Author Topic: Tehniska rakstura jautājums  (Read 65249 times)

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #90 on: May 07, 2015, 22:42:29 »
Kas pa šprici viņam stāv ? Keihins vai kas cits ?

Ir divi man zināmi softi ar ko programmēt eiropas moču kompjus.
Tuneboy un vēlviens opensourcīgs. Par abiem ir daudz rakstīts iekš http://supermotojunkie.com/
Tuneboy ir ļoti slikts supports un atieksme.

KTM neko sliktu nejutu kad izdauzīju katalizatorus. Ja izpūtēji no standarta nekļūs par tiešajiem tad var īpaši neiespringt un katalizatoru izravēt tikai sirdsmieram.

Pie ieplūdes modifikačijām vai radikālāka sizplūde spārbūves gan visi raksta, ka vajag programmēt kompi.
Ja to nedara tad iespējams paŗāk liess maisījums, kā aŗi slāpšanas uz maziem apgriezieniem.

Tā lambda zonde neko neregulē - viņa skatās lai tev nav pārāk trekns maisījums un nevajag pagriezt lkiesāku lai iekļautos emisija snormās. Tev jau visticamāk būs pārāk liess nevis trekns.

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #91 on: May 07, 2015, 23:32:51 »
Tā kā gaidīšu dažas detaļas un tāpat izjaucu moci, radās ideja izgriezt katalizātoru, modificēt izpūtēju (ļoti patīk kā izskatās oriģināls; aftermarket nav pat tuvu!) un izgriezt lielāku caurumu airbox'ā.
Jautājums: vai mocis sagremos izmaiņas un adaptēsies?

Šim mocim ECU ņem vērā O2 sensoru (kas paliks!) tikai līdz 4000 apgr. Tā saucamais closed loop. Cik sapratu, šeit viss būs ok, jo maisījums tiks pagatavots atsaucoties uz O2 sensora datiem.
Bet kā būs ar open loop? Vai inžektors spēs adaptēties? Vai man jādomā par kādu "AIT hack", kas liks kompim domāt, ka ārā ir aukstāk un liet vairāk degvielas?

Uzreiz teikšu, ka ielādēt jaunu degvielas karti bez dīlera laikam nevarēs. Bet dīleris prasa 350 eiro, un karte vienalga būs no akrapoviča vai arrows.

Tātad - pirmkārt, ja gribi arī kautkadu rezultatu un satrauc kā tas darbosies -  jāliek aftermārkets nevis jāeksperimentē ar fleksi un metināmo. Punkts.

2. šprice panes daudz ko atškirībā no karbiņiem. Ja neskaita šādas tādas nevienmērības apakšās - tad ar japāņu močiem un pilnajām izplūdēm+ filtriem atšķirība nav justa. Protams ja grib labāku rezultātu rezultātu tad jāliiek ecu - vai pie muižnieka, vai bazaz, vai 'Dynojets. P.S. skatīt pirmo punktu par izplūdi.
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline osiic

  • Posts: 2304
  • neko nezinu...
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #92 on: May 08, 2015, 00:00:28 »
Gaisa filtru neaiztiec - tikai sadirsīsi filtrējošo elementu ātrāk ar sūdiem kas lidos braucot. Izravējot katalizatoru nekas tev tur nemainīsies - tas sūds paradzēts emisijas normām :D Oriģinālajiem izpūtejiem var izravēt dažas detaļas - iegūsi tikai labāku skaņu jo ja grib efektu tad jāmaina visa izplūde pilnībā - visi diametri ir lielāki kas attiecīgi arī maina izplūdes pretestību. Un tad arī ir jāliek cits softs vai PowerCommaner, lai nerastos tā saucamais liesais ;)

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #93 on: May 08, 2015, 01:06:48 »
Kur viņam stāv zonde?Ja pirms katalizātora,tad var gadīties,ka  būs par maz pretestības un zonde nepareizi lasa,bet tas protams uz mazajiem un kuru tas interesē.  ;D

Offline Loner

  • Posts: 38
    • View Profile
    • FREERIDERS
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #94 on: May 08, 2015, 10:18:18 »
Paldies par atbildēm!

Tātad:

1. Zonde stāv pirms katakizātora. Bet man jau ir uzstādīts "O2 hack", tā kā varēšu noregulēt kā vajag.
2. Izpūtējs ir zem sēdekļa un sver 11 (!!!) kg. Galvenais mērķis ir samazināt viņa svaru, kas ir tik augstu. Cik lasīju, apmēram 4-5 kg var dabūt nost. Uz jaudas pieaugšanu neceru, lai tik nav sliktāk!
3. Pie ieplūdes man jau stāv labāks filtrs. Es domāju tikai palielināt ieplūdes atveri, tas ir vai noņemt, vai paplašināt "šnorkeli".
4. Šim modelim nav taisīts nekas no Fat Boy, Bazas utt. Viss, ko var atrast, ir tie paši IAT sensora modifikātori pēc dažādiem nosaukumiem un cenām.

Palasīju daudz vakar. Šim mocim padarīt maisījumu bagātāku ir ļoti maz iespējas. Tomēr vieglāka un efektīvāka ir IAT hack. Oriģināla IAT sensora dati ir zināmi. Par cik Omiem tās vajag izmainīt - arī zināms.
Atliek tikai atrast jebkuru veco sensoru: http://www.meat-doria.com/en/product_meat/82236
Un nopirkt vajadzīgo termistoru.

Offline Viks

  • Posts: 1697
    • View Profile
    • Streetfighters
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #95 on: May 22, 2015, 18:41:19 »
Bļin. Jasak ar lamasanos. Beidzot izlidu no pilsetas un vareju notestet moci. Jaudas problemu vairs nav. Vareju sasniegt ari 230km/h un bija vel iespeja. Ieprieks knapi lidz 200 tiku. Problema, jaunais suknis. Vel nezinu vai paterins bus atgriezies vieta, bet domaju, ka tam ari jabut norma. Bet, viens liels bet. Mocis vel jo projam uzvedas ka dzivs. Suposanas pie lieliem atrumiem ir pazudusi. Tur noteikti palidzeja daksas gultni. Bet kur ir problema ar maziem atrumiem, nedodot slodze?!! Esmu nomainijis visus gultnus. Stures, daksas, abu ratu gultnus, bet nekas neuzlabojas. Reali nav palicis pat labak. Ripinoties atlaizot rokas, mirkliti iet taisni un tad gazas vai nu uz vienu pusi vai otru pusi. Kur vel meklet problemu? Priekseja daksa? Ko skatities?

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #96 on: May 22, 2015, 20:26:17 »
riepas unto spiedieni :hvz:

Offline Viks

  • Posts: 1697
    • View Profile
    • Streetfighters
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #97 on: May 22, 2015, 20:33:19 »
Tris dažādas riepas. Izmaiņu nav.

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #98 on: May 22, 2015, 21:01:56 »
Varbūt piekare jāsaregulē pēc Tevis?

Offline normy

  • Posts: 349
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #99 on: May 22, 2015, 21:09:21 »
diski?
nobalansēji kaut pēc vienas no riepu maiņam?

Offline Ozols

  • Posts: 224
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #100 on: May 22, 2015, 21:58:16 »
diski?
nobalansēji kaut pēc vienas no riepu maiņam?
ar gribu iemest filozofisku domu: mopēda balansēšana, smaguma centrs? Vai tik tas nav tas, ar ko MM cīnijās veidojot jestudei hirou piekari?

Offline Sad

  • Posts: 2324
  • Kawasaki zx6r
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #101 on: May 22, 2015, 21:59:45 »
Mainot gultņus neko neesi pārāk švaki pievilcis vai pārvilcis?
The only easy day was yesterday

Offline Viks

  • Posts: 1697
    • View Profile
    • Streetfighters
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #102 on: May 22, 2015, 22:07:39 »
Piekare nav mainita, riepas balansetas katru reizi kad mainits. Idejiski, viss ir uz usiņu. Zel, bet neatceros, kad problema paradijas.

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #103 on: May 22, 2015, 22:45:25 »
Varbūt problēma ir galvā :hvz:

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #104 on: May 22, 2015, 23:39:15 »
Cik dzilji daksha tiltinjos?

2. pēc taviem crashiem esi pārliecināts ka viss ir taisns? Ass, daksha?
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673