Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 669898 times)

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #795 on: January 27, 2012, 20:05:42 »
Es protams atvainojos, bet liekot distancerus zem adatas ir vērts tikai tad, ja adatu vairs nevar pacelt augstāk.
Jautājums kapēc tev vajag celt adatu augstāk ? Tev ir pa liesu ? Tā varētu gadīties jo ir cits izpūtējs. kas ar ieplūdi(Gaisa filtru un tā kasti un ieplūdes trubām ) ?

Kā arī vēlviens faktors - varu derēt, ka tavas adatas jau sen ir sadilušas.
Ja atmiņa neviļ tev stāv Mikuni karburators ar membrānu un šie karbiņi ir slaveni ar to, ka paši sevi aizķēza ( caur membrānas augšas ventilāciju sarauj smiltis, putekļus utt). orģinālais filtriņš ir ļoti rupjš un ļauj neieraut tikai maijvaboles.
Arī atsperes 100% no vecuma ir sasēdušās un membrāna paceļas jau pie mazāka retinājuma ieplūdes kolektorā.  Kas tur īsti sanāk HVZ, jo membrānai ceļoties uz augšu taisa vaļā gan gaisa ieplūdi, gan ceļ uz augšu adatu, kas nozīmē, ka lej iekšā vairāk bendzīnu.

DynoJet taisa komplektu:
Adatas, dīzes, atsperes. Nezinu moš arī membrānu dod komplektā.
Domāju, ka ir vairāki komplekti ar atiecīgi adatu un dīžu izmēriem ( domāju, ka jo krutāks racing komplekts jo resnāki caurumi).
Kā arī cik zinu DynoJet adatām nedaudz varētu atšķirties forma pašā spicumā.

Īsumā: Izdomā kādas daļas tev un kāds stage komplekts tev derētu. Domāju, ka jauns standarta varētu būt labāks par to, kas tev ir tagad.
Domāju, ka arī dīzes var atsevišķi piemeklēt.Var kniebt membrānas atsperes, var taisīt tās stingrākas, var cilāt adatu šurpu turpu, tikai sākumā vajag saprast ko tieši tev vajag. Vispār vajadzētu sākt ar to ka paskatās kādā krāsā tev sveces pēc braukšanas. :hvz:

Big Man

  • Guest
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #796 on: January 27, 2012, 21:52:18 »
..............................
DynoJet taisa komplektu:

Domāju, ka ir vairāki komplekti ar atiecīgi adatu un dīžu izmēriem ( domāju, ka jo krutāks racing komplekts jo resnāki caurumi).
Kā arī cik zinu DynoJet adatām nedaudz varētu atšķirties forma pašā spicumā............................



+100!

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #797 on: January 27, 2012, 22:11:46 »
Cik saprotu Tev pie augšām neiet? Man bij tā kad biju gaisa filtru pamainījis, pat vairākus variantus, kad uzliku atpakaļ oriģinālo gaisa kasti un filtru viss aizgāja. 

Offline Viks

  • Posts: 1697
    • View Profile
    • Streetfighters
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #798 on: January 27, 2012, 23:04:53 »
gaisa filtrs tika uzlikts k un n, bet redzot, ka ir dirsa, uzlikam veco originalo. palika drusku labak, bet ne labi. tagad ir ta, ka mocis griezas un vel ka, bet noturet vienmerigu atrumu nav patikami, jo rijas un raustas. uzreiz paatrinaties nevar, jo motors iegriezas tikai lidz kadam piecam stukam. ja nomet divus robus uz leju un dabun kadus desmit aborotus, tad kaatru nakoso robu velkot lidz galam ari pari divitim skrien. lai normali brauktu arpus pilsetas, augstak par treso slegties nevar. Principa, sajuta tada, ka degviela nepietiek, bet sakutinot, vis aiziet, tikai skade tada, ka aiziet tikmer, kamer velk. JR ari petija un reguleja, likas ka vis ir ok, bet izbraucot arpus pilsetas izradijas, ka vis ir pa vecam. No sakuma bija drusku labak, bet cik saprotu, lenam paliek sliktak.

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #799 on: January 27, 2012, 23:19:27 »
Karbiņi laikam bija tīrīti ja ?
Jāsaprot vai viņš tur ir pa treknu vai pa liesu - jāskrūvē svece pēc šādas atvilkšanas un jāskatās !
Ja ar K&N bija sliktāk ta snozīmē, ka pa liesu ( Daudz gaisa, maz bendzīna), ja izskrūvējot sveci tā būs balta, tad skaidrs, ka jādomā treknāks, cik saprotu treknāks taisni uz augšām.

Var pacilāt adatu, bet es tiešām skatītos uz membrānas atsperēm. Viņas ir BAIGI garas un mīkstas. Tur piesēšanas varētu notikt ļoti elementāri. Tāda resna pildspalvas atspere vien ir  ! :aiwa:

Skaiti - sporta filtrs dara liesāku. Taisnā izplūde dara liesāku. Jāpanāk lai ir treknāks.

Nu eksperimentam jau varētu par 1/2 vai 1/3 aizlīmēt ieplūdes lūkas katram karbiņam, tik galvenais lai neierauj tur neko iekšā. Tad aŗi redzēs kādas ir izmaiņas un uz kuru pusi.
Teiktu, k akartons vai kāda plāna plastmasa šim pasākumam varētu arī derēt.
Ganjau var arī daļu filtra aizlīmēt. :D


Tikai līdz galam neatceros kas sanāk, ja šo membrānu ceļ uz augšu, jo ceļs, gan gaisa padeve, gan bendzīna adata.... Ja nejaucu.


HVZ cik maksā, bet pareizākais variants būtu ņemt komplektu - ideāli ja tur ir arī membrānas ( gumija nogurst un nolietotjas tak - mēdz sprēgāt, plaisāt).

Pieļauju, ka tas ir kautkāds stage 1 vai 2 komplekts. ( Filtrs + Truba ).


Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #800 on: January 27, 2012, 23:24:09 »
Ak jā - šie karburatori sūkā pēc definīcijas, jo ir kautkāds samistrojums, ka tik atbilstu emisijas normām - tb emisijas normāmam nedrīskt treknu nekur. A idejā - trekna apakša un liesa augša.  Ja baikam vēl tā, tad vienpodīgajiem tas ritīgi jūtas. Bija ar pa lielam pedējie ielas karbiņi pirms špricēm.

Savam Duke 1 es izmetu ārā sulanoīdu un noglušijis padevi no ieplūdes kolektora uz membrānu un karbiņš netika taisīts liesāks.
« Last Edit: January 27, 2012, 23:25:49 by MIGs »

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #801 on: January 29, 2012, 20:15:23 »
Kads varetu man pateikt ,no ka precizi ir shis komplekts.

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #802 on: January 29, 2012, 21:02:19 »
Zelch, atdod, man vajag  :bigok: izskataas, ka no 954 hondas
Zajebiste Street Terror

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #803 on: January 29, 2012, 21:33:42 »
He ,negribesi tak atstat manu mociti bez daksas! Pec foto skatos 954taj  bremzu disks ar izliekumu man taisns un skruvejas klat tur ar 6 skruvem man ar 5

Offline skapis

  • Posts: 814
  • Braucu pa zāli!
    • View Profile

Offline viesic

  • Posts: 1
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #805 on: February 01, 2012, 09:20:22 »
... ir ta, ka mocis griezas un vel ka, bet noturet vienmerigu atrumu nav patikami, jo rijas un raustas. uzreiz paatrinaties nevar, jo motors iegriezas tikai lidz kadam piecam stukam. ja nomet divus robus uz leju un dabun kadus desmit aborotus, tad kaatru nakoso robu velkot lidz galam ari pari divitim skrien...
Gaisa filtra kaste oriģināla, nav modificēta? ;D tādus gļukus var noķert ja karbiņiem nestrādā main jeti (adatas neceļas augšā). piemēram gaisa kastei noņemot restriktorus, un/vai izzāģējot robus "labākai" gaisa pieplūdei neradīsies pietiekošs vakuums lai paceltu adatas.  :aiwa:

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #806 on: February 01, 2012, 09:25:41 »
Viss stoks, izņemot mega īsu bunduli un K&N. Ar KN vispār ne ūda negāja, uzmetu atpakaļ oriģinālo stocku, palika biki labāk, bet tā pat irsa.
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #807 on: February 03, 2012, 21:57:36 »
Nu ta ,neviens mani ta ari nav apgaismojis ,kas tas par detalam... Tad nu rakos pa netu un uzgaju so
www.motorcycletoystore.com/sport/shop.php/suspension-dampers/suspension/ohlins-road-and-track-forks-honda-cbr1000rr-2004-2006-/p_2300.html
Tad nu tagad man sak likties ,ka tie ir hondas tiltini un suporti ,tuninga stoki un nezinamas izcelsmes disks un br.diski ,jusu domas???

Offline skapis

  • Posts: 814
  • Braucu pa zāli!
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #808 on: February 04, 2012, 09:11:39 »
nu kk jau rakstija ka 954 bleida komplekts, ohlins taa diezvai kaads meetaatu apkaart

kas par probleemu, piemeklee gultnjus un liec kopaa

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #809 on: February 04, 2012, 09:28:35 »
Štoki nav cbr 1000 ;)

Un vispār es teiktu ka drīzāk cbr 600 kautkāds 5 gads;)
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673