Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 669944 times)

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1200 on: November 07, 2012, 00:35:18 »
Honda ,jau cik esmu dzirdejis ir no 1000cc visertaka. Tam liela nozime ,ja nu atkal izdoma uz Norgi aizbraukt vai ka. Ka ar Yamahu?

Offline osiic

  • Posts: 2304
  • neko nezinu...
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1201 on: November 07, 2012, 00:39:52 »
Honda ,jau cik esmu dzirdejis ir no 1000cc visertaka. Tam liela nozime ,ja nu atkal izdoma uz Norgi aizbraukt vai ka. Ka ar Yamahu?

Yamaha ko es iesaku ir no 2009. gada un uz augshu! Ja gribi buut Laimas puisis - tad derees 2008 un uz leju :muri: Par vecajaam neatceros bet jaunais modelis Yammelei ir sameeraa eerts :)

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1202 on: November 07, 2012, 00:57:15 »
Par vecakam Yamaham klida runas par sliktajam karbam un motora apetiti uz ellu ta ir? Nedrikstu nemt vecaku maci par 5-6 gadi :) Bet pa lielam esmu Hondas piekritejs. Yamahu varetu nemt vien tad ,ja ta butu reali ertaka.

Offline skapis

  • Posts: 814
  • Braucu pa zāli!
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1203 on: November 07, 2012, 10:52:45 »
Ir paradijusies interese par Honda cbr RR1000 virs 2008.gada. Nekas daudz nav dzirdets. Ka vispar ir ar to aparatu? Plusi ,minusi?
Ja domaa par jauno modeli, tad pirmos gadus nav ieteicams skatiities, deelj beernu slimiibaam, daudz gaudojoshas kaarbas, kas itkaa tiek nomainiiitas pa garantiju, ja taada veel ir. bet nu vecais Archa tagad kaareiz taadu ir iekjeeris 09. gada shkjiet redzees, kaa shim ies.

PS. ir piedaavaajumaa Triumfa Speed Triple :)

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1204 on: November 07, 2012, 11:38:59 »
 Un - kā redzējām, ar to triumfu durkā var cīnīties par pirmo vietu ;) Kā arī offroudam der :D
Full Throttle

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1205 on: November 07, 2012, 16:29:36 »
Varbut tad labak tomer 07/08 gada pagajuso cbr rr modeli?? Tie tehniski labak nostradati?

Offline ronis

  • Posts: 5772
  • braucu ar muti, jo man skauž!!!
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1206 on: November 08, 2012, 06:33:16 »
Es jau ņemtu no 08 un uz augšu, jo 04 no 07 atšķiras tikai ar sīkām detaļām vizuāli un arī kaut kādas izmaiņas bija motorā, bet nu nedomāju, ka ir baigā atšķirība starp viņiem. Bet no 08 modeļa ir atšķirība uz labo pusi vadāmības ziņā, jo 04-07 ir govis salīdzinot ar citiem. Protams to man visu stāstīja, neesmu mēģinājis citus močus trasē. Ļoti ceru nākamajā sezonā salīdzināt ar citu mo. 
Bet triumfs nav slikta izvēle, braucās labi, vadās arī (cik nu pabraucu). Re, pat laupītāji izvēlas triumfu :D
Histērisks alkoholiķis, labākajos gados!!!

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1207 on: November 08, 2012, 09:48:12 »
Triumfs jau vairak ka streets. Nu es jau ar pats domaju ka labak no08 uz augsu ,jo pec ss skatoties cena faktiski medz but vienada. Pats neesmu braucis ne ar jauno ne veco modeli.  :ehh:

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline osiic

  • Posts: 2304
  • neko nezinu...
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1209 on: December 14, 2012, 00:32:35 »
http://homepage.ntlworld.com/shaun.wainford/Progress2.html

Darbs ieguldiits pamatiigs - nemaz nerunaajot par liidzekljiem... gaumes lieta bet man izskataas tas mocis paaraak samociits (peremudriits). Paaraak daudz to freezeeto detalju - bilniigi virsuu baazhaas. Un gatava versija - manaa skatiijumaa neizceljaas. Nepatiik. 8)

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1210 on: December 14, 2012, 00:36:39 »
Tā ir kautkāda diagnoe ar tiem hārļa motoriem. :aiwa:

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1211 on: December 14, 2012, 09:14:45 »
Nu man viņš ar nepatīk, bet vairāk dēļ tā darba kas tur ielikts frēzējot to visu.
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1212 on: December 14, 2012, 09:55:05 »
Ja, freze pareizajas rokas dara brinumus!
Sen jau sapnoju par mazu freziti sava darbnica! :ehh:
Negrib kads man uz ziemassvetkiem uzdavinat frezi?  :-[
« Last Edit: December 14, 2012, 10:01:16 by zelch »

Offline osiic

  • Posts: 2304
  • neko nezinu...
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1213 on: December 14, 2012, 12:24:48 »
Tā ir kautkāda diagnoe ar tiem hārļa motoriem. :aiwa:

Tas nav Haarlja motors - Yamaha MT 01 man liekas! 8)

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1214 on: December 14, 2012, 12:27:36 »
Piedošanu - ieraugot to arhaismu kas saucas vārstu bīdītāji kautkā padomāju, ka tā ir IKONA - tb hārlis. :aiwa: