Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 688778 times)

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1440 on: June 10, 2013, 13:21:24 »
Vāciņi vēl arvien maksā dies vien zin cik :d
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1441 on: July 08, 2013, 14:11:11 »
Problema sekojosa: motoram pec ilgakas stavesanas nav ellas spiediena ,pec dazam minutem paradas! Par to kad nav ,vai ir liecina gan indikators ,gan pulkstenis ,gan motora skana. Nemot vera ,ka ir divi rezerves motori ,varu eksperimentet... Ellas spiediens paradas lecienveida.
Mans variants tads ,pie ellas sukna ir noklajies varsts ,kas nelauj ellai pec noslapesanas atplust atpakal karteri ,sukni ir gaiss un ellu pacel augsa tikai pec kada laika.
Kadi vel varetu but varianti? Nav kadam ta bijis?

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1442 on: July 08, 2013, 14:30:05 »
Kurš motors?

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1443 on: July 08, 2013, 14:43:57 »
VW 4 cilindru benzinnieks.

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1444 on: July 08, 2013, 16:38:42 »
Vienīgais kas notur eļļu ir filtrs.Ir tikai pārplūdes vārsts,kas pie pārmērīga spiediena atveras un nopludina eļļu atpakaļ karterī.Nomaini filtru.

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1445 on: July 08, 2013, 16:45:47 »
Laba ideja! Iespejams tur varetu but vaina ,jo uz filtra ka reiz ir rakstits "made in china" ! Ne nu pats vainigs veikala biju iegajis tiesi uz skopuma lekmes! :doh:
Nu luk ,ka reiz gaisa filtrs japerk( tas uz bridi bija par ellas filtru kluvis  :mhihi:) ,pie viena ari normalu mann ellas filtru panemsu.

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1446 on: July 31, 2013, 23:29:43 »
Ir kādam pieredze ar Husqvarna motocikliem? Konkrētāk interesē TE450

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1447 on: July 31, 2013, 23:35:18 »
Sev gribi vai kā ?!
Kura gada modelis ?

Daudzi ir spļaudījušies par detaļu pieejamību.
Husqvarna jau arī kā veca padauza ir piederējusi entajiem uzņēmumiem, un tur atiecīgi ir baisais bardaks.
Plastmasas neizturīgākas kā līdzīgam KTM vai japāņu krosačiem.

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1448 on: July 31, 2013, 23:50:39 »
MIGs man remontu topicā nav loga kur iepostēt :hvz:


2007 gada, sev nē , Ansizzz grib sev kaut kādu legālo meža kapli, bet budžets ir tāds kā ir. Pie ierobežotās izvēles un budžeta jāpaliek.

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1449 on: July 31, 2013, 23:52:12 »
Nait - "kāds" lohs bija nobloķējis topiku. :aiwa:


Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1451 on: July 31, 2013, 23:54:52 »
Vēl no pieejamajiem ir xr400, bet tam gaisa dzese un nav el. startera. Ja starters ir pieliekams, tad varētuarī to apskatīt.

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1452 on: July 31, 2013, 23:55:27 »
MIGs man remontu topicā nav loga kur iepostēt :hvz:


2007 gada, sev nē , Ansizzz grib sev kaut kādu legālo meža kapli, bet budžets ir tāds kā ir. Pie ierobežotās izvēles un budžeta jāpaliek.
Kādās tad naudās tāds nāk ?!
Domāju, ka EXC būtu prātīgāka izvēle, vieglāk ar daļām, un domāju, ka aŗi lētāk, bet tik precīzi nepateikšu.
Vienīgi laikam pats mocis KTM ir dārgāks.

KTM kā mīnusu var uzskatīt tiešo amīti. Husqvarnai man liekas jau bija caur prolinku. :hvz:
Protams KTM jau kādus 3-5 gauds taisa ar prolinkiem amīšus. Jāpievērš tik uzmanība.

BET šī jau ir tāda kuru varētu arī pirkt - vecākas īsti nevajag.
~96. gadā bija modeļi kam NAV eļļas pumpja - motora resurs maklsimums 8 motorstundas. :aiwa: Tas saucas pure racing motors. ... Itāļi ... :aiwa:

Offline osiic

  • Posts: 2304
  • neko nezinu...
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1453 on: August 01, 2013, 03:02:59 »
Nevis itaalji, bet idioti :D