Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 669730 times)

Offline skapis

  • Posts: 814
  • Braucu pa zāli!
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #885 on: March 01, 2012, 21:03:39 »
Ja paveicas far neurbt un izskruuveet ar 6kanti vai Ko liidziigu

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #886 on: March 01, 2012, 21:09:28 »
Ja paveicas far neurbt un izskruuveet ar 6kanti vai Ko liidziigu
Nezinu kā ir Suzukam bet Yamahai to seškanti nav kur ielikt tikmēr neizurbj tam vietu.

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #887 on: March 01, 2012, 23:01:33 »
Liekas nesen pa Tv shop redzeju tadu riku ,kuram viena gala konisks urbis un otra gala kreisa koniska vitne! Tv shopa vienmer labas lietas var dabut!  :yo:

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #888 on: March 01, 2012, 23:07:21 »
Jā, un ja šāds koniskais nolūst, tad var sajukt prātā to skrūvi izurbt. Tāpēc jāizurbj maksimāli daudz metāla - lai vītnes vieta atslābst.

Es izurbtu maksimāli ko var (sākumā tievais uzrbīts, tad resnāks utt) un tad iesistu kādu 6stūru zvaigznīti vai 12 stūru zvaigznīti.

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #889 on: March 01, 2012, 23:19:26 »
Ja ,nu ja nopietni citreiz tas skruves ieapala galva spid lauka un nav kaut kur iegremdeta ,tad var meginat vina iezaget ar metala zagiti vai ieflekset un pec tam jau ar triecienskruvjgriezni vala dabut var.

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #890 on: March 02, 2012, 00:07:57 »
Tad tipa iurbjam un ar aamuriiti iesitam seshkanti un meegjinam vilkt valjaa?

riit pameegjinaas
« Last Edit: March 02, 2012, 00:13:18 by Guncha »
Full Throttle

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #891 on: March 02, 2012, 13:17:08 »
Aizbraucu pie vecā Arčas ar savu asti. Ieņirdzām par manām skulptora dotībām, sapratām, ka tas izmaksās 3x dārgāk, kā paņemt jau gatavu asti un piedzīt rāmi.. Nopirku jau gatavu, kā Uvim. rīt instalēšos pa garāžu
Full Throttle

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #892 on: March 02, 2012, 13:52:51 »
Mopedka būs melna, bet gribu baltu grafiti veida zīmējumu virsū. Kā būtu labāk? printējam nakļenes, līmējam un pisam pāri laku vai ar trafaretu krāsojam un pēc tam lakojam? Idejas?
Full Throttle

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #893 on: March 02, 2012, 13:53:51 »
Nakļenes vieglāk atjaunot(noplēsi/pārlīmēji).
Krāsots variants izskatīsies smukāk. PS. pats Arča domājams to izdarīs tīri gaumīgi  ! ;)


Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #894 on: March 02, 2012, 14:09:14 »
Pag a tu gribi vienkrāsainas vai gribi printout ?!  ???
Ja tik traki raibu tad printout un nekādu lakošanu ( kā krosa moču uzlīmēm). Ja krāso, tad tā jau būs aerogrāfija - dārgi un nereāli atjaunot.

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #895 on: March 02, 2012, 14:20:47 »
Vai nu baltas vienkrāsainas , vai baltas ar pelēku un paraibas. Vēl nevaru saprast. Nu tas mopēds būs riktīgais huligāns. bez spoguļiem, spidometra, pavarotiem. Tik vien, kā gaismas un stops. attiecīgi gribu arī krāsojumu :)
Full Throttle

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #896 on: March 02, 2012, 14:23:11 »
Bez tehniskās apskates ?!

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #897 on: March 02, 2012, 14:28:52 »
Līdz 2012 augustam ir. Pēc tam jau domās tālāk - apkarinās ar spīdeklīšiem priekš TA moš :D
Full Throttle

Offline osiic

  • Posts: 2304
  • neko nezinu...
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #898 on: March 02, 2012, 14:56:29 »
Ja nebuus spidometra, tad vareesi atsuukaat robotam tehniskajaa apskatee :aha:  :shura:

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #899 on: March 02, 2012, 14:59:04 »
Ja nebuus spidometra, tad vareesi atsuukaat robotam tehniskajaa apskatee :aha:  :shura:

a) Man ir oriģinālais spido un kontakti vēl nav nahrenizēti. Uztaisīt primitīvu turētāju un pieķīmiķot pie stūres uz TA ir kā 2 pirkstus..
b) vienmēr pastāv iespēja Koso uzlikt. Bet tam man ir priekšā visa vasara ;)

 mani vairāk uztrauc, no kā un kādā veidā uztaisīt astei apakšu...
Full Throttle