Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 669896 times)

Offline bro^

  • Posts: 1
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #525 on: March 22, 2011, 11:18:13 »
sdraskje kanareiki,

forumaa mekleeju jau, bet vai nu searchs nestraadaa kaa man gribeetos vai browseris neraada rezultaatus, so here goes.

noteikti kaads paziist kaadu, kursh paziist kaadu kas dara alumiinija metinaashanu,
konkreetaak, interese taada - ir moto alumiinija raamis, kuraa pa shuvi iet viena maaaazinja plaisinja, itkaa jau netraucee, bet nesmuki un aerodinamikai traucee.
+ veel gribeetos lai tas dariitaajs buutu pierunaajams uz nelielu *alumiinija* tuninga elementa ievieshanu :>
tad nu, kaadam ir kaadi-taadi kontakti? :>

Offline Uvis

  • Posts: 3343
  • dievs radija cilvēku, viss pārējais ir ražots ķīnā
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #526 on: March 22, 2011, 11:25:50 »
brauc uz salaspili tur viens krieviņš ar to ņemas kontakti man vairs nau pie viņa savam rāmi metināju pirms 2 gadiem turās labi.
to vīriņu var atrast salaspils garāzu kooperatīvā tur ir arī reklāma izlikta
Starptautiskie autokravu pārvadājumi

Offline Mixy

  • Posts: 1249
  • KX450F/636
    • View Profile
    • nekā nav
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #527 on: March 22, 2011, 11:28:24 »
teikas arnis man tiltiņu metināja
- To Live Is To Die -

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #528 on: March 22, 2011, 12:03:09 »
brauc uz salaspili tur viens krieviņš ar to ņemas kontakti man vairs nau pie viņa savam rāmi metināju pirms 2 gadiem turās labi.
to vīriņu var atrast salaspils garāzu kooperatīvā tur ir arī reklāma izlikta

kuraa kooperatiivaa? te taadi ir 3. varu vakaraa noskriet garaam un pierakstiit Nr. cik saprotu - alu metinaashana te peedeejaa laikaa kljuust aktuaala.
Full Throttle

Offline Uvis

  • Posts: 3343
  • dievs radija cilvēku, viss pārējais ir ražots ķīnā
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #529 on: March 22, 2011, 12:21:24 »
tajās kas ir pie tās viesnīcas
Starptautiskie autokravu pārvadājumi

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #530 on: March 22, 2011, 13:34:08 »
veel labaak - par taam biju aizmirsis. znachit S-pilii ir 5 kooperatiivi :D Jo Silavu arii biju aizmirsis. nobraukshu garaam
Full Throttle

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #531 on: March 23, 2011, 08:37:07 »
Taaks viiri - pastaastiet , ko dod taa amiishu cietiibas reguleeshana? Kaa mocis uzvedas, ja ir stiiva pakalja, kaa uzvedas, ja ir miiksta? vakar uzseedaas 1 cilveeks aizmuguree un mocis noseedaas piipec - kad braucu viens - to taa nejuutu. nee - tas cilveeks nesveera 100 kilo :D
Full Throttle

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #532 on: March 23, 2011, 11:42:06 »
Amīšu regulēšana - tas viss ir kompromiss.  ;D
Cietība dod to, ka viņš ir stingrāks, mazāk ļogās, foršāk krāmējās līkumos, foršāk uzveda bremzējot, dodot ručkā(mazāk knābā).
Bet amītis tomēr kompensē ceļa nelīdzenu un bedres. Viens ir tas, ka ar mīkstāku amīti mazāk sit pa rokām, ir lielāks komforts braukt. Otrs ir tas, ka piemēram pa bedrēm priekšējais ritenis vairāk būs pie zemes nekā ar cietu. Svarīgāk tas ir līkumā uz nelīdzeniem ceļiem.


Karoč ekautkādu huiņu sadrukāju. Lai rgx paprovē kautko gudru uzrakstīt. :shura:

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #533 on: March 23, 2011, 11:43:47 »
tad ko - vieniigais miinuss ir tas, ka sit pa knagjiem?
Full Throttle

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #534 on: March 23, 2011, 11:59:08 »
Nu nē.
Tas viss ir par saķeri. Cietāks mazāk ļogās, bet piemeŗam līkumā var norauties dēļ nelīdzena ceļa jo cietāks amīts to mazāk kompensē. Tā kautkā. :aiwa:


Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #535 on: March 23, 2011, 12:38:43 »
Guncha, tu tak jau 4 sezonu braukā, vai tad līdz šim neesi par tādām lietām aizdomājies un painteresējies ???
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline Uvis

  • Posts: 3343
  • dievs radija cilvēku, viss pārējais ir ražots ķīnā
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #536 on: March 23, 2011, 12:46:07 »
gunča pareizi dara kamēr iet tikmēr brauc un nevis lasa internetu
Starptautiskie autokravu pārvadājumi

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #537 on: March 23, 2011, 12:59:38 »
godiigi? nee - jo vienmeer esmu braucis viens - un, kaa ir bijis, taa ir bijis labi. Bet vakar es noraavu shoku, kad kaads apseedaas aizmuguree :) Kaa jau mineeju - pasham braucot to iipashi nejuutu  :-[
Full Throttle

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #538 on: March 23, 2011, 13:53:44 »
 :bigok: http://www.vc4.lv/pub/index.php?id=39&saraksts=126
 
 Tas ir tikai normāli ka mocim piemetot vēl svaru uz asti klāt tas nosēžas, attiecīgi :
Neuzskatu, ka ir jēga šajā gadījumā ķerties pie radikālām tika metodēm, jo diez vai apache ir aiz gara laika līdis tur iekšā, kā arī hornetam diez vai kāds ir licis racing atsperes. Stock atsperes un amīšu regulējums ir ar aprēķinu, lai optimāli varētu braukt divi cilvēki, un ja liekas ka pa daudz nosēžas:
a) iepriekšminētais links,
b) jāpierod un nav lieki jāfantazē,
c) kautkas ir sapists.
 
Jo aiz gara laika neskatoties svara attiecības un priekšējās dakšas attiecību ar aizmuguri, vēlme pakruķīt aizmugurējo amīti/atsperi, lai divatā liktos :super: var beigties ar gaumīgu motocikla vadāmības un stabilitātes zudumu, pēcāk braucot vienatnē ;) Ja Tu taisītos braukt pa trasi, tad atmetam pasažieru vizināšanu, regulējam to visu uz tavu svaru, bet tad vēl vairāk sēdīsies kad vizināsi kādu pie salaspils memoriāla nocopēto daiļavu :)
Īsāk sakot, iedzer koni, un nezīlē par lietām kas visticamāk nav jāaiztiek
« Last Edit: March 23, 2011, 13:56:13 by RGX »
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #539 on: March 23, 2011, 14:24:25 »

Jo aiz gara laika neskatoties svara attiecības un priekšējās dakšas attiecību ar

tak es saku - man tikai taa likaas. nekad neesmu vedis - mosh tas ir normaali, ka taa noseezhas. Un par svaru - eedis labaak buutu. Man liekais svars netraucee un pelmenis es neesmu
Full Throttle