BMW S1000RR tests

2011-07-01 21:45 Published by Leave your thoughts

Bij izdevība notestēt BMW S1000RR. Neatteicos. Trase – Biķernieku kartodroms, šito gan vajadzēja padzenāt pa lielo apli, bet pirmajam iespaidam vajadzētu pietikt. Atbraucu laicīgi, noparkojos boksos, ielienu ādās, nopucēju stiklu. Gaidu BMW. Atbrauc vēl kāds interesents, tad vēl viens atbrauc ar dzeltenu moci, gaidu BMW. Citi nostājušies pie tiesnešu mājas, arī tas dzeltenais motocikls. Jāaizbrauc apskatīties, jo pa gabalu izskatās pēc ļaudīm, kas uzaicināja uz pabraukšanos. Braucu tuvāk, johaidī, tas dzeltenais motocikls ir BMW! Dzeltens! Gaidīju protams balts/zils/sarkans 😀 No vēlākiem iespaidiem – braucot pa trasi pats krāsu nevar redzēt! 🙂

Pirmā izbrauca Viktorija. Saka, ka baigi labi esot, kā ar 600nieku.

Nu, ko, kāps un pabrauks. Pirmās bailes kāpjot virsū, lūdzu, lai nav tik augsta pakaļa kā daudziem jaunajiem litriem, man tās augstās astes ne visai. Uzsēžos. Nav! Nu, ir augstāk kā manējam, bet nav pārspīlēti (priekš manis pārspīlēti). Uzreiz labāk ap sirdi palika. Aiziet trasē!
Pirmais, otrais, guļos līkumā, šis guļās ar, skatos tur, šis brauc tieši tur, piebremzēs … joooop… uzlidoju uz bākas, labi, ka biju jau pārsēdies pirms bremzēšanas un pasargāju savu mantību 🙂

Izrādās, nemaz nevajag bremzēt, vajag tikai padomāt, ka tūlīt bremzēšu un mocis apstājas 😀 Žēl, ka nevarēja bremzes notestēt pa lielo trasi.
Bet vislabākais, mocis vadās viegli un precīzi, kur skaties, tur arī brauc. Daudziem ir zināms Biķeru kartodromā lēnais S-ītis, kur ļoti ātri jāpārliek mocis no labās puses uz kreiso. Ļoti viegli, kā mopēdu. Tā kā būtu braucis jau ilgi ar šo moci. Diezgan neticami, piedevām tas tak litrs! Manu 600nieku pārmest ir grūtāk.

Pirms braukšanas apskatot bāku, liekas, ka diez vai ārējā kāja stabili turēsies, neizskatās tā izteikti izliekta pēc ceļgala formas. Braucot viss ir pretēji, pārsēdies un kāja kā pielipusi pie bākas, Stomp Grip nav uzlīmēts, diez vai vispār vajag. Tiešām ļoti viegli un precīzi vadāms motocikls. Arī Zigmunds (brauc ar jauno R1) teica dzirdējis nostāstus, bet nebij gaidījis, ka BMW tik labi vadīsies.

Motors. Tur nu man neko notestēt nesanāca, jo vēl nebij “piebraukts” un kaut kāds jocīgais ierobežotājs, pie kādiem 8 000 apgr. jau grab .. maita 🙁 bet arī līdz tiem astoņiem diezvai vērās pilnībā. Bet viens labums no tā bij – nācās pārslēgties. Izeju taisnītē ar otro, jāliek trešajā, lieku, sajūta, ka nepārslēdzos, paskatos spidometrā – trešais! Neko sev, nevar pat just pārslēgšanās brīdi. Ļoti smuki slēdzās kārba, ir Quick-Shifters arī. Uz leju ar slēdzās perfekti, tiesa automātiski lietoju starpgāzi, kura gan ne vienmēr sanāk, jo tomēr jāpierod pie cita braucamā, bet BMW uz to neapvainojas, brauc pa savu sliedi kā braucis.
Uz otro braucienu bišķi pieregulēju dakšu, neticami, mocis palika VĒL stabilāks, žēl, ka aizmirsu paņemt manometru un nezināju spiedienu riepās. Izskatījās diezgan iepumpēts, ne kā priekš trases. Vēl pareizās riepas, pareizais spiediens, pareizais čips ar Slick režīmu, saregulēt amīšus priekš sevis, novākt to “piebraukšanas” ierobežotāju … diez vai vispār pašam būtu jābrauc, uzsēdies iedarbini, un skaties tik 😀 Zigmunds otrreiz nemaz nebrauca, mocis provocē uz ātru braukšanu, bet tas nezināmais spiediens riepās traucē .. jā, pašrisks apdrošināšanai arī bij 🙂
Kopsavilkums. Ļoti labs mocis trasei, ar perfektu vadāmību, vieglumu manevros un precizitāti izvēlētajās līnijās, ar ļoti labām bremzēm.

Pag, cik reizes jau pieminēju to labo vadāmību?

Jā, nu žēl gan, ka motors nebij 🙁 jo tas arī no arBMWpatrasibraucēju nostāstiem ir vēl viens plusiņš salīdzinājumā ar citiem šis klases braucamajiem “stock” izpildījumā.
Jā, bet neiztikt jau arī bez mīnusiem, un tas šim mocim bij un ļoti liels – tas nebij manējais trases mocis 🙁

Daivis Škapars

Categorised in:

This post was written by admin

Leave a Reply