Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 669339 times)

Offline Sad

  • Posts: 2324
  • Kawasaki zx6r
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #150 on: July 28, 2010, 19:01:18 »
Pēc mazā crash vāks sametināts viss sataisits nekur nekas netek u nepil.


Bet tā kā mocis mīl dzert manas asinis, un visā nopietniba grib uz svalku  - tugšgaitā slāpst, bet kaut kā no Biķerniekiem līdz Ziepniekkalnam tiku.
Kurā vietā meklēt vainu? Dzirkstele ir, benzins ir, filtrs tīrs. 
Varbūt karburātori?

The only easy day was yesterday

Offline Sad

  • Posts: 2324
  • Kawasaki zx6r
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #151 on: July 29, 2010, 09:18:54 »
Pēc mazā crash vāks sametināts viss sataisits nekur nekas netek u nepil.


 tugšgaitā slāpst, bet kaut kā no Biķerniekiem līdz Ziepniekkalnam tiku.
Kurā vietā meklēt vainu? Dzirkstele ir, benzins ir, filtrs tīrs. 
Varbūt karburātori?

Šon no rīta vispār nelec.
Kas tāds vispār var būt dēļ tā ka mocis uz sāna gulejis kādu laiku?
Vot jūtu ka vaina ir kaut kāda vienkārša, bet nenāk pratā kas var būt.

Nonācu pie secinājuma ka pārlej - t.i. laikam guļot uz sāna adata iesprūda. Koroče izskatas ka jātīra un jāsinhronizē.

Kur un pie kā to varētu izdarīt??
« Last Edit: July 29, 2010, 09:41:51 by Sad »
The only easy day was yesterday

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #152 on: July 29, 2010, 09:46:18 »
Varētu būt arī vienkāršāk risinājums, noliekot uz mutes atstājot uz sāna saskalojās sūdi karburatoros ;)
Man vecajam 600 niekam pēc sīkas pālī apgāšanas, bija tieši šāds pats rezultāts. Iztīrīju karbiķus un viss atkal bija ažūrā ;)
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline Sad

  • Posts: 2324
  • Kawasaki zx6r
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #153 on: July 29, 2010, 09:51:08 »
Sorry, es vienk neliels tehnodaunis esmu tapēc grūti pielec.
sinhronizāciju skaidrs vajadzīgi spec instrumenti, bet cik reali viņu pašam iztīrīt neko nesajājot ja nekad to neesmu darījis?
The only easy day was yesterday

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #154 on: July 29, 2010, 09:52:53 »
Cik daudz laika un darba aizņem karbuļu tīrīšana???
vai pēc tīrīšanas atkal ir jāsinhronizē?
cik vispār sarežģīts tas darbs ir?
 karoč, šobrīd vislielākā problēma ir tā, ka brīvgaitā, pēc pielaišanas, mēdz rīties ciet- tb mēģināt slāpt nost, pat tad kad ir silts motors. tādēļ arī visu laiku pisos ar čoku. tā pat, ja nav kārtīgi izgirezts, nu pēc pielaišanas normāl ipabraukts, tad uz maziem apgriezieniem mēģina rīties ciet.... :(
karoč, viss slikti :(
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #155 on: July 29, 2010, 10:05:37 »
Vienkāršākais- saakt ar benjas izlieshano no karbikjiem, tur pat nav jaanjem nost naaka - katram karbikjim apakshaa ir skruuve un aiziet.
Ja nekas nemainaas - tad karburatora uzbuuvi paarzin MIGs un citi indiviidi jo iekshaa vinjos neesmu liidis , bet man domaat ka akuraati iztiirot karburatorus, pie reizes vinjus vajadzeetu nosinhronizeet, sliktāk nebūs ;)
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #156 on: July 29, 2010, 10:11:58 »
Lai es tiktu pie karbuļiem, bāka ir jāņem nost..... labi, nāksies vien sezonu daviltk ar šitādu +/- strādājošu mopedku. pa ziemu tad jau būs viss jāķidā vaļā un jāskatās kas jāmaina... bļaaa, būs grūti. :(
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline Sad

  • Posts: 2324
  • Kawasaki zx6r
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #157 on: July 29, 2010, 10:19:14 »
Iemetu google "cagburetor cleaning" pat saprotams video manualis ir iekš youtube. Principa nav nekā traka, bet nu godīgi nedaudz miziens līst iekša...  un poļubomu pec tam jāsinhronizē.


Kas var viņus pēc tam nosinhronizēt? Uz servisu točna dot negribās.
The only easy day was yesterday

Offline ixers

  • Posts: 2138
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #158 on: July 29, 2010, 10:27:16 »
Iemetu google "cagburetor cleaning" pat saprotams video manualis ir iekš youtube. Principa nav nekā traka, bet nu godīgi nedaudz miziens līst iekša...  un poļubomu pec tam jāsinhronizē.


Kas var viņus pēc tam nosinhronizēt? Uz servisu točna dot negribās.
Kā citādi Tu to domāji izdarīt? Nju bez cilvēka ar zināšanām= nauda tēriņiem īsti neis cauri.  Motopower vajadzēja būt koordināties.
MIGs ir dabonams tepat, tikai tas nav vina main business.

Offline Mixy

  • Posts: 1249
  • KX450F/636
    • View Profile
    • nekā nav
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #159 on: July 29, 2010, 10:40:23 »
vari no kāda aizņemties Carbtune un pats darīt (teorētiski) :shura:

Fastarow to ir veicis un pat zin, kur to sūdu aizlienēt ;)
- To Live Is To Die -

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #160 on: July 29, 2010, 10:46:31 »
MIGs karbuljus nesinhronizē :aiwa: Vinsh vienkaarshi zin kas tur iekshaa dziivo.
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline Sad

  • Posts: 2324
  • Kawasaki zx6r
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #161 on: July 29, 2010, 10:53:56 »

Tas jā, piekrītu.
Vispār jau pofig, vienk jāņemās un jātīra. Kaut kas ja sanāks


Ja ir kontakti kur sinhronizēt lūdzuz uzrakstīt. Cik $$$ tas visār var maksāt?


Un no Fastarow vajadzēs info ar uzzināt.


labi, peitiek vārīties jāiet stradāt
The only easy day was yesterday

Offline laurichh13

  • Posts: 1226
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #162 on: July 29, 2010, 11:24:15 »
ja nekad tas nav darīts, tad labāk nedarīt pirmo reizi pašam, jo tad nezinot var atskrūvēt skrūves pēc kuru atskrūvēšanas būs ritīgi jāčakarējas ar regulēšanu. principā vis ir vienkārši. Jorauj apakšu , augšu izpūš sūdus , izpūš dīzi un krāmē kopā. pēc tīrīšanas sinhronizācija nav nepieciešama. Sinhronizācija ir jāveic tad, kad pie slodzes mocis negrib iet,rīstās un spļaudās . tas neatiecas uz tukšgaitu
26697542

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #163 on: July 29, 2010, 11:27:18 »
hmmmm.... bļin, mok kādu dienu varētu provēt iztīrīt?
Fastarow, tu zini čo pa čom tur darās?
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #164 on: July 29, 2010, 11:48:22 »
Broškinam vai bračkam bija ar ko sinhronizēt un pats aŗi sinhronizē. Kā aŗi ganjau Čerka vai Svariņš to izdaŗitu. :hvz;