Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 669843 times)

Offline Sad

  • Posts: 2324
  • Kawasaki zx6r
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #630 on: May 27, 2011, 19:41:45 »
KTM epopeja uz laiku beidzās :shura:  Viss sačinīts. Bet izradijās problēma nebija tikai karbiņa adatās u.t.t.
Prātu jauca arī pekas sensors :aiwa:  kurš dažreiz domaja ka peka nav pacelta. Tagad ir atvienots, iztīrīts, nofiksēts paceltā stavolī un piesiets. Pagaidu variants, jo jizskatās ka nav jaucams, jāmeklē laikam cits vismaz uz TA.
Ar jaunām iekšām karbiņā iet daudz labāk :super:
The only easy day was yesterday

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #631 on: May 27, 2011, 20:46:42 »
Cik vadi tev nāk pekas dačikam ?!
Vai pekas skrūve/ass nestaigā ?! Man šitā bija, ka bija neorģinālā skrūve un tur baigi luftēja, kā rezultātā pa bedrēm mēdza izdomāt, ka peka ir nolaista. :D

Offline Sad

  • Posts: 2324
  • Kawasaki zx6r
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #632 on: May 27, 2011, 21:00:57 »
Ass turās labi un nestaigā. Vadi xvz- izolāciju negraizīju un skatijos pagaidām reali tikai pie pekas. Tur tas datčiks kautkāds pārgudrs. Tipa šitāds :



 Un gļučī viņam kontakts kas pie pekas ( bildē labajā pusē) Atjaukt tur īsti neko nevar kā iszkatās.
The only easy day was yesterday

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #633 on: May 27, 2011, 21:14:38 »
Pagaidi, cik vadi ir štekerī ???
Ja divi, tad tos var vainu savienot, vai pārtraukt vadu !
Ja 3 un vairāk tad aizmirsti - palīdzēt var Ebay  tur ir vajadzīgie pekas slēdžu amputatoti. Tur iet impulsi, volti utt.

jautājums - tev ta spats dačiks fiziski kustās un grozās ?! Piemēram man ir lasītājs + magnēts pie pekas. Nekas nekur nepieskaras - tāpat, kā velosipēda spidometrs uz priekšējā riteņa.

Offline Uvis

  • Posts: 3343
  • dievs radija cilvēku, viss pārējais ir ražots ķīnā
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #634 on: May 28, 2011, 00:13:43 »
tā šodien sanācā tā ka man vairs bremžu mocim nav vispār un man vaig hēbeli un kāpsli varbūt kāds zin kur var meklēt tādas detaļasd manai relikvijai
Starptautiskie autokravu pārvadājumi

Offline Sad

  • Posts: 2324
  • Kawasaki zx6r
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #635 on: May 28, 2011, 10:11:11 »
Pagaidi, cik vadi ir štekerī ???
Ja divi, tad tos var vainu savienot, vai pārtraukt vadu !
Ja 3 un vairāk tad aizmirsti - palīdzēt var Ebay  tur ir vajadzīgie pekas slēdžu amputatoti. Tur iet impulsi, volti utt.

jautājums - tev ta spats dačiks fiziski kustās un grozās ?! Piemēram man ir lasītājs + magnēts pie pekas. Nekas nekur nepieskaras - tāpat, kā velosipēda spidometrs uz priekšējā riteņa.

Tur ir tā - tāja daļā kas pie pekas ir kautkāds kustīgs elements kurš kustāš kad peku ver vaļā un ciet. Sanāk ka pacel peku - aizver kontaktu.
Vadu skaitu stekerī tagad tiešām nezinu, jo štekerim nevarēju uzreiz tikt klāt  un laika skrūvēt nebija. To vēl skatīšos.
The only easy day was yesterday

Offline Uvis

  • Posts: 3343
  • dievs radija cilvēku, viss pārējais ir ražots ķīnā
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #636 on: May 28, 2011, 21:26:06 »
pirms piecām minūtēm saņēmu zvanu no viena laba cilvēka kurš uzstāja ka man rīt viņam jāaizved savas relikvijas nolauzto kāpsli lai var sataisīt tā lai var braukt, tomēr vel ir uz zemes LABI CILVĒKI.
Starptautiskie autokravu pārvadājumi

Offline Sad

  • Posts: 2324
  • Kawasaki zx6r
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #637 on: June 08, 2011, 19:04:07 »
Konstatēju ka aizmugurējais zobrats zaudēja zobu  :shura:  un jāsāk domāt par ķēdes maiņu.
Pašlaik ir ķēde ar savienojuma posmu. Problemu it kā nav. Vai tomēr labāk likt kniedējamo?


Bet tā kā pašlaik ir +/- bankrots, bet braukt ta gribās, jāiztiek ar to kas ir. Kopā ar moci dabūju praktiski jaunu ķēdi un zobratus 15 un 45. Kāds vispār ir efekts no šādas zobratu attiecības? :aiwa:
Standartā stāv 17 un 38.
The only easy day was yesterday

Offline mb

  • Posts: 2106
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #638 on: June 08, 2011, 21:55:25 »
Konstatēju ka aizmugurējais zobrats zaudēja zobu  :shura:  un jāsāk domāt par ķēdes maiņu.
Pašlaik ir ķēde ar savienojuma posmu. Problemu it kā nav. Vai tomēr labāk likt kniedējamo?


Bet tā kā pašlaik ir +/- bankrots, bet braukt ta gribās, jāiztiek ar to kas ir. Kopā ar moci dabūju praktiski jaunu ķēdi un zobratus 15 un 45. Kāds vispār ir efekts no šādas zobratu attiecības? :aiwa:
Standartā stāv 17 un 38.

ja prieksa mazaks un aizmugure lielaks tad pie attiecibas15/45 salidzinajuma pret 17/38  vajadzetu but jautrai parmainai tava dzive  :shura:

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #639 on: June 08, 2011, 22:57:20 »
Nu pa divi zobi būs baigi ass, bet ja neuzliksi neuzzināsi !  :shura:
Bet man leiaks, ak pa leilam jebkuram mocim vajag vismaz -1 priekšā !

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #640 on: June 08, 2011, 23:03:25 »
uhgh mlja. uzlikta baaka, uzlikts izpuuteejs. kaapslji. veel visaadi siikumi. riit dzenam JR, lai pieslipee un nokraaso kaarbas vaaku. sagaidam spoguljus un heebeljus un viss buus pa smuko. skanja ir ok. youtubee skaneeja bik savaadaak, bet skanja nav slikta :)
Full Throttle

Offline Sad

  • Posts: 2324
  • Kawasaki zx6r
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #641 on: June 08, 2011, 23:32:08 »
Konstatēju ka aizmugurējais zobrats zaudēja zobu  :shura:  un jāsāk domāt par ķēdes maiņu.
Pašlaik ir ķēde ar savienojuma posmu. Problemu it kā nav. Vai tomēr labāk likt kniedējamo?


Bet tā kā pašlaik ir +/- bankrots, bet braukt ta gribās, jāiztiek ar to kas ir. Kopā ar moci dabūju praktiski jaunu ķēdi un zobratus 15 un 45. Kāds vispār ir efekts no šādas zobratu attiecības? :aiwa:
Standartā stāv 17 un 38.

ja prieksa mazaks un aizmugure lielaks tad pie attiecibas15/45 salidzinajuma pret 17/38  vajadzetu but jautrai parmainai tava dzive  :shura:

Nu ko rīt būs japakrutī, jo vakarā nopētot zobratu tapa skaidrs ka jautras pārmaiņas būs ja nenomainīšu. Ir aizdomas ka pie tadas zobu attiecības būs iespēja iemācīties braukt ratā  :shura:
The only easy day was yesterday

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #642 on: June 09, 2011, 15:32:29 »
Dzīvnieki - pasviediet ideju. Gribu Hornetam tādu apakšējo gaisa šķēlēju, kā nāk dažām Zetkām. Bet nekur nevaru atrast. Moš kādam ir ideja, kā tas brīnums varētu saukties un kur to meklēt? Es ceru, ka sapratāt, ko tieši es meklēju?
Full Throttle

Offline fastarow

  • Posts: 2269
  • kawasaki kx450f gsxr 600
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #643 on: June 09, 2011, 15:35:01 »
belly pan angliski
Dear Whiskey, we had a deal last night. You were supposed to make me funnier, smarter and a better dancer. I saw the video, we need to talk...

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #644 on: June 09, 2011, 15:39:24 »
DANKE, tieši tas, ko tik ilgi  meklēju!
Full Throttle