Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 669929 times)

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1245 on: December 28, 2012, 17:31:07 »
Tikko pakonsultējos ar visuvareno Internāta Dievu- man arī ir 41mm.
Tā kā, kaut kādu swapu varam taisīt un tad jau jāskatās kā patiks braukt.
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1246 on: December 28, 2012, 17:33:09 »
Hmmz.
Bet nu tu tak saproti, ka Swap sanāk, ka jāsvapo arī bremžu šļauciņas, gāzes trose un kaut kas ar čoka trosi arī jādomā.Bremžu šļaukas tev kādas virsū stāv ?!  >:D

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1247 on: December 28, 2012, 17:35:23 »
ā, nu... tad būs jānodarbojas ar visādām hujācijām to visu mainot.
Bremžu šļaukas man ir visuvarenās stoka, no tālā 91. gada :aiwa:
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1248 on: December 28, 2012, 18:12:51 »
No manis būs pieejamas armētāš šļaukas, Tās kas maxmoto. No skata tādas nevisai , bet tehniski viss ok. Kā arī ir gāzes trošu apvalks un trose, kā arī viss galu komplekts, tā kā troses var sataisīt kādas vajag.

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1249 on: December 28, 2012, 18:18:15 »
 :super:
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline Sad

  • Posts: 2324
  • Kawasaki zx6r
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1250 on: December 28, 2012, 22:47:18 »
Hmmz.
Bet nu tu tak saproti, ka Swap sanāk, ka jāsvapo arī bremžu šļauciņas, gāzes trose un kaut kas ar čoka trosi arī jādomā.Bremžu šļaukas tev kādas virsū stāv ?!  >:D

Ne vienmēr. Man uzliekot fatbar visam pietika garuma. Vienīgā šaurā vieta bija sajūga trose, bet to Mežamāris citādāk izvilka un viss smuki sanāca. ;D
The only easy day was yesterday

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1251 on: December 29, 2012, 09:16:50 »
Hondai tā ar trosi jau pagrūtāk..bet bremzes nepietiek  - orģinālās šļaukas - zinu :)
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1252 on: January 09, 2013, 21:20:04 »
Kuru no šitiem ņemt, kaut kā apnika ar sviras tipa čakarēties.  :hvz:


1. šitas , primitīvāks , tātad uzticamāks un vairāk gali


http://www.louis.de/_10e99fe8936ba91aaa191b0eac5118978a/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10002858




2. Itkā ātrāk, bet daudz visādu savienojumu un galitik divi


http://www.louis.de/_10e99fe8936ba91aaa191b0eac5118978a/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003026






Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1253 on: January 09, 2013, 21:46:42 »
es nemtu pirmo ,mazak kustigo detalu ,tatad uzticamaks ,nekas nelodzisies. Starp citu ,ja suti es ar vienu gribetu.

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1254 on: January 09, 2013, 21:54:28 »
Sūtīšu, bet vēl nezinu kad, jo Louis tiko tika jau aizsūtīts pasūtījums.  Es ar uz pirmo sliecos.  Tad es Tevi pieskaitu?

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1255 on: January 09, 2013, 23:17:06 »
Uzspiežams ir ātrāks lai izņemtu suharus. Lai ieliktu laikam labāks būs tas skrūvējamais - lēnāk, bet vismaz lielāka cetība, ka nepietrūks viena roka.
Lai gan, parasti nav problēmu arī ar spiežamajiem. Šis gan izskatās tāds kautkāds tizls.

Es par to skrūvējamo.

Offline osiic

  • Posts: 2304
  • neko nezinu...
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1256 on: January 10, 2013, 01:05:12 »
Tas kam savienojumi daudz - arii ir ljoti ok! Darbaa liidziigu lietoju jau entos gadus - nekas nav nedz sapliisis, nedz arii saljodziijies (njemot veeraa tieshi manu darba specifiku :D ). Maneejam gan tikai viena izmeera uzgalis. Praktiskaaks buus tas pirmais jo entie uzgalji komplektaa - vieniigais miinuss ka viss notiks vismaz divreiz ilgaak ar skruuveejamo :)
Njem pirmo ;)

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1257 on: January 10, 2013, 10:28:02 »
Sūtīšu, bet vēl nezinu kad, jo Louis tiko tika jau aizsūtīts pasūtījums.  Es ar uz pirmo sliecos.  Tad es Tevi pieskaitu?
Ja ,man tad ar vienu! ;)

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1258 on: January 14, 2013, 23:58:34 »
Pastāstiet man kādi kliponi ir piemeŗotāki ielai un kādi trasei ?!
Kādi leņķi nāk stokā ?!



Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1259 on: January 15, 2013, 00:37:28 »
Ielai piemārotāka ir stūre,sēdi taisnu muguru un vēro satiksmi,plus vēl tas,ka vajadzības gadījumā vari atri un viegli,jo griezšanas plecs stipri garāks,reaģet.Nu tas tā,ja ar ielu tu domā pilsētu.