Sestdien, 13. jūlijā Durka Racing devās uz Jelgavu, lai lieliski pavadītu dienu Jelgavas kartinga trasē Rullīši. Rīgā laika apstākļi bija perfekti sacensībām, bet tuvojoties Jelgavai sāka parādīties šaubas par sausas gonkas iespējamību. Visa debesu pamale bija klāta tumšiem lietus mākoņiem. Tuvojoties trasei mākoņi atkāpās un var teikt, ka ierodoties Rullīšu kartinga trasē, atvedu saulainu laiku. Braucēji jau bija sākuši gatavoties slapjajai gonkai un R1 meistari darbojās aktīvi mainot riepas. Trases sakopšanu bija uzņēmies Mārtiņš no tiesnešu komandas -ilgi un mērķtiecīgi, ar slotu slaucīja peļķes zālītē, kā rezultātā , uztreniņu sākumu nevēlamais ūdenis bija dabūts nost no trases.
N.A.Č. Rullīšu posms jau divus gadus izceļas ar to, ka netiek izmantota elektroniska laika kontrole un kvalifikācijā tiek izmantots cilvēkresurss un hronometri. Sākumā nepameta sajūta, ka ir liela iespēja pieļaut kļūdu un izvēlētais braucējs var zaudēt vietu uz starta līnijas, bet sākoties kvalifikācijai stress pazuda un viss noritēja lieliski. Tautas klasē pirmo pozīciju uz starta izcīna Raivo Johansons (33), meistaros Jānis Eglītis (141).
Sacensības sākās kā parasti – visi 13 dalībnieki nostājās uz starta, divi iesildīšanās apļi un starts. Raivo pārliecinoši izrāvās pirmais un līdz finišam arī noturēja savu pozīciju. Tālāk jau sākās rīvēšanās un cīņa par pozīcijām uz piedestāla. Ja iepriekš Ingus Ezernieks (69) pārliecinoši brauca pa pirmo pozīciju, tad pēdējos divus posmus Ezerniekam ir pieteicies sīvs konkurents, Jānis Nesaule (19). Pirmajā braucienā Jānis palika trešajā vietā. Diemžēl pēdējā aplī notika nepatīkams kritiens. Pēc starta finiša taisnes ir pietiekoši ass 180 grādu līkums, pirms kura cīņas karstumā Aivars Birznieks (225) un Artūrs Mukāns (81) pārvērtēja savas spējas sabremzēties un nodemonstrēja perfektu sinhrono kritienu. Artūram kritiens beidzās ar ātrās palīdzības mediķu iesaistīšanos. Pirmās prognozes par lauztu atslēgas kaulu bija kļūdainas, kā vēlāk noskaidrojās, Artūs divās vietās lauza lāpstiņu, Aivaram cietušas ribas. Artūrs laipni tika nogādāts Jelgavas slimnīcā, bet Aivars, neskatoties uz lauztām ribām, brauca otro braucienu un pat pamanījās finišēt septītais. Dienas kopvērtējumā, pirmais Raivo Johansons (33), otrais Jānis Nesaule (19) un trešais Ingus Ezernieks (69).
Meistaru klasē pirmais brauciens izcēlās ar to, ka Artis Ozols (7) lieliski uzsāka gonku un pēc pirmā līkuma ierindojās otrajā vietā. Pirmais, kā jau pierasts, brauca Jānis Eglītis (141). Lai kā negribās to atzīt, bet Arta ziedu laiki iekarojot piedestāla augstāko pakāpienu, ir pagājuši, bet te pierādijās, ka izceļot startu, perfekta, tehniska braukšana, nepieļaujot nevienu kļūdu, vainagojas ar otro vietu finišā. Artis visus 13 apļus aiz sevis noturēja braucējus, kas ir ātrāki par viņu, bet šajā mazajā un līkumainajā trasē nespēja tikt garām neraugoties uz visām nervu spēlēm un centieniem satricināt perfekto sniegumu. Otrajā braucienā Artis finišēja ceturtais un kopvērtējumā ieņēma trešo pozīciju. Otrais dienas kopvērtējumā Kalvis Margevičs (155) un pirmais Jānis Eglītis (141). Viens no pjiedestāla pretendentiem, Māris Dankerts (22), otrajā braucienā jau iepriekš pieminētajā līkumā pieļāva līdzīgu kļūdu, ka Artūrs Mukāns. Piedzīvots kritiens un otro braucienu noslēdza kā pēdējais – septītais, dienas kopvērtējumā ieņemot tikai piekto pozīciju.
Jelgava bija otrais, no trīs posmies sezonā, kurā piedalās čoperi. Šoreiz tie arī krita, kā mušas. Slavenajā 180 grādu līkuma kritiens ar diviem dalībniekiem, visi turpināja ceļu, tad vēl viens trases vidusdaļā. Lai arī tie ir tikai divi kritieni, kuros pa zemi vārtās trīs braucēji no deviņiem, priekš čoperiem, tas ir ļoti daudz, jo parasti vīri saudzē hromu un pa zemi nevārtās. Čoperu klasē pirmais Jānis Ozoliņš (7), otrais Valdis Kasparsons (31) un trešais Gunārs Grinbergs (88)
Categorised in: Sacensības
This post was written by admin