17 »
par Fāstu bez variantiem :shura:
- To Live Is To Die -