Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 669749 times)

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #735 on: December 01, 2011, 09:19:41 »
Vai vari pastastit sikak par radialajam bremzem atskiribas ,plusi?
Piebildei ,atri es nemaz nevaretu pabraukt ,jo kopa ar daksu nak ari spidometrs ,kam skala tikai 200km/h...talak jau es neko nezinu :D

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #736 on: December 01, 2011, 09:25:07 »
hvz - man spidometrs ir domāts tikai TA. kurš braucot to vispār skatās  ???
Full Throttle

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #737 on: December 01, 2011, 09:29:09 »
hvz - man spidometrs ir domāts tikai TA. kurš braucot to vispār skatās  ???
Kā Tev tas jaunais spido vienojasklāt? Tā kā velo, tip ar magnētisko devēju? Man tagad radās problēma jo jaunam ratam nav gliemeža trosei, tātad jādomā kas cits. Tas izskatījās pietiekoši ok. Kronšteins ar nāk komplektā?

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #738 on: December 01, 2011, 09:34:03 »
Kronšteini tur bija vairāki. kautkādi vadi ar konektoriem un impulss ar 6 devējiem. Sūdi tik, ka man ir 5 vietas , kur pievienot :D :D :D bet MM atrisināšot :)
Full Throttle

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #739 on: December 01, 2011, 09:35:16 »
Spidometru vero tadi godigi mietpilsoni ,ka es! :rofl:

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #740 on: December 01, 2011, 09:38:32 »
Radiālās bremzes:
Ir radiālie un axiālās bremžu darba cilindri ( Ručka). Principā atšķiras paša cilindrīša novietojums.
Radiāls:



Axiāls:



Ir "radially bolted" - tas ir bremžu suporta stiprinājuma tips.





Ir radiālie bremžu suporti. Ja pareizi saprotu tad šeit atšķirība ir tajā, kā notiek bremžu šķidrumu ieplūde atiecībā pret supporta cilindrīšiem. Bet nu šis man pašam nav līdz galam skaidrs.
Viens no viss viss labākajiem šādiem supportiem:

Offline Viks

  • Posts: 1697
    • View Profile
    • Streetfighters
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #741 on: December 01, 2011, 10:02:32 »
Kronšteini tur bija vairāki. kautkādi vadi ar konektoriem un impulss ar 6 devējiem. Sūdi tik, ka man ir 5 vietas , kur pievienot :D :D :D bet MM atrisināšot :)
atver manuāli un izlasi
tu vari likt vienu, vari trīs un vari piecus magnētus likt.

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #742 on: December 01, 2011, 10:03:24 »
Ja uzliks piecus magnētus liksies, ka mocis AHUJENNA iet  ! :shura:

Offline Viks

  • Posts: 1697
    • View Profile
    • Streetfighters
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #743 on: December 01, 2011, 10:07:39 »
spidim ir režīmi. atiecīgam magnētu skaitam. vis maz manam tā ir


Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #744 on: December 01, 2011, 10:13:00 »
Ā - tipa ar vairāk magnētiem precīzāk skaita un mazāk lēkā ?! :?

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #745 on: December 01, 2011, 10:20:05 »
Nu par ruchkam skaidrs. Par suportu stiprinajuma veidu ,gan isti neizprotu ,kada tam jega. Pirmais kas ienaca prata ,siltuma atdeve ,dzesesanas...

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #746 on: December 01, 2011, 10:20:38 »
velo spido varēja uzlikt , ka tip ir 26'' rats :D tad vispār varēja iet uz 299 pa pilsētu :D :D :D
Full Throttle

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #747 on: December 01, 2011, 10:28:31 »
Par suportu stiprinajuma veidu ,gan isti neizprotu ,kada tam jega. Pirmais kas ienaca prata ,siltuma atdeve ,dzesesanas...
Ieguvums - ērti mainīt bremžu diska izmērus. Tik maini distancerus(šaibas) un viss. Nav jātaisa jauni kronšteini utt.

Offline skapis

  • Posts: 814
  • Braucu pa zāli!
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #748 on: December 01, 2011, 10:45:20 »
Hmm... esmu jau piekombinejis parasto daksu. It ka jau viss skaisti ,bet paplana ta daksina ,37mm un bremzu disks ar tikai viens...  Bija doma ,ka brauksu pratigi!  :D
Nu viens bremzhu disks prieksh 600nieka nav diezko praatiigi, tam ir jaastraadaa ljoti labi ..

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #749 on: December 01, 2011, 11:04:57 »
To sauc par konsolidaciju!  :mhihi: Nu luk ,tapec es jautaju par apgriezta tipa daksu ,tulit tada ienaksies ar visam nopietnam bremzem.