Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 669809 times)

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #720 on: November 25, 2011, 04:12:33 »
Man bija divas Yamaha fj1200 ar dazu gadu vecuma starpibu ,pa lielam vienadas ,bet vienam naca suknis otram tads paredzets nebija.  Nezin, cik liels spiediens un raziba ir tiem f3 sukniem?

Offline skapis

  • Posts: 814
  • Braucu pa zāli!
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #721 on: November 25, 2011, 10:44:17 »
hwz par speidieniem, bet nikjojaas un mirst tie diezgan regulaari

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #722 on: November 25, 2011, 23:51:43 »
Varbut kads man var iedot kadu foto ar f4i astes rami? Gribetu uzmest aci originalam pirms saku lipinat.

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #723 on: November 26, 2011, 00:04:52 »
Varbut kads man var iedot kadu foto ar f4i astes rami? Gribetu uzmest aci originalam pirms saku lipinat.
nokačā kādu manuali un tur noteikti būs. Domāju ka netā ar nevajadzētu būt problēmām atrast, kaut tai pašā ebay.

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #724 on: November 26, 2011, 00:08:29 »

Offline GuciiC

  • Posts: 3069
  • braucu ar IS 200; CB500 un celi pa asfaltu
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #725 on: November 26, 2011, 04:57:54 »
Some people just need a high-five......in the face.........with a chair

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #726 on: November 26, 2011, 14:06:08 »
Paldies ,bija precizas bildes. Zel tik,ka f3 nebija. Tas ar par sliktu nenaktu.

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #727 on: November 26, 2011, 14:14:16 »
Man ir f3 manualis - ja neaizmirsisu vakara iemetisu!

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #728 on: November 26, 2011, 16:07:17 »

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #729 on: November 26, 2011, 16:09:05 »
12 cilindru monstrs !   :muri:
<a href="http://www.youtube.com/v/3YfTtGCsiD8?version=3&amp;amp;hl=lv_LV" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/3YfTtGCsiD8?version=3&amp;amp;hl=lv_LV</a>

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #730 on: November 27, 2011, 23:04:43 »
Paldies par manuali! Super motorits ,apbrinojams darbs!

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #731 on: December 01, 2011, 08:03:05 »
Varbut kads no pieredzes var pateikt ,kadi plusi ,minusi apgriezta tipa prieksejai daksai? Pasam lidz sim nav bijusi saskarsme...

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #732 on: December 01, 2011, 08:09:21 »
es nejutu absolūti nekādu. bet es jau ar neesmu nekāds profs :)
Full Throttle

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #733 on: December 01, 2011, 08:10:07 »
+ viņa ir resnāka un viņai ir mazāka vērpe.
- bieži ir tā, ka darba virsmu ir vieglāk dbūt netīru nekā parasto dakšu, bet ta snav krimināli.
Nu un principā takā USD(UpSideDown) dakšas ir jaunāki modeļi tad tās pēc būtības parasti ir arī modernākas un labākas. Taču ne vienmeŗ. Piemēram cik sapratu tad 600cm3 Honda sbaikiem kārtridži ļoti ilgi nača vienādi - gan parastajām, gan pēctam USD dakšām.
USD dakšām bieži arī ir stiprinājumi priekš labākām bremzēm. Piemēram nevienai parastajai dakšai neesmu redzējis stiprinājumus priekš radiālajām bremzēm. Bet ta snenozīmē, ka tie nevar tur būt principjāli.
+ USD izskatās smukāk !
- Ja tek saļņiks tad tek vairāk un atrodas tuvāk bremžu diskam.

Offline zelch

  • Posts: 620
  • f3 ,ML
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #734 on: December 01, 2011, 08:58:48 »
Hmm... esmu jau piekombinejis parasto daksu. It ka jau viss skaisti ,bet paplana ta daksina ,37mm un bremzu disks ar tikai viens...  Bija doma ,ka brauksu pratigi!  :D