Tehnika > Motocikli

Tehniska rakstura jautājums

(1/26) > >>

sirmais:
Ir problēma.
Suzuki GSF600 karburatoriem uzlikti koniskie filtri. Pielaist var, bet kad dod gāzi virsū tad pēc 4000rpm lejās ciet. Ja savieno savā starpā karburatoru pārus (1-2 un 3-4) ar trubiņu (normāli tās trubas pievienotas pie filtru kastes), tad nelejās ciet, bet nestrādā uz maziem apgriezieniem. Ir idejas vai tiem vakuuma galiem jābūt labāk vaļā vai savā starpā savienotiem, ja oriģināli tie bija filtru kastē? Zinu ka labāk jābūt pie filtru kastes, bet nav tādas.

MIGs:
Lai gačo pamāca - viņš F3 čakarējās.
Vai filtra kastei bija aŗrī kādas gaisa ieplūdes trubas no priekšas ?
Pa lielam protams, ka vaina gaisa filtrā un filtra kastes neesamībā. Kas notiek, ja tās trubiņas vienkaŗši aiztaisa ? Vajadzētu būt tam pašam, kad, ja tās savieno kopā.

osiic:
Ja uzliek sporta filtrus, tad jaapaarregulee karbinji ;)

mežamāris:
Ja ar regulēšanu saprot dīžu,adatu un atsperu maiņu-tad jā  ;D Tev tur ir pietiekami vietas lai saglabātu filtra kasti,nemocies,tas nebūs vienkārši.

Naits:
Re , tieši tas ko es Tev teicu ;) visi to apliecina. Gribēji sevi apmānīt un sadzirdēt ko citu :)


Otrs variants ie pameklēt kaut kādu komplektu priekš tiem karbuļiem, kas paredzēts koniskajiem filtriem. Bet tad pašam ir jāparokas pa kādiem ārzemju forumiem, lai saprastu ko vajag.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version