Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 669799 times)

Offline martinsb

  • Posts: 1120
  • KAWASAKI
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1005 on: July 26, 2012, 10:45:00 »
Labi, skaidrs. Pie kā labāk braukt? Kurš saprot kā to lieko noņemt ?

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1007 on: July 26, 2012, 10:56:01 »
Pec garantijas cilindru mainija vai tikai virzuli un gredzenus?Iespejams,ka uzrauts nikosils(nedomaju ka musdienas vel lieto cuguna gilzes) nomainija virzuli un miers.Ja uzrauts nikosils neko nepadarisi klemmes atkal un atkal.Nemeginaji prasit garantiju?

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1008 on: July 26, 2012, 10:59:22 »
Domaju ,ka darbinu vari uzticet J. Rambam Ogre. ramoto.lv

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1009 on: July 26, 2012, 13:47:44 »
Es priekš Duke izhonēju cilindri iekš Ramoto.

Kaut kā atmiņā palicis, ka arī Škapars var izbirstēt.  :hvz:

Offline osiic

  • Posts: 2304
  • neko nezinu...
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1010 on: July 26, 2012, 14:58:59 »
Es priekš Duke izhonēju cilindri iekš Ramoto.

Kaut kā atmiņā palicis, ka arī Škapars var izbirstēt.  :hvz:

Domaaju ka Shkapars kaadam dod honeet!

Ja negribi vest uz Ogri, tad man ir kontakti ar vienu guru kas tepat riigaa njemaas ar cilindru sliipeeshanu un veel daudz ko (nee nav Chiekurkalns, kur vieni praatveederi alkaani straadaa :D ) ;) ja interesee tad PM 8)

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1011 on: July 26, 2012, 15:41:52 »
Ar ,chiekuru tu doma Gaujas ielu? Man tur normali saslipeja. Likas skaidra esam!  :D

Offline martinsb

  • Posts: 1120
  • KAWASAKI
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1012 on: July 26, 2012, 22:03:25 »
Pec garantijas cilindru mainija vai tikai virzuli un gredzenus?Iespejams,ka uzrauts nikosils(nedomaju ka musdienas vel lieto cuguna gilzes) nomainija virzuli un miers.Ja uzrauts nikosils neko nepadarisi klemmes atkal un atkal.Nemeginaji prasit garantiju?

Tā kā mocis brauc maz, tad iepriekšējais negadījums bija sen.  Garantiju neprasīja, jo tika arī "tuninga" izpūtējs uzlikts (protams ar visām dīzēm karburatorā).  Paldies par linku noteikti rīt zvanīsim uz turieni, mums Ogre tuvāk.
« Last Edit: July 26, 2012, 22:05:16 by martinsb »

Offline martinsb

  • Posts: 1120
  • KAWASAKI
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1013 on: July 26, 2012, 22:34:49 »
Es priekš Duke izhonēju cilindri iekš Ramoto.

Bet tad es nesaprotu, ja ir tās Nikasila iekšas, tad honēšana nav gluži risinājums?  :-\

Offline osiic

  • Posts: 2304
  • neko nezinu...
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1014 on: July 26, 2012, 23:32:37 »
Nikasilu var mazliet izhoneet/izsliipet. Taa kaa nikasila klaajums ir no 0.10-012mm tad dalju var droshi nonjemt! Bet ja ir jau gabals ar nikasilu atdaliijies - tad gan basta!

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1015 on: August 07, 2012, 13:53:01 »
Quote


R1100S?

if you guys like my style.....you probably like this to. my road bike....
 
 started as a bmw r1100s, but ended up as this...
 
 the first change.....magnesium rims and tokico radial brakes.
 
 
 
 
 the mounts for the calipers....
 
 
 
 
 
 
 
 
 the hub for the race rim....
 
 
 
 
 
 
 
 
 and a new rear set.
 
 
 
 
 
 
 then it went from little to creazy in a few years ending up with this....ghehehe.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 and how it is at this moment.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 and offcors a bit of wheelying with the big boy!
 
 
 
 
Zajebiste Street Terror

Big Man

  • Guest
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1016 on: August 07, 2012, 14:35:28 »
Lai cik arī nebūtu viņā ielikts darbs un materiāls, vienalga- manā redzes laukā tas izskatās pēc sūda, nevis moča. Nekad negribētu sev ko līdzīgu, ne formas, ne dizaina...........

P.S. Mans, tikai mans viedoklis, nevienam neuzspiežu, kā arī argumentus ar plusiņiem nepieņemu.........  :D

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1017 on: August 07, 2012, 14:50:53 »
 Es gan vairāk fascinējos ar CNC / Frēzēšanas darbiem, nekā buemwā, bet iederējās kopumā ;)
Zajebiste Street Terror

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1018 on: August 07, 2012, 15:43:07 »
Normaals metaala klucis :D
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #1019 on: August 07, 2012, 19:02:27 »
Dzēsiet ārā,citādi kāds te izdomās atkārtot!  :chokchok: