Streetfighters.lv

Tehnika => Motocikli => Topic started by: daavels on April 02, 2013, 15:36:01

Title: R1 2001 streetfighter
Post by: daavels on April 02, 2013, 15:36:01
Buuveejaas viens streetfighter projekts, ir dazhi jautaajumi. Cik lielu aizmugureejo zobratu vajag, kur to dabuut? Kaa ir ar kjeedi, standarta par iisu? Liekot priekshaa krosa ragus trosiites paliek par iisu, var kaukur nopirkt gatavas garaakais vai jatjuunee?
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: MIGs on April 02, 2013, 15:55:20
Parasti, gan troses, gan bremžu šļauciņas kļūst par īsu.

Tehniskajā izčakarēs, ja bremžu šļauciņa sbūs ar skrūvējamiem, nevis presētiem uzgaļiem.

Trosītes - vari paskatīties no kroseniekiem vai enduriem - tiem parasti ir garākas.
Ir darīts arī tā, ka kniebj nost galu un uzlodē savējo. Tā teikt - sāku vienmēr uztaisīsi.
Zobratus taisa Karo - skaties. Agrāk bija laba kvalitāte, tad bija redzēti zobrati vienkaŗši pilnīgi pakaļā - nelīdzeni, neprezīci, tādus pat ķīnietim nevarētu likt. Tad itkā atkal bija laba satsauksmes. :hvz:
Atkarīgs no zobu skaita, bet liekot lielus zobratus parasti ķēde paliek pa īsu.

Ielai pilnīgi pietiek priekšā -1 zobs. -2 zobi jau ir baigā zāģešana.
Protams, ka ķēde un zobrati iet ilgāk, ja zobrati ir lielāki nevi smazāki(jo īpaši priekšējais).
Tāpēc saglabājot šo pašu atiecību vari likt lielāku saizmugurē.
Saprotu, ka standartā nāk priekšā 16 zobi un aizmugurē 43 zobi. Tātad atiecība: 2.69.
15 zaobi priekšā ir 2,87.
14 zobi priekšā ir 3,07.

Te ir tabuliņa - skaties, kāda atiecība tev liekas tuvāka. http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/2553
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: mb on April 02, 2013, 16:38:41
mani TA izchakareja vienreiz ar Karro taisitu aizmugurejo bremžu disku. pieļauju ka ari par zobratu var piekasities jo nebus virsu nekadu makrejumu. bet jautajums kadu tad taisies to zobratu proporciju mainit - ja netaisa stuntam tad zobrati ar paris zobu starpiba turp atpakal ir noperkami gatavi ta ka kjede ari stocka deres.
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: zelch on April 02, 2013, 17:14:56
Es izgaju TA ar skruvejamam bremzu trubam ,tas ka nu kuro reizi gadas.
Pec noteikumiem ,TA vechi teica ,ka sturi ari nedrikstot mainit.
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: goblins on April 02, 2013, 19:49:56
Es izgaju TA ar skruvejamam bremzu trubam ,tas ka nu kuro reizi gadas.
Pec noteikumiem ,TA vechi teica ,ka sturi ari nedrikstot mainit.

drīkst mainīt tikai vajag sadirst ka tā ir no tādas pašas markas motocikla

un E marķē'jumi ir svarīgi tikai mochiem no 2001 gada
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: Naits on April 02, 2013, 20:59:17
Troses var uztaisīt cik garas vajag :bigok: , varu iedot pareizos izejmateriālus vai arī uztaisīt.
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: daavels on April 02, 2013, 21:20:31
Parasti, gan troses, gan bremžu šļauciņas kļūst par īsu.

Tehniskajā izčakarēs, ja bremžu šļauciņa sbūs ar skrūvējamiem, nevis presētiem uzgaļiem.

Trosītes - vari paskatīties no kroseniekiem vai enduriem - tiem parasti ir garākas.
Ir darīts arī tā, ka kniebj nost galu un uzlodē savējo. Tā teikt - sāku vienmēr uztaisīsi.
Zobratus taisa Karo - skaties. Agrāk bija laba kvalitāte, tad bija redzēti zobrati vienkaŗši pilnīgi pakaļā - nelīdzeni, neprezīci, tādus pat ķīnietim nevarētu likt. Tad itkā atkal bija laba satsauksmes. :hvz:
Atkarīgs no zobu skaita, bet liekot lielus zobratus parasti ķēde paliek pa īsu.

Ielai pilnīgi pietiek priekšā -1 zobs. -2 zobi jau ir baigā zāģešana.
Protams, ka ķēde un zobrati iet ilgāk, ja zobrati ir lielāki nevi smazāki(jo īpaši priekšējais).
Tāpēc saglabājot šo pašu atiecību vari likt lielāku saizmugurē.
Saprotu, ka standartā nāk priekšā 16 zobi un aizmugurē 43 zobi. Tātad atiecība: 2.69.
15 zaobi priekšā ir 2,87.
14 zobi priekšā ir 3,07.

Te ir tabuliņa - skaties, kāda atiecība tev liekas tuvāka. http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/2553

Gribu braukt pa pilsētu un uz pakaljējā rata, tad priekshā varētu likt 15 un aizmugurē 48, vajadzētu būt normāli. Ar šādu zobratu attiecību varētu derēt standarta ķēde, zinu, ka jaunākiem R1 nāk garāka ķēde, bet kāpe tā pati. Līdz šim braukāju ar standarta R1 un nekad nēsmu mainījis zobratus uz nestandarta izmēriem.
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: Sad on April 02, 2013, 21:55:46
Troses var uztaisīt cik garas vajag :bigok: , varu iedot pareizos izejmateriālus vai arī uztaisīt.

Nait, a kas vajadzīgs lai uztaisītu garāku trosi?
Itkā arī prasītos garāku ::)
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: Uvis on April 02, 2013, 22:01:29
Garāka trose un apvalks
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: Naits on April 02, 2013, 22:12:31
Man ir pieejamas troses un to gali , kā arī apvalki un to gali. Tās ir speciāli domātas motocikliem un krietni atšķiras no Depo nopērkamajām :D . Vienīgi ir jā izmanto tie paši vītņu gali no vecajām, vai jāpiemeklē līdzīgi. Tie ar kaut kādi ir iekrājušies.
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: MIGs on April 03, 2013, 03:17:17
Gribu braukt pa pilsētu un uz pakaljējā rata, tad priekshā varētu likt 15 un aizmugurē 48, vajadzētu būt normāli. Ar šādu zobratu attiecību varētu derēt standarta ķēde, zinu, ka jaunākiem R1 nāk garāka ķēde, bet kāpe tā pati. Līdz šim braukāju ar standarta R1 un nekad nēsmu mainījis zobratus uz nestandarta izmēriem.
Braukšanai ratā svarīgakā ir blīve.
Jautājums vai tu gribi nopietni stantot vai gribu tik uzcelt ratā braucot pa pilsētu/šoseju ?! Nu ideja tāda - ar stanta zobratu atiecībām sanāk zāģēt jau pa pilsētu, uz šosejas vispār pilna ručka un motors visu laiku kauc. Nu visu nosaka kādu atiecību saliec.
Man liekas, ka tu esi ieplānojis diezgan dusmīgu atiecību.
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: Mixy on April 03, 2013, 06:45:26
man ir -1/+4 un īsā ručka :shura: ātrumi īsi, spidoo rāda kosmosu, vosu laiku lieli apgriezieni un arī patērīņš lielāks, bet zato ļoti ņiprs pašā sākumā salīdzinot ar stock

garākas troses uz avotu ielas pie tomasa no krosačiem var piemeklēt
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: Guncha on April 03, 2013, 08:56:57
Bija vasarā viens kadrs atbraucis uz 333 ar stuņķim sagatavotu 919 bleidu. Izrādījās, ka viņam taisnē ir 6. robam gals. Nu i tolks no mopēda, kurš iet 130? :D Par zobratu skaitu pakaļējai ķemmei negribu sadirst, bet , ja atmiņa neviļ, kaut kas ap 70 bij
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: Guncha on April 03, 2013, 09:00:43
Reku ir tā dullā ķemme

http://www.draugiem.lv/user/3713927/gallery/?pid=272188034
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: daavels on April 03, 2013, 10:57:26
Gribu braukt pa pilsētu un uz pakaljējā rata, tad priekshā varētu likt 15 un aizmugurē 48, vajadzētu būt normāli. Ar šādu zobratu attiecību varētu derēt standarta ķēde, zinu, ka jaunākiem R1 nāk garāka ķēde, bet kāpe tā pati. Līdz šim braukāju ar standarta R1 un nekad nēsmu mainījis zobratus uz nestandarta izmēriem.
Braukšanai ratā svarīgakā ir blīve.
Jautājums vai tu gribi nopietni stantot vai gribu tik uzcelt ratā braucot pa pilsētu/šoseju ?! Nu ideja tāda - ar stanta zobratu atiecībām sanāk zāģēt jau pa pilsētu, uz šosejas vispār pilna ručka un motors visu laiku kauc. Nu visu nosaka kādu atiecību saliec.
Man liekas, ka tu esi ieplānojis diezgan dusmīgu atiecību.

Kaukāda blīve, jau ir :D :D :D
vēl pagaidām netaisos nopietni stantot, varbūt nākotnē, pagaidām pietiks ar uzcelšanu ratā pilsētā un uz šosejas. Gribās trāpīt ar tiem zobratiem uzreiz, lai var arī kau cik normāli pa šosi pabraukt, tapēc arī prasu.
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: Gacho on April 03, 2013, 11:46:32
Nez, -1/+2 arī nekāda vaina, esmu apmierināts.
Ceļ labi, un uz štrāses arī nav tik liels tā ātruma kritums, var normāli braukt nevis sēņot :hvz:

Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: Guncha on April 03, 2013, 11:55:38
Braucu ar standarta un ikdienā problēmas nejūtu :D 333 180 līkumā prasītos mazliet asāks otrais gaņģis, bet tikpat labi var nomesties pirmajā :) Runajot par tām attiecībām - Miksijs pat tuvu neturēja uz rāviena līdzi Vikam. Nu tur moš dūmu aizsegs bija pie vainas  :rofl: Bet tāpat gan tie, kas brauca ar mainītām ķemmēm , gan tie, kas brauca ar standartiem = +- turēja līdzīgi. Es nez vai ikdienas braucējam kaut ko tur baigi vajag mainīt. Un, cik atceros no KK teiktā, tad ne jau liela ķemme ir vajadzīga, lai turētu balansa punktā :)
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: Gacho on April 03, 2013, 11:58:26
Vikam jau arī pakaļzobrats ir liels, hvz cik zobi, bet kudi vairāk kā stoka.
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: MIGs on April 03, 2013, 12:05:10
Gunča  :aiwa:
Rozītis lohs jo liek lielu ķemmi ?!  ??? - To ka svarīgākā ir blīve mē sjau noskaidrojām...

Ideja vienkārša - kam tad īsti gribas to moci vairāk izmantot.
Mana izpratne par atiecībām streetam/ikdienas aparātam/huļigānīšanai.
2,87 - 2,95
Atiecība 3.0 būtu, ja liek priekšā -1 aizmugurē +2. Domāju, ka asāku par šo jau nu toč nevajag.

Vispār ieteiktu tev priekšējo atstāt stoka un aizmugurē uzlikt lielāku.
+ Ilgāk kalpos ķēde+zobrati
+ Būs variants pa lēto nomainīt priekšējo zobratu uz -1 un iegūsi ritīgi lielu atiecība sizmaiņu!
+ Mazāks lauziens uz priekšējā zobrata('mūžs + jauda szudums ču-ču mazāks, reāli nejūtams)
- Garāka ķēde.
- Nenozīmīgi smagāks - reāli nejūtams.

Ielas KTM uzliku priekšā -1. Ir tā vērts.
Tagad mainot visu laikam uzliku priekšā standarta, bet aizmugurē ču vairāk.
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: Sad on April 03, 2013, 12:30:51
Savā laikā Duke es noeksperimentējos ar zobratiem lidz vēmienam, kamēr dabūju sev tīkamo attiecību. Šķiet beigās apstājos pie standarta priekšā un +2 aizmugurē. Gāja patīkami, ari uz šosejas varēja pavilkt līdz 1,4 lai ari Duke nav šosejas gāžamais. Cēlās arī viegli, bet tā kā nervi man ne velna neklausa es necilāju :shura:  Bet reāli zobratus mainīju reizes 4. 
Tagad Ninjai pat nezinu kāda attiecība stav virsū.
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: Guncha on April 03, 2013, 12:35:42
Jancis nav lohs, jo viņam tas mopēds ir paredzēts vienam iemeslam un tikai tam. Pastāsti man, nezinātājam - kādēļ ikdienas R1 būtu vajadzīgs likt citu ķemmi? Jaudas par maz? Ratā neceļas? nav pietiekami ass? Nevar uzkūpināt? Ja godīgi, tad man ir mēreni pajāt ko kurš liek - es tikai nevaru saprast , kādeļ tas ir jādara ikdienas mocim, kuram jauda ir vairāk, kā to parastais pilsonis spēj izmantot.
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: MIGs on April 03, 2013, 13:08:24
A tu uzliec sev priekšā -1, pabrauc mēnesi un ta duzliec atpakaļ to kas bija. Tad aŗi parunāsim ! ;)

Gaitas dinamika izmainās, mocis kļūst jautrāks uz apakšām.
Tak 600cm3 arī jaudas ir vairāk kā spēj izmantot - nafig vajag litru ?!  ???
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: rex_saugerty on April 03, 2013, 13:11:47
Mocis nav viskijs, pietiek arii zem litra :alus:
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: daavels on April 03, 2013, 13:34:13
A tu uzliec sev priekšā -1, pabrauc mēnesi un ta duzliec atpakaļ to kas bija. Tad aŗi parunāsim ! ;)

Gaitas dinamika izmainās, mocis kļūst jautrāks uz apakšām.
Tak 600cm3 arī jaudas ir vairāk kā spēj izmantot - nafig vajag litru ?!  ???

Vislaik braucu ar standarta R1, sanāca tikt pie vēlviena, drusku apņurcīta, tapēc nolēmu taisīt faiteri. Nav bijis nekad 600, apmierina litrs, kapēc mainīt
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: Guncha on April 03, 2013, 14:30:21
A tu uzliec sev priekšā -1, pabrauc mēnesi un ta duzliec atpakaļ to kas bija. Tad aŗi parunāsim ! ;)

Gaitas dinamika izmainās, mocis kļūst jautrāks uz apakšām.
Tak 600cm3 arī jaudas ir vairāk kā spēj izmantot - nafig vajag litru ?!  ???

tak man jau arī nevajag litru - iepriekš jau minēju, ka man šis moto apmierina visos aspektos un tuvako laiku mainīt to netaisos. Tieši tādēļ, ka man nav bijušas mainītas ķemmes - es jautāju. Jo mani interesē šis fakts. Kādēļ 180 poniju jaudīgu mopēdu vajadzētu padarīt asāku, ja nebrauc pa trasi
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: skapis on April 03, 2013, 17:10:50
Jo defaultaa 4cll rindinieku motori ir garlaiciigi pie maziem rpm
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: daavels on April 03, 2013, 21:03:10
A tu uzliec sev priekšā -1, pabrauc mēnesi un ta duzliec atpakaļ to kas bija. Tad aŗi parunāsim ! ;)

Gaitas dinamika izmainās, mocis kļūst jautrāks uz apakšām.
Tak 600cm3 arī jaudas ir vairāk kā spēj izmantot - nafig vajag litru ?!  ???

tak man jau arī nevajag litru - iepriekš jau minēju, ka man šis moto apmierina visos aspektos un tuvako laiku mainīt to netaisos. Tieši tādēļ, ka man nav bijušas mainītas ķemmes - es jautāju. Jo mani interesē šis fakts. Kādēļ 180 poniju jaudīgu mopēdu vajadzētu padarīt asāku, ja nebrauc pa trasi

150 ponij tikai :), gribās asāku, jo 2. gaņķis par ātru, mazpilsētā:D:D:D Uzlikšu zobratus, tad jau redzēs kas un kā
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: Naits on April 03, 2013, 21:29:52
Man ir -1 priekšā un mocis ir daudz patīkamāks un dinamiskāks. Vairāk neko mainīt nejūtu vajadzību.
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: mežamāris on April 03, 2013, 22:14:21
Vispār neko mainīt nejūtu vajadzības.  :D
Title: Re: R1 2001 streetfighter
Post by: skapis on April 04, 2013, 08:47:14
Vispār neko mainīt nejūtu vajadzības.  :D
es arii  ;D