Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mežamāris

Pages: 1 ... 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 ... 89
1021
Motocikli / Re: Kā tika uzbūvēts Vakardienas varonis
« on: February 05, 2011, 09:41:38 »
Šajā attēlā redama pakaļējā ass un ķēdes spriegošanas ekscentri.Asij piemetinātais garais stienis ir motocikla vidus,no tā tika mērīta visa rāmja ģeometrija.Ekscentri man likās visvienkāršākais paņēmiens ķēdes spriekošanai-minimāls detaļu skaits,droši un liels regulēšanas diapazons.Vēl ir tāda fīča,ka spriegojot asi var bīdīt gan uz augšu,gan uz leju,tā būtiski mainot motocikla klirensu.Ar šādu regulēšanu saistās arī kāds blakusefekts,bet līdz tam vēl nonāksim.Paši elscentri tika atlieti no duralumīnija,metāla formā,izejmatereāls-Audi A4 piekares sviras.

1022
Auto / Re: Kā top lietas
« on: February 04, 2011, 23:37:10 »
Un tagad aizmugure....Ar to arī beigsim,tālāk process atkārtojas un vairs nav interesants.

1023
Auto / Re: Kā top lietas
« on: February 04, 2011, 23:33:46 »
Nu apmēram tā,bet ja kādam šķiet,ka viss galā,tad apbēdināšu-tie ir tikai modeļi,kas pašlaik ir ceļā pie līmētājiem,kuri noņems formas un uzlīmēs gatavus spārnus.

1024
Motocikli / Re: Kā tika uzbūvēts Vakardienas varonis
« on: February 04, 2011, 22:57:53 »
Uz šo brīdi ir kādi jautājumi? ???

1025
Motocikli / Kā tika uzbūvēts Vakardienas varonis
« on: February 04, 2011, 22:54:47 »
Nu tā kā visi tagad baigi labosies,rakstīs vērtīgus rakstus,dos labus padomus un tt.man arī nevajadzētu baigi izlekt un uzklabināt ko par pārbūvi.
Tas par ko runāsim atšķirsies no vidusmēra pārbūves.Nav daudz frīku kas sāktu no nekā,bet ceru,ka aprakstītajā procesā gūsiet kādu kripatuzināšanu un iedvesmas.
Manuprāt šāds formāts,kad ir iespēja uzdot jautājumus,apspriest detaļas un pielietotās tehnoloģijas būs labāks nekā raksts(rakstu es palieku arvien vēl parādā)
Tas nav mans pirmais motocikls no nulles,bet kāds laiciņs pagājis,jo bija citas prioritātes un pienākumi.Iepriekšējais mocis pašlaik dzīvo otro dzīvi kā kvadrocikls.

Nu sākās viss tā,ka iegriezās dzinējs,par kuru savulaik graizot Jawas tikai sapņoju-četrinieks rindā,japānis,900cm3,Honda.Sievas radu puikas,dzenājot no salas busus,pa burzmai atrada šrotā.Skots to bija labi ielicis kokā un dzinēju no tās čupas izgrieza ar fleksi.Atveda jo neko nemaksāja un tādēļ,ka un šiltes bija nieka 40 štukas.Mētājās tas motorītis līdz kādā tusiņā puikas atcerējās un uzdāvināja man.Atvedu mājās un noliku plauktā.Ilgi nevarēju izdomāt ko būvēt un jo vairāk domāju jo nereālākas idejas radās.No kaut kā bija jāsāk un pēc loģikas sāku ar dzinēja stiprinājumiem.Uz to brīdi pēc dzinēja koda biju idenficējis donoru-Honda Fireblade 900 RR,1993gads. 893cm3 nenokaujamais Hondas meistardarbs.Tā nu sanāk ka es neizvēlējos leģendāru dzinēju,viņš izvēlējās mani.
Rāmim izmantoju bezšuvju,30 mm tērauda caurules.Ar ģeometriju daudz nedomāju-izdrukāju donora bildi un uz papīra samēriju proporcijas,dzinējs no zemes,starpasu attālumi...
Pie dzinēju nesošajām caurulēm piestiķēju pak.dakšu.Pak.dakša tika izgatavota atsevišķi uz gludas,biezas tērauda plāksnes kā konduktora.Pak. dakšai jābūt pēc iespējas stīvākai,īpaši strītam kam ir lielas sānu slodzes  pagriezienos.

1026
Tērzētava / Re: Kas pie velna tas ir?
« on: January 21, 2011, 21:42:23 »
 :duel: :doh:

1027
Tērzētava / Re: Kas pie velna tas ir?
« on: January 20, 2011, 15:10:44 »
Jā,tā ir pneimatiskā kniedējamā pistole,vai apmēram tā.Neesat ievēro'juši dīvainu lietu-lai ar ko sāktos saruna,beidzas tā ar pediņiem.Kaut kā dīvaini  :chokchok:

1028
Tērzētava / Re: Kas pie velna tas ir?
« on: January 20, 2011, 00:18:05 »
Sen nebija lietots,pat aizmirsies,ka ir.Nu bet kad sāka sāpēt roka,sameklēju.Kas tas ir?

1029
Tērzētava / Re: Datori u.t.t. (Landijas mīļākais topiks)
« on: January 20, 2011, 00:09:16 »
Neesmu ginekologs,bet varu paskatīties.. :D

1030
Motocikli / Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« on: January 18, 2011, 23:20:40 »
Man bail,ka baikam ar diviem bremžu diskiem vajag biki vairāk vietas,bet tas ko tu domāji laikam ir stūres kronšteini ar ko stūre stiprinas pie augšējā tilta-tie gan derēs,tur tikai augstums un stūres diametrs no svara.

1031
Motocikli / Re: FGR 2500 V6
« on: January 18, 2011, 23:11:55 »
Labi,pēc ilgas apskates atradu punktu,kas man simpatizē-motocikls ir VIENVIETĪGS! :super:

1032
Motocikli / Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« on: January 18, 2011, 23:04:13 »
Nu tiem tiltiem starpštoku attālumi izskatās tādi,ka tavs priekšējais  ritenis iekšā neies! :hvz:

1033
Auto / Re: Kā top lietas
« on: January 18, 2011, 21:25:25 »
Fāsts man jautāja,cik tālu ar Golfu-nu pagaidām viss.Turpinājums sekos.

1034
Auto / Re: Kā top lietas
« on: January 18, 2011, 21:23:24 »
Un tad sākas sūdīgākais-apgriezt malas,pieslīpēt.Put un niez nejēgā!Pēc visa tā bardaka novākšanas pārejam mierīgākā,bet tikpat putekļainā posmā-špaktelējam un slīpējam,slīpējam un špaktelējam.Šie putekļi vismaz neniez!

1035
Auto / Re: Kā top lietas
« on: January 18, 2011, 21:07:31 »
Uzjaucam sveķus sagriežam audumu un ķellējam virsū!

Pages: 1 ... 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 ... 89