Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 669895 times)

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #750 on: December 01, 2011, 21:31:02 »
<a href="http://www.youtube.com/v/NW7wKg6OSFg?version=3" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/NW7wKg6OSFg?version=3</a>

Parastie gultņi vs. Keramiskie
Zajebiste Street Terror

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #751 on: December 01, 2011, 21:36:58 »
Njā, kruta - ir lasīts, ka džeki tādu sleik aŗi motorā ( pamatniekus un citus) - turot ilgāk un labāk.
Nez kādi ir cipari ? Saprotu, ka pa brīdim ir džeki kas viņus taisa uz pasūtijuma... :emo:

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #752 on: December 01, 2011, 21:40:05 »
Japameklē, izskatās jau afigennā starpība.
Zajebiste Street Terror

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #753 on: December 01, 2011, 23:28:28 »
Ja ritenī ir arī blīvslēgi,tad tā griezties tas nevar

Offline osiic

  • Posts: 2304
  • neko nezinu...
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #754 on: December 01, 2011, 23:52:08 »
Ja ritenī ir arī blīvslēgi,tad tā griezties tas nevar

+100

Un iisteniibaa man ir aizdomas ka tikai separaators taadam gultnim ir keramiskais. Iespeejams ka kljuudos - vienkaarshi man darbaa sporta uudensmochiem kopresoraa taadi naak un griezhaas ljoti labi, vieniigi ja ierauj kaut kaadus suudus, taa uzreiz sadaalaas frakcijaas separaators - attieciigi arii gultnis.

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #755 on: January 19, 2012, 13:05:50 »
Izstastiet ,ka parbaudit vai darbojas tahometrs! Automasinai parasti nak 3 vadi masa ,plus un signals ,kas nak no indukcijas spoles impulsa(nu jus sapratat...) ,bet te signals tahometram nak no vadibas bloka. Kas vel ,visas shemas paradits ,ka tahometram pienak 2 vadi ,bet reali tam ir 3 kontakti. mocis f3. Var kads man palidzet?

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #756 on: January 19, 2012, 13:09:10 »
F3 nepārzinu šādas nianses :(
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #757 on: January 19, 2012, 19:45:36 »
Jautājums - tu vēlies dzimto tahometru pārbaudīt vai kādu aftermarket universālo ?
Shēmas un manuāļi tev cik saprotu ir  ?!  ??? ( Varu padalīties...).

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #758 on: January 19, 2012, 19:56:12 »
Gribu dzimto dabūt pie dziesmas. Shēmu jau pāris lapas iepriekš man iedevi ,paldies!  :super:

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #759 on: January 20, 2012, 22:58:58 »
Nav vairs aktuali ,sastukoju pats. Shema nepareizi paradits ,realitate pienak 3 vadi - plus ,minus un signals no vadibas bloka.

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #760 on: January 22, 2012, 20:56:38 »
Man atkal jautajums! :) Ko darit un ka noverst prieksejo bremzu disku pastiprinatu kustibu?

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #761 on: January 22, 2012, 21:57:42 »
Saprotu, ka diski tev ir peldošie - divdaļīgi ar kniedēm ?
Var pārkniedēt - jaunas kniedes un atsperšaibas ir dārgi. Tipa 1-2Ls gabalā par šaibu un vēl kniedi vai kautkas tāds. Karocē kopā salasās daudz.
Nedaudz uz sāniem ir jākustās, bet lai nav lufte bez atsperes(atsperšaibas). Ja kustās jau griešanās virzienā tad jau sliktāk un iespējams, ka caurumi jau kļuvuši nedaudz ovāli un ar vienkāršu pārkniedēšānu nebūs līdzēts.
Zinot F3 dzimto bremžu sistēmu labākais ieteikums ir atrast lietotus Braking diskus iekš E-bay.

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #762 on: January 22, 2012, 22:33:36 »
Ir f3 diski normala stavokli ,bet tas ari viss ,ritenis salauzts amortinji salociti . Stav viena apgriezta tipa daksa ,bet tie bremzu diski sausmigi kustas. Varbut meginat no vairakiem salikt? Vel viena problema ,nedaudz saskrapeti amortizatoru stoki ,domaju ko darit ar tam shvikam ...

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #763 on: January 22, 2012, 23:30:20 »
zelch - amīšus parādi Mežamārim - moš tur var kautko uzpulēt un tik traki nemaz saļņiku neēdīs ?!

HVZ ko vēl ar tiem diskiem daŗit. :hvz:

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #764 on: January 22, 2012, 23:32:20 »
Visu var saorganizēt..tb ir apgrieztā dakša ar sačakarētiem bremžu diskiem...un parastā...ar saliektiem štokiem?


Teorētiski var mēģināt kombin'te
jautājums tik no kā kas ir :d
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673