Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 1100649 times)

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1410 on: May 20, 2013, 09:38:46 »
Jā  :shura: Nu tur tip sanāk taisna truba un tāda, kā kabata - izliekums riktīgs uz augšu. Un viņš zem F4i plastmasām nelīda. Nu es tā loģiski padomāju, ka taisnā trubā ienāks vairāks gaiss - būs labāk. Loģika nenostrādāja  :rofl: :rofl: :rofl:
Full Throttle

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1411 on: May 20, 2013, 09:50:42 »
Pastāstīsi arī citiem, kā tu uzinstalēji Kawas "Ram Air" uz Hondas ?!
Nu un F4 variantā viņi strādā nedaudz savādāk kā Kawai, kā aŗi tie paplatinājumi uz augšu imanuprāt vairāk ir lai vilktu vēsāku gaisu, nevis ar spiedienu dzītu gaisu.

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1412 on: May 20, 2013, 10:02:39 »
Pasūtīji jau jaunas trubiņas? :D
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1413 on: May 20, 2013, 10:08:17 »
Man ar, vakar.
Saskrūvēju mocīti.
Dabūju dziesmā. Vnk orgasms ausīm u ndvēselei. Noslāpēju, sāku stumt laukā no garāžas, lai pasildītu kār'tigāk un izgāztu kādu aplīti, un hujakc.... skatos ka kaut kas dikti līst pa zemi...
karoč, pirmajam karbiņam kaut kas aizgājis pa irsu/aizdirsies, un tas pārplūst un taisa grēku plūdus ar degvielu  :dusmas:
Lai karbiņus ravētu nost, jāpērk jauni tie gumijas kakli uz kuriem viņš sēž, jo tagadējie ir pārakmeņojušies, un es karbiņu nost dabūt vnk fiziski nevaru vairs, tās gumijas būs jāgriež pušu.
Pazvanīju uz Hondu noskaidrot cenu...- 50lvl :(
Pazvanīju Leo... vairāk kā uz pusi lētāk :muri:

Tagad jāsagaida kad atnāks, lai varētu sačinīt ivsu. Pa to laiku paskrūvēšu kaut kādus knibučus un citas perifērijas.
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1414 on: May 20, 2013, 10:19:38 »
Pastāstīsi arī citiem, kā tu uzinstalēji Kawas "Ram Air" uz Hondas ?!
Nu un F4 variantā viņi strādā nedaudz savādāk kā Kawai, kā aŗi tie paplatinājumi uz augšu imanuprāt vairāk ir lai vilktu vēsāku gaisu, nevis ar spiedienu dzītu gaisu.

tātad - GAISA trubas no F4 karbūžnieka. Saucu par Ram Air, jo nav ne mazākās nojausmas, kā Hondām viņas sauc. Noravējot viņas nost - iet labi. Tikai negribīgi ceļ virs 2.0 , domāju, ka pateicoties karstajam gaisam no motora. Kad nebija pie bākas nekādas plastmasas - viss bija čotka. Laikam atkal ravēšu nost - vismaz līz 2.0 gaja bez problēmām :D
Full Throttle

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1415 on: May 20, 2013, 12:47:21 »
Man uz f3 ar tam trubam tas pats. Reali man ari vinas noravetas nost un ta ka nav ari plastmasu lidz 2 viss kartiba ,bet vairak neiet.

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1416 on: May 20, 2013, 12:52:17 »
Tad, kad nav plastmasas 2.4 iet - pārbaudīts. ar plastmasām kaut kas par īsu - 2 ceļ, bet virs 1.5 samērā lēnu. tikko noravēju, aizskriešu līdz Elkoram, notestēšu
Full Throttle

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1417 on: May 20, 2013, 13:42:24 »
Pļa, kā tagad verās. būs ok arī bez tiem sūdiem
Full Throttle

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1418 on: May 21, 2013, 00:55:45 »
Pag, pēc tava rakstītā sanāk ,ka manam arī vajadzētu skriet atrak!? Varbūt pierunāt Naitu ,lai padara arī manējo ātrāku?  ::)

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1419 on: May 22, 2013, 11:32:29 »
Jautājums attiecībā uz karburatoru regulēšanu.
Visa pagājšgada epopeja ar neveiksmīgo stenda regulēšanu n`shit.

Šobrīd, man esot adatas nolaistas uz pašu zemāko punktu.
Par skrūvēm, cik daudz apgriezieni iekšā/ārā nezinu.
Dīzes Dynojet + tukšgaitas dīzes oriģinālās, bet izurbtas lielākas (vajadzēja tā, darīja to pie Muižnieka).
Ne sūda man viņš negāja, jauda bija tikai apakšās, augšās raustījās, necēla jaudu utt.
Pēc forumiem, atradu risinājumu- Karburatora ventilācijas trubas jāieliek gaisa kastē, zem gaisa filtra. Tas lai izlīdzinātos spiediens uz membrānu.
Pasākums palīdzēja, vairs nav nekādas raustīšanās, gala ātrums palielinājās, ceļ un tur labi.

Radās problēma, kas, pēc manām domām, ir dēļ šābrīža karburatora regulējuma (adatas).
Robi 1-4 ir bez jaudas augšās ~8+k apgriezienos.
Apakšu ceļ labi, bet tajos apgriezienos jauda pazūd. Liekas ka vienkārši augstāk viņš nevar uzcelt. 5. un 6. robs ir pilnā diapazonā un ceļ bez problēmām.
Jautājums zinošajiem- kāda izmaiņa man ir jāveic? Pēc manām domām, varētu mēģināt adatu celt uz augšu. Vai tas palīdzēs, vai ir citi varianti šai problēmai?
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline Uvis

  • Posts: 3343
  • dievs radija cilvēku, viss pārējais ir ražots ķīnā
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1420 on: May 22, 2013, 14:16:05 »
problēma ir tavā galvā :-[ , regulēsi vai nē, tāpat es ar mašīnu tevi apdzīšu
Starptautiskie autokravu pārvadājumi

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1421 on: May 22, 2013, 15:48:50 »
Nesaprotu kāpēc jāsaurbona dīzes,lai pēc tam nolaistu adatas?Degvielas maisījuma skrūves tavam modelim varētu būt ieskrūvētas līdz galam un tad 2.5 apg. ārā.Bet pie saurbinātām dīzēm tas varētu but par maz.Skrūvē arā skaitot apgriezienus(zinu,ka sūdīgi tikt klāt.tāpēc ar marķeri nokrāso skrūvjgrieža vienu plakni,lai vieglāk skaitīt) kāmēr gandrīz krīt ārā,tad visas vienādi paskrūvē atpakaļ,tā lai d roši turās un izbrauc.Skrūve ver ciet gaisa urbumu,svecei vajadzētu būt baltai,tad pa pusapgriezienam skrūvē iekšā un izbrauc,līdz svece kļūst gaiši brūna,kafija ar pienu tā nebūs nekad,bet ja nav vairs balta,arī labi.Adatu es noliktu pa vidu.Nu katrā gadījumā eksperimentēšana pēc ķirurģiskas iejaukšanās ir virnīgais ceļš,ja nav oriģinālo daļu ko likt atpakaļ.Kaut kā tā.

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1422 on: May 22, 2013, 16:05:29 »
Pag, pēc tava rakstītā sanāk ,ka manam arī vajadzētu skriet atrak!? Varbūt pierunāt Naitu ,lai padara arī manējo ātrāku?  ::)

Nezinu par maksimālo ātrumu, bet ceļ tagad baaaigi labi. Es biju salicis visas plastmasas un tās gaisa trubas apzāģētās. ar gaisa trubām negāja vispār. Tagad gaisa trubas nahrenizētas, bet plastmasas ir virsū. izbraukšu kādu dienu, kad nelīs un pēc tam reportēšu par ātruma sasniegumiem un dinamiku
Full Throttle

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1423 on: May 28, 2013, 22:20:25 »
Piedzīvojums saucas- Atklāju sezonu  :doh: :bigok:


Stumjoties divus kvartālus līdz garāžai vēl lietu dabūju :shura:
Bet, vismaz motors šancē un lieka ska iet zajebis :aiwa:
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1424 on: May 28, 2013, 22:36:12 »
Gačo nenospriegoja ķēdi vai vienkārši zobrats sadalijās ?!