Author Topic: R1 2001 streetfighter  (Read 16857 times)

Offline daavels

  • Posts: 6
  • Yamaha R1 & Suzuki RMZ-450
    • View Profile
R1 2001 streetfighter
« on: April 02, 2013, 15:36:01 »
Buuveejaas viens streetfighter projekts, ir dazhi jautaajumi. Cik lielu aizmugureejo zobratu vajag, kur to dabuut? Kaa ir ar kjeedi, standarta par iisu? Liekot priekshaa krosa ragus trosiites paliek par iisu, var kaukur nopirkt gatavas garaakais vai jatjuunee?
ko Dievs nav devis, to biezpiens neiedos

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #1 on: April 02, 2013, 15:55:20 »
Parasti, gan troses, gan bremžu šļauciņas kļūst par īsu.

Tehniskajā izčakarēs, ja bremžu šļauciņa sbūs ar skrūvējamiem, nevis presētiem uzgaļiem.

Trosītes - vari paskatīties no kroseniekiem vai enduriem - tiem parasti ir garākas.
Ir darīts arī tā, ka kniebj nost galu un uzlodē savējo. Tā teikt - sāku vienmēr uztaisīsi.
Zobratus taisa Karo - skaties. Agrāk bija laba kvalitāte, tad bija redzēti zobrati vienkaŗši pilnīgi pakaļā - nelīdzeni, neprezīci, tādus pat ķīnietim nevarētu likt. Tad itkā atkal bija laba satsauksmes. :hvz:
Atkarīgs no zobu skaita, bet liekot lielus zobratus parasti ķēde paliek pa īsu.

Ielai pilnīgi pietiek priekšā -1 zobs. -2 zobi jau ir baigā zāģešana.
Protams, ka ķēde un zobrati iet ilgāk, ja zobrati ir lielāki nevi smazāki(jo īpaši priekšējais).
Tāpēc saglabājot šo pašu atiecību vari likt lielāku saizmugurē.
Saprotu, ka standartā nāk priekšā 16 zobi un aizmugurē 43 zobi. Tātad atiecība: 2.69.
15 zaobi priekšā ir 2,87.
14 zobi priekšā ir 3,07.

Te ir tabuliņa - skaties, kāda atiecība tev liekas tuvāka. http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/2553

Offline mb

  • Posts: 2106
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #2 on: April 02, 2013, 16:38:41 »
mani TA izchakareja vienreiz ar Karro taisitu aizmugurejo bremžu disku. pieļauju ka ari par zobratu var piekasities jo nebus virsu nekadu makrejumu. bet jautajums kadu tad taisies to zobratu proporciju mainit - ja netaisa stuntam tad zobrati ar paris zobu starpiba turp atpakal ir noperkami gatavi ta ka kjede ari stocka deres.

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #3 on: April 02, 2013, 17:14:56 »
Es izgaju TA ar skruvejamam bremzu trubam ,tas ka nu kuro reizi gadas.
Pec noteikumiem ,TA vechi teica ,ka sturi ari nedrikstot mainit.

Offline goblins

  • Posts: 1421
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #4 on: April 02, 2013, 19:49:56 »
Es izgaju TA ar skruvejamam bremzu trubam ,tas ka nu kuro reizi gadas.
Pec noteikumiem ,TA vechi teica ,ka sturi ari nedrikstot mainit.

drīkst mainīt tikai vajag sadirst ka tā ir no tādas pašas markas motocikla

un E marķē'jumi ir svarīgi tikai mochiem no 2001 gada

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #5 on: April 02, 2013, 20:59:17 »
Troses var uztaisīt cik garas vajag :bigok: , varu iedot pareizos izejmateriālus vai arī uztaisīt.

Offline daavels

  • Posts: 6
  • Yamaha R1 & Suzuki RMZ-450
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #6 on: April 02, 2013, 21:20:31 »
Parasti, gan troses, gan bremžu šļauciņas kļūst par īsu.

Tehniskajā izčakarēs, ja bremžu šļauciņa sbūs ar skrūvējamiem, nevis presētiem uzgaļiem.

Trosītes - vari paskatīties no kroseniekiem vai enduriem - tiem parasti ir garākas.
Ir darīts arī tā, ka kniebj nost galu un uzlodē savējo. Tā teikt - sāku vienmēr uztaisīsi.
Zobratus taisa Karo - skaties. Agrāk bija laba kvalitāte, tad bija redzēti zobrati vienkaŗši pilnīgi pakaļā - nelīdzeni, neprezīci, tādus pat ķīnietim nevarētu likt. Tad itkā atkal bija laba satsauksmes. :hvz:
Atkarīgs no zobu skaita, bet liekot lielus zobratus parasti ķēde paliek pa īsu.

Ielai pilnīgi pietiek priekšā -1 zobs. -2 zobi jau ir baigā zāģešana.
Protams, ka ķēde un zobrati iet ilgāk, ja zobrati ir lielāki nevi smazāki(jo īpaši priekšējais).
Tāpēc saglabājot šo pašu atiecību vari likt lielāku saizmugurē.
Saprotu, ka standartā nāk priekšā 16 zobi un aizmugurē 43 zobi. Tātad atiecība: 2.69.
15 zaobi priekšā ir 2,87.
14 zobi priekšā ir 3,07.

Te ir tabuliņa - skaties, kāda atiecība tev liekas tuvāka. http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/2553

Gribu braukt pa pilsētu un uz pakaljējā rata, tad priekshā varētu likt 15 un aizmugurē 48, vajadzētu būt normāli. Ar šādu zobratu attiecību varētu derēt standarta ķēde, zinu, ka jaunākiem R1 nāk garāka ķēde, bet kāpe tā pati. Līdz šim braukāju ar standarta R1 un nekad nēsmu mainījis zobratus uz nestandarta izmēriem.
ko Dievs nav devis, to biezpiens neiedos

Offline Sad

  • Posts: 2324
  • Kawasaki zx6r
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #7 on: April 02, 2013, 21:55:46 »
Troses var uztaisīt cik garas vajag :bigok: , varu iedot pareizos izejmateriālus vai arī uztaisīt.

Nait, a kas vajadzīgs lai uztaisītu garāku trosi?
Itkā arī prasītos garāku ::)
The only easy day was yesterday

Offline Uvis

  • Posts: 3343
  • dievs radija cilvēku, viss pārējais ir ražots ķīnā
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #8 on: April 02, 2013, 22:01:29 »
Garāka trose un apvalks
Starptautiskie autokravu pārvadājumi

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #9 on: April 02, 2013, 22:12:31 »
Man ir pieejamas troses un to gali , kā arī apvalki un to gali. Tās ir speciāli domātas motocikliem un krietni atšķiras no Depo nopērkamajām :D . Vienīgi ir jā izmanto tie paši vītņu gali no vecajām, vai jāpiemeklē līdzīgi. Tie ar kaut kādi ir iekrājušies.

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #10 on: April 03, 2013, 03:17:17 »
Gribu braukt pa pilsētu un uz pakaljējā rata, tad priekshā varētu likt 15 un aizmugurē 48, vajadzētu būt normāli. Ar šādu zobratu attiecību varētu derēt standarta ķēde, zinu, ka jaunākiem R1 nāk garāka ķēde, bet kāpe tā pati. Līdz šim braukāju ar standarta R1 un nekad nēsmu mainījis zobratus uz nestandarta izmēriem.
Braukšanai ratā svarīgakā ir blīve.
Jautājums vai tu gribi nopietni stantot vai gribu tik uzcelt ratā braucot pa pilsētu/šoseju ?! Nu ideja tāda - ar stanta zobratu atiecībām sanāk zāģēt jau pa pilsētu, uz šosejas vispār pilna ručka un motors visu laiku kauc. Nu visu nosaka kādu atiecību saliec.
Man liekas, ka tu esi ieplānojis diezgan dusmīgu atiecību.

Offline Mixy

  • Posts: 1249
  • KX450F/636
    • View Profile
    • nekā nav
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #11 on: April 03, 2013, 06:45:26 »
man ir -1/+4 un īsā ručka :shura: ātrumi īsi, spidoo rāda kosmosu, vosu laiku lieli apgriezieni un arī patērīņš lielāks, bet zato ļoti ņiprs pašā sākumā salīdzinot ar stock

garākas troses uz avotu ielas pie tomasa no krosačiem var piemeklēt
- To Live Is To Die -

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #12 on: April 03, 2013, 08:56:57 »
Bija vasarā viens kadrs atbraucis uz 333 ar stuņķim sagatavotu 919 bleidu. Izrādījās, ka viņam taisnē ir 6. robam gals. Nu i tolks no mopēda, kurš iet 130? :D Par zobratu skaitu pakaļējai ķemmei negribu sadirst, bet , ja atmiņa neviļ, kaut kas ap 70 bij
Full Throttle

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #13 on: April 03, 2013, 09:00:43 »
Full Throttle

Offline daavels

  • Posts: 6
  • Yamaha R1 & Suzuki RMZ-450
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #14 on: April 03, 2013, 10:57:26 »
Gribu braukt pa pilsētu un uz pakaljējā rata, tad priekshā varētu likt 15 un aizmugurē 48, vajadzētu būt normāli. Ar šādu zobratu attiecību varētu derēt standarta ķēde, zinu, ka jaunākiem R1 nāk garāka ķēde, bet kāpe tā pati. Līdz šim braukāju ar standarta R1 un nekad nēsmu mainījis zobratus uz nestandarta izmēriem.
Braukšanai ratā svarīgakā ir blīve.
Jautājums vai tu gribi nopietni stantot vai gribu tik uzcelt ratā braucot pa pilsētu/šoseju ?! Nu ideja tāda - ar stanta zobratu atiecībām sanāk zāģēt jau pa pilsētu, uz šosejas vispār pilna ručka un motors visu laiku kauc. Nu visu nosaka kādu atiecību saliec.
Man liekas, ka tu esi ieplānojis diezgan dusmīgu atiecību.

Kaukāda blīve, jau ir :D :D :D
vēl pagaidām netaisos nopietni stantot, varbūt nākotnē, pagaidām pietiks ar uzcelšanu ratā pilsētā un uz šosejas. Gribās trāpīt ar tiem zobratiem uzreiz, lai var arī kau cik normāli pa šosi pabraukt, tapēc arī prasu.
ko Dievs nav devis, to biezpiens neiedos