Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 669743 times)

Offline laurichh13

  • Posts: 1226
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #825 on: February 04, 2012, 20:15:24 »
noteikti nē, nezinu īsti precīzus piemērus un lenons tagad cilāt googli, bet neviens bremžu iekārtu ražotājs, tāpat arī amīšu ražotāji un citu lietu ražotāji neražo savas iekārtas tikai vienam konkrētam pasūtītājam un nismo nav izņēmums. Lai būtu mazliet vairāk skaidrs, tad jebkurš moto ražotājs  savā precē izstrādā dizainu, rāmi,bākas,sēdekļus, bet elektroniku ražo kompānijas kas nodarbojas ar elektroniku, bremzes kompānijas, kas ar to nodarbojas , amīšus būvē tie, kas ar amīšiem nodarbojas un ir kompānijas ,kuras ir tik mazas, ka nespēj pat savus motorus sabūvēt, tādejādi saliekot visu labāko no citām kompānijam un uzštancējot savu tūninga ateljē nosaukumu uz bākas. piemērs Bimota! ahujenijs mocis, jebkura lieta , kas uz viņa ir uzlikta ir pasaulē viena no krutākajām, bet paši viņi izstrādā tikai dizainu, uzvūvē savu rāmi un salik ap to pasaulē krutākās lietas.
Beidzās šampis - pizda dāmas bacardi tūdaļ būs.
26697542

Offline skapis

  • Posts: 814
  • Braucu pa zāli!
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #826 on: February 04, 2012, 21:07:37 »
yamahaam toch nisin nenaaca

Offline osiic

  • Posts: 2304
  • neko nezinu...
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #827 on: February 04, 2012, 21:15:56 »
Suzuka daksha ar visiem supportiem - piemeeram 1990 GSXR750 ir mega liidziiga. Veel padomaashu, bet zinu ka esmu apkopis vienu moci kam bija shitaada daksha ar supportiem! bet nu nevaru atcereeties modeli :ehh:

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #828 on: February 04, 2012, 22:38:10 »
Ja ,es te rokos pa netu un tadi suporti suzukam 91. gada naca ,bet loti lidziga daksa ap 96. gadu ,bet nu precizu atbilstibu bildes atradis neesmu.

Offline laurichh13

  • Posts: 1226
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #829 on: February 04, 2012, 23:30:49 »
un es nekatiko iznīcināju sava BmW priekšuun neteikšu, ka tur daudzkas palika pāri un es neko daudz arī nesaglābu un man ir uzko novelt vain u, bet nav kuyr dabūt citu bmw,bet uz darbu ta ir jābrauc
26697542

Offline laurichh13

  • Posts: 1226
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #830 on: February 04, 2012, 23:32:15 »
un ur pilnīgi dirsā, uz sotaku saslīdēju aer abi sāni vieytā, kur max. km. h/ irr 90                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
26697542

Offline ixers

  • Posts: 2138
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #831 on: February 05, 2012, 08:36:57 »
un es nekatiko iznīcināju sava BmW priekšuun neteikšu, ka tur daudzkas palika pāri un es neko daudz arī nesaglābu un man ir uzko novelt vain u, bet nav kuyr dabūt citu bmw,bet uz darbu ta ir jābrauc
sabiedriskais  ???

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #832 on: February 05, 2012, 09:46:17 »
un es nekatiko iznīcināju sava BmW priekšuun neteikšu, ka tur daudzkas palika pāri un es neko daudz arī nesaglābu un man ir uzko novelt vain u, bet nav kuyr dabūt citu bmw,bet uz darbu ta ir jābrauc

šampis ar bacardi dara savu.

Offline laurichh13

  • Posts: 1226
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #833 on: February 05, 2012, 12:04:36 »
skatos vakar visur esmu iedir.is
26697542

Offline Sad

  • Posts: 2324
  • Kawasaki zx6r
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #834 on: February 08, 2012, 08:52:44 »
Ok, nav pa moto tēmu, bet īsti nekad neesmu saskāries ar šādām lietam -
Cik aptuveni varētu maksat pārlasīt motoru mašīnai ( Hyndai 1.6 benzīns)? Saka ka tipa dzinēju noķīlēja, bet skatīties un runat uz servisu vēl tikai jābrauc.
 Īsti nezinu kas lētāk savest kārtība esošo vai meklēt un ielikt citu tadu pašu  :hvz:
The only easy day was yesterday

Offline osiic

  • Posts: 2304
  • neko nezinu...
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #835 on: February 08, 2012, 09:15:50 »
Ok, nav pa moto tēmu, bet īsti nekad neesmu saskāries ar šādām lietam -
Cik aptuveni varētu maksat pārlasīt motoru mašīnai ( Hyndai 1.6 benzīns)? Saka ka tipa dzinēju noķīlēja, bet skatīties un runat uz servisu vēl tikai jābrauc.
 Īsti nezinu kas lētāk savest kārtība esošo vai meklēt un ielikt citu tadu pašu  :hvz:

Labaak mekleet citu :aha:

Offline Sad

  • Posts: 2324
  • Kawasaki zx6r
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #836 on: February 08, 2012, 10:23:34 »
Jā, jāmeklē laikam citu! Redzēju šāles - smuks skats  :shura:  Iešu noslānīt auto lietotāju :bita:
The only easy day was yesterday

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #837 on: February 08, 2012, 18:18:57 »
Ja tikai šāles ( Klaņa vai pamata) tad jau uzslīpēt kloķeni nav nekas traki dārgs.
Taču neko nezinu par remonta šalēm šim auto.
Jautājums ir kāpēc viņas izbeidzās ?! Vai nav vēl kaut kas.

Un nezini jau cik labs būs tas cits motors ko paņemsi šrotā. :hvz:

Offline Sad

  • Posts: 2324
  • Kawasaki zx6r
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #838 on: February 08, 2012, 18:29:47 »
Šāles klāņu un pamata. Kloķene vēl nav mērīta, bet iespējams ka ir metama. Par citām daļām nekas vēl nav zināms. Vaina domājams aizsērējis/aizsalis ( vai vēl nez kas) eļļošanas kanāls. Cik liela vaina motoram nodarīta vel nav zināms.
Tagad tiks meklēti varianti pa cik var dabūt motoru un tad domās ko un kā.
Vainigias sodīts :bita: :shura:
The only easy day was yesterday

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #839 on: February 09, 2012, 16:30:31 »
Man te viens jautajums f3 ipasniekiem. Varbut kads var paskatities uz sava mocha ,kur pievienojas viens vads? Runa iet par roza vadu ,kas nak no air vent control relay uz spidometru. Elektroshema paradas ,ka sis vads pievienots pie spidometra ka atsevisks kontakts ,bet man uz panela palieku lauskam izskatas ,ka spidometram ir tikai 3 kontakti ,kas ari logiski. Zalais masa ,melnais barosana un roza ar zalu ka signals. Pec visa sim roza vadam vajadzetu but pievienotam pie spidometra signala vada ,bet es gribetu parliecinaties ,varbut tur tomer vel viens kontakts? Principa tur pat aiz panela apaksa vajadzetu but visam labi redzamam.