2015 EBR 1190SX

2014-11-06 21:43 Published by Leave your thoughts

EBR iepazīstina ar jauno 1190SX “Superfighter” …

Saglabājot superbaika spēku un tehnoloģijas, jaunais EBR 1190SX ir īsts moto spēka iemiesojums kurā tek sacīkšu asinis.
Pēc veiksmīgās 1190RX superbaika debijas, Eriks Buells ir nolēmis pienācīgi sevi ierakstīt kārtīgo naked-streetfighter-style motociklu pulciņā, ar motociklu kurā ir apvienota gan superbaika jauda, gan vadāmība.

Motocikla motors ir tas pats, kas 1190RX baikam. Tas attīsta 185 zirgspēkus un vairāk kā 100Nm griezi, līdz ar to, tas ierindojas starp jaudīgākajiem streetfighter tipa motocikliem, kas šobrīd pieejami tirgū. EBR radītājs un galvenais tehniķis Eriks Buells ļoti labi pārzina ielas naked moto tirgu, jo ir ikoniska persona šajā lauciņā un savu atzinību ir iekarojis ar 1995. Gada Buell S1 Lightning. Kā saka pats Eriks: ”Streetfighter klasifikācija, kas bija tik ļoti revolucionāra kad tā parādījās tirgū, šobrīd, dažādu mārketinga ļautiņu rokās, tiek pārpildīta ar dažnedažādākajiem, vāji maskētiem standarta motocikliem, kam ir tikai deforsēti dzinēji un noplacināta jauda. Tādēļ, iespējams, jaunajam 1190SX piemērotāks vārds būtu „Superfighter” uz visu pārējo fona.”

Ņemot vērā to cik daudz kopīga jaunajam motociklam ir ar 1190RX baiku, tas ir iespaidīgs un sportisks braucamais, tomēr būvēts tā, lai pilnībā attaisnotu streetfighter vārdu, un būtu dominants pilsētā.
Gluži kā citi Buell`a radītie motocikli, arī šajā ir iestrādātas daudzas Erika inovācijas, kā piemēram rāmis kalpo arī par degvielas tvertni, lai samazinātu svaru un smaguma centru, kā arī nu jau visiem labi zināmo, neraksturīgo, priekšējo bremžu sistēmu. Tā pat arī EBR patentēto CSI (Controlled Swirl Induction) sistēmu, kas uzlabo degvielas patēriņu un jaudas attiecību, tajā pašā laikā samazinot izplūdes gāžu izmešus.
Jaunā 1190SX ražotāja ieteiktā cena ir 16,995 $ un tas ir pieejams baltā, sarkanā un melnā krāsā, un tā tirgošana plānojas tikt uzsākta 2015 gada jūlijā.

Tehniskie dati:
Engine
Type ET-V2: 72° V-Twin, Liquid Cooled, Four-stroke
Bore x Stroke 4.17 in. x 2.66in. (106 x 67.5 mm)
Displacement 72.6 cu in. (1190cc)
Compression Ratio 13.4 : 1
Fuel Delivery Electronic Fuel injection with 2 port injectors and 2 showerhead injectors
Exhaust Primary + Secondary
Peak Torque 101.6 ft-lbs. @ 8200 rpm (137.8 Nm @ 8200 rpm)
Peak Horsepower 185 hp @ 10,600 rpm

Drivetrain
Primary Drive Gear Drive 36/65
Final Drive 520 Z-ring chain, 16/41
Clutch Hydraulic actuation, vacuum operated slipper
Transmission Ratios:
1st 2.46
2nd 1.75
3rd 1.38
4th 1.17
5th 1.04
6th 0.96

Dimensions
Overall Length 80.3in. (2040mm.)
Overall Width 31.9in. (810mm)
Overall Height 42.8in. (1087mm)
Seat Height 32.5in. (826mm)
Ground Clearance 4.7in. (120mm)
Rake 22.4°
Trail 3.80in. (96.5mm)
Lean Angle 48°
Front Tire Pirelli Diablo Rosso Corsa 120/70 ZR-17
Rear Tire Pirelli Diablo Rosso Corsa 190/55 ZR-17
Fuel Capacity 4.5 gal (17.lL)
Weight (Wet, no fuel) 414lbs. (188kg)
Load Capacity 382lbs. (173kg)

Chassis
Frame Aluminum frame with integral fuel reservoir
Swingarm Optimized stiffness aluminum
Front Suspension Showa, inverted big piston front forks
Rear Suspension Showa, single shock without linkage
Front Wheel 17 x 3.5 Aluminum
Rear Wheel 17 x 6.0 Aluminum
Front Brake 386mm (15.19in.) Single perimeter rotor, 8 piston inside-out caliper
Rear Brake 220mm (8.66in.) Disc, 2-piston Hayes Performance Brakes Caliper

Video
https://youtube.com/watch?v=pJX8NRZU8rw%3Fhl%3Dlv_LV%26version%3D3

Categorised in:

This post was written by admin

Leave a Reply