Author Topic: R1 2001 streetfighter  (Read 16859 times)

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #15 on: April 03, 2013, 11:46:32 »
Nez, -1/+2 arī nekāda vaina, esmu apmierināts.
Ceļ labi, un uz štrāses arī nav tik liels tā ātruma kritums, var normāli braukt nevis sēņot :hvz:

Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #16 on: April 03, 2013, 11:55:38 »
Braucu ar standarta un ikdienā problēmas nejūtu :D 333 180 līkumā prasītos mazliet asāks otrais gaņģis, bet tikpat labi var nomesties pirmajā :) Runajot par tām attiecībām - Miksijs pat tuvu neturēja uz rāviena līdzi Vikam. Nu tur moš dūmu aizsegs bija pie vainas  :rofl: Bet tāpat gan tie, kas brauca ar mainītām ķemmēm , gan tie, kas brauca ar standartiem = +- turēja līdzīgi. Es nez vai ikdienas braucējam kaut ko tur baigi vajag mainīt. Un, cik atceros no KK teiktā, tad ne jau liela ķemme ir vajadzīga, lai turētu balansa punktā :)
Full Throttle

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #17 on: April 03, 2013, 11:58:26 »
Vikam jau arī pakaļzobrats ir liels, hvz cik zobi, bet kudi vairāk kā stoka.
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #18 on: April 03, 2013, 12:05:10 »
Gunča  :aiwa:
Rozītis lohs jo liek lielu ķemmi ?!  ??? - To ka svarīgākā ir blīve mē sjau noskaidrojām...

Ideja vienkārša - kam tad īsti gribas to moci vairāk izmantot.
Mana izpratne par atiecībām streetam/ikdienas aparātam/huļigānīšanai.
2,87 - 2,95
Atiecība 3.0 būtu, ja liek priekšā -1 aizmugurē +2. Domāju, ka asāku par šo jau nu toč nevajag.

Vispār ieteiktu tev priekšējo atstāt stoka un aizmugurē uzlikt lielāku.
+ Ilgāk kalpos ķēde+zobrati
+ Būs variants pa lēto nomainīt priekšējo zobratu uz -1 un iegūsi ritīgi lielu atiecība sizmaiņu!
+ Mazāks lauziens uz priekšējā zobrata('mūžs + jauda szudums ču-ču mazāks, reāli nejūtams)
- Garāka ķēde.
- Nenozīmīgi smagāks - reāli nejūtams.

Ielas KTM uzliku priekšā -1. Ir tā vērts.
Tagad mainot visu laikam uzliku priekšā standarta, bet aizmugurē ču vairāk.

Offline Sad

  • Posts: 2324
  • Kawasaki zx6r
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #19 on: April 03, 2013, 12:30:51 »
Savā laikā Duke es noeksperimentējos ar zobratiem lidz vēmienam, kamēr dabūju sev tīkamo attiecību. Šķiet beigās apstājos pie standarta priekšā un +2 aizmugurē. Gāja patīkami, ari uz šosejas varēja pavilkt līdz 1,4 lai ari Duke nav šosejas gāžamais. Cēlās arī viegli, bet tā kā nervi man ne velna neklausa es necilāju :shura:  Bet reāli zobratus mainīju reizes 4. 
Tagad Ninjai pat nezinu kāda attiecība stav virsū.
The only easy day was yesterday

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #20 on: April 03, 2013, 12:35:42 »
Jancis nav lohs, jo viņam tas mopēds ir paredzēts vienam iemeslam un tikai tam. Pastāsti man, nezinātājam - kādēļ ikdienas R1 būtu vajadzīgs likt citu ķemmi? Jaudas par maz? Ratā neceļas? nav pietiekami ass? Nevar uzkūpināt? Ja godīgi, tad man ir mēreni pajāt ko kurš liek - es tikai nevaru saprast , kādeļ tas ir jādara ikdienas mocim, kuram jauda ir vairāk, kā to parastais pilsonis spēj izmantot.
Full Throttle

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #21 on: April 03, 2013, 13:08:24 »
A tu uzliec sev priekšā -1, pabrauc mēnesi un ta duzliec atpakaļ to kas bija. Tad aŗi parunāsim ! ;)

Gaitas dinamika izmainās, mocis kļūst jautrāks uz apakšām.
Tak 600cm3 arī jaudas ir vairāk kā spēj izmantot - nafig vajag litru ?!  ???

Offline rex_saugerty

  • Posts: 336
  • VFR750(rc24) VFR750(rc36) Impreza(gc6) legacy(bk6)
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #22 on: April 03, 2013, 13:11:47 »
Mocis nav viskijs, pietiek arii zem litra :alus:
V4

Offline daavels

  • Posts: 6
  • Yamaha R1 & Suzuki RMZ-450
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #23 on: April 03, 2013, 13:34:13 »
A tu uzliec sev priekšā -1, pabrauc mēnesi un ta duzliec atpakaļ to kas bija. Tad aŗi parunāsim ! ;)

Gaitas dinamika izmainās, mocis kļūst jautrāks uz apakšām.
Tak 600cm3 arī jaudas ir vairāk kā spēj izmantot - nafig vajag litru ?!  ???

Vislaik braucu ar standarta R1, sanāca tikt pie vēlviena, drusku apņurcīta, tapēc nolēmu taisīt faiteri. Nav bijis nekad 600, apmierina litrs, kapēc mainīt
ko Dievs nav devis, to biezpiens neiedos

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #24 on: April 03, 2013, 14:30:21 »
A tu uzliec sev priekšā -1, pabrauc mēnesi un ta duzliec atpakaļ to kas bija. Tad aŗi parunāsim ! ;)

Gaitas dinamika izmainās, mocis kļūst jautrāks uz apakšām.
Tak 600cm3 arī jaudas ir vairāk kā spēj izmantot - nafig vajag litru ?!  ???

tak man jau arī nevajag litru - iepriekš jau minēju, ka man šis moto apmierina visos aspektos un tuvako laiku mainīt to netaisos. Tieši tādēļ, ka man nav bijušas mainītas ķemmes - es jautāju. Jo mani interesē šis fakts. Kādēļ 180 poniju jaudīgu mopēdu vajadzētu padarīt asāku, ja nebrauc pa trasi
Full Throttle

Offline skapis

  • Posts: 814
  • Braucu pa zāli!
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #25 on: April 03, 2013, 17:10:50 »
Jo defaultaa 4cll rindinieku motori ir garlaiciigi pie maziem rpm

Offline daavels

  • Posts: 6
  • Yamaha R1 & Suzuki RMZ-450
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #26 on: April 03, 2013, 21:03:10 »
A tu uzliec sev priekšā -1, pabrauc mēnesi un ta duzliec atpakaļ to kas bija. Tad aŗi parunāsim ! ;)

Gaitas dinamika izmainās, mocis kļūst jautrāks uz apakšām.
Tak 600cm3 arī jaudas ir vairāk kā spēj izmantot - nafig vajag litru ?!  ???

tak man jau arī nevajag litru - iepriekš jau minēju, ka man šis moto apmierina visos aspektos un tuvako laiku mainīt to netaisos. Tieši tādēļ, ka man nav bijušas mainītas ķemmes - es jautāju. Jo mani interesē šis fakts. Kādēļ 180 poniju jaudīgu mopēdu vajadzētu padarīt asāku, ja nebrauc pa trasi

150 ponij tikai :), gribās asāku, jo 2. gaņķis par ātru, mazpilsētā:D:D:D Uzlikšu zobratus, tad jau redzēs kas un kā
ko Dievs nav devis, to biezpiens neiedos

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #27 on: April 03, 2013, 21:29:52 »
Man ir -1 priekšā un mocis ir daudz patīkamāks un dinamiskāks. Vairāk neko mainīt nejūtu vajadzību.

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #28 on: April 03, 2013, 22:14:21 »
Vispār neko mainīt nejūtu vajadzības.  :D

Offline skapis

  • Posts: 814
  • Braucu pa zāli!
    • View Profile
Re: R1 2001 streetfighter
« Reply #29 on: April 04, 2013, 08:47:14 »
Vispār neko mainīt nejūtu vajadzības.  :D
es arii  ;D