Streetfighters.lv

Tehnika => Motocikli => Topic started by: k-k on January 19, 2010, 14:00:24

Title: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: k-k on January 19, 2010, 14:00:24
Wow, metaala stunt raamis pashtaisiits, njemot par pamatu 636 kawas.

cenu pagaidaam noklusee:

(http://i104.photobucket.com/albums/m161/akt29/motorcycle/PrototypeFront.jpg)
(http://i104.photobucket.com/albums/m161/akt29/motorcycle/PrototypeBottom.jpg)
(http://i104.photobucket.com/albums/m161/akt29/motorcycle/TwiteScorpionHCFrame.jpg)
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mb on January 19, 2010, 19:26:13
Wow, metaala stunt raamis pashtaisiits, njemot par pamatu 636 kawas.

cenu pagaidaam noklusee:



atceroties mezhamara moto dakshu pielauju ka kas lidzigs butu vinam pa spekam tikai taa.
Mari, mosh tev jasak bizness - taisit shitadus un e-bay tirgot.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mežamāris on January 19, 2010, 22:46:19
Nekad nesaku nekad..
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mežamāris on January 19, 2010, 22:51:47
Kad tikšu skaidrībā kā šitā darbojas-noteikti uztaisīšu!
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on January 19, 2010, 23:15:43
Mežamāris a kur ir fīča šīm ne-standarta dakšām ???
Nu es saprotu būvēt prieks, orģinalitāte utt, bet kas cits no tehniskā viedokļa ar ?!
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mežamāris on January 20, 2010, 09:30:12
Mežamāris a kur ir fīča šīm ne-standarta dakšām ???
Nu es saprotu būvēt prieks, orģinalitāte utt, bet kas cits no tehniskā viedokļa ar ?!
Nu mans paralelograms, teiksim salīdzinājumā ar teleskopu, neknābā bremzējot.Tas ir maz?Protams pieaug tā sauktā neatsperotā masa,bet uz asfalta tas būtu pofig.Cilvēki vienkārši ir ieciklējušies uz teleskopiskajām dakšām,atstrādājuši tās līdz pilnībai(atrkaitot kaites,kas neārstējas darbības principa pēc) un tagad ir žēl to visu mest malā.Vēl cilvēki ir ļoti konservatīvi,Bimota izlaižot savu Tesi gandrīz nobankrotēja,jo izrādās arī motociklisti ir avangardistiski līdz zināmai robežai.BMW ir gudrāki,viņi savu sviru dakšu slēpa zem aptecētāja pamazām pieradinot pircēju pie pārmaiņām.Skaidrs ka sviru dakšas mūsdienu izpildījumā ir progresīvākas,bet cik ražotāju ir gatavi pērorientēties,slēgt veselas rūpnīcas,projuktēt un izgatavot jaunas iekārtas,mācīties un apmācīt strādājošos?Vēl jau ir labi tāpat..
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mežamāris on January 20, 2010, 09:35:56
Vispār spamojam ne tajā sadaļā...
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on January 20, 2010, 10:31:39
Vot kautko tādu arī gribēju dzirdēt !  :respekt:

Tāpat līdz galam to visu nesaprotu, jo kustēties tak tai dakšai ir jākustās, tas nozīmē ka ratam aŗi ir jākustās - vai no lejas uz augšu, vai no priekšas uz aizmuguri, bet ir jākustās.

Tāpat, smagais jautājusm par to kā mainās riteņu bāzes attālum, smaguma centri utt.

Nu un situācijā, kad priekšā tiek uzlikta pakaļējā dakša - tipa:
... Karocē ne sūda nesaprotu, bet labi, ka ir alternatīvas ! :shura:
(http://redliners.files.wordpress.com/2007/06/07_bimota_tesi2d.jpg)

(http://s2.bikewalls.com/pictures/Bimota_Tesi_3D_2007_01_1024x768.jpg)
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mežamāris on January 21, 2010, 08:28:26
Tieši teleskopam visvairāk mainās bāze,jo bremzējot pr. ritenis tuvojas motoram.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on January 21, 2010, 09:47:21
Tavā gadijumā ritenis tik ceļas uz augšu/leju, bet netuvojas motoram ?!
Nu teleskopisko jau ar var nolitk taisni, tik tad zūd efektivitāte uz amortizāciju.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: RGX on January 21, 2010, 10:05:16
Ar sviru dakšām neesmu saskāries - bet teleskopiskās dakšas īpašībi/ īpatnību mainīt riteņu bāzi motosportā izmanto ļoti plaši ;)
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mežamāris on January 21, 2010, 12:59:21
Nu vispār tas tomēr ir defekts,tas ko tu sauc par pielietošanu drīzāk sauktos pielāgošanās.Tā teikt konstruktīvās īpatnības diktē braukšanas paņēmienus... :scrupled:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: RGX on January 21, 2010, 14:17:30
Nu hvz - piemēram :mx: likumā pareizi iesēžoties , pateicoties šim "defektam" var krietni labaak iznjemt liikumu, kā arī šosejā vairaak svara pārnesot uz priekšu var var gaumīgāk izbraukt līkumu kura diametrs sašaurinās. Kā to var izdarīt ja riteņu bāze nemainās nestādos priekšā.
Gan jau ka jaunmodīgajām dakšām ir savas fīčas :hvz: bet neuzskatu ka teleskopiskās turpina ražot tikai tāpēc ka negrib slēgt rūpnīcas
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mb on January 21, 2010, 15:05:46
pec manas sapratnes ja pie bremzesanas mocis nesveras tik daudz uz prieksu lidz ar to abam riepam ir vienmerigaka sakere un var lielaka hoda iznemt likumu. tas ka shis ne teleskopiskas daksas svars neattaisno ieekonometo liikumaa jau varetu but cits staasts.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mežamāris on January 21, 2010, 23:31:39
Nu svars ir relatīva lieta,nespried pēc manas dakšas,skaidrs,ka tērauda izpildījumā viņa ir nepieklājīgi smaga,bet pašlaik es nevaru un negribu ieguldīt ap štuku titānā.Tā Tesi dakša pirmajā variantā svēra,ja nekļūdos, 3,5kg.Neesmu svēris Hondas dakšu,bet diezvai vieglāka.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: k-k on January 21, 2010, 23:51:26
Nu svars ir relatīva lieta,nespried pēc manas dakšas,skaidrs,ka tērauda izpildījumā viņa ir nepieklājīgi smaga,bet pašlaik es nevaru un negribu ieguldīt ap štuku titānā.Tā Tesi dakša pirmajā variantā svēra,ja nekļūdos, 3,5kg.Neesmu svēris Hondas dakšu,bet diezvai vieglāka.
Varu dereet ka nav vieglaaka :)
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: k-k on January 26, 2010, 00:43:59
Reiz ar Mežamāri runājām par parasto supportu & radiālo supportu starpību.

Quote
Around 2003, motorbikes started to hit the showrooms with a new feature - radial brakes. The magazines and testers will all tell you that radial brakes make the bike stop quicker. Not true - they have nothing to do with stopping power and everything to do with the design of the front forks of the bike. More and more bikes are coming out with upside-down forks. ie. instead of the fat canister part of the fork being at the bottom of the assembly, it's at the top. This means that the fork pistons are now the part of the suspension with the wheel attached to them. It also means that it's impossible to put a stiffening fork brace down there now because the brace would need to move with the wheel, and the length of the fork pistons precludes that.

The stiffness of the front end is now entirely dependent on the size of the front axle. Bigger axle = stiffer front end. A side-effect of this design was that traditionally-mounted brake calipers could cause a lot of vibration in the steering because of flex between the wheel (with the brake disc bolted to it), and the fork leg (with the caliper). The slight tolerance allowed by floating brake rotors couldn't compensate for the amount of flexing in the forks. To reduce the brake-induced fork vibration, the brake calipers were moved around the rotors slightly so that they fell into the front-rear alignment of the wheel axle. There's less lateral flex at that point, which means less or no vibration. The caliper mounts were changed too. Traditional calipers bolt on to the forks with bolts going through them at 90° to the face of the brake rotor. With radial calipers, the bolts are aligned parallel to the brake rotor - effectively also in the front-rear alignment of the wheel. This design is a trickle-down technology from superbike racing where a radial caliper mount allows the racing teams to use different diameters of brake rotor by simply adding spacers between the caliper and the mounting bracket.

(http://stuntride.com/vbstunt/attachment.php?attachmentid=2508&d=1264457545)

Rezumē: radiālā stiprināšana, kā tāda nemaina bremzēšanas ceļu, bet dod iespēju uzlikt lielākus bremžu diskus izmantojot distancerus starp supportu & stiprinājumu. (Aizņemts no MotoGP)

Un suporta novietojums pret dakšu  ir svarīgs, jo otrā bildes daļā pievienotais ar peldošo supportu kompensē vibrāciju, kas rodas dakšai deformējoties bremzējot..

:shura_tagad_gudrs:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: k-k on January 26, 2010, 00:45:42
Un par bremžu mašīnītēm:

Quote
Radial and conventional/axial master cylinders differ in the orientation of the piston relative to the handlebar and to the pull direction of the lever. The conventional design places the piston axis parallel to the handlebar and perpendicular to the lever pull direction. The radial design puts the piston axis parallel to the lever pull direction and perpendicular to the handlebar. Radial and axial master cylinders are functionally the same.

The main advantage of the radial design per se is that it moves the lever pivot point inward toward the centerline of the bike so that the same pull force develops a smaller moment about the connection point to the handlebar. This reduction in bending moment results in less flexing of the master cylinder housing. Any reduction in flexing of brake parts such as in the lever, MC housing, brake lines, calipers and caliper mounts add up to better brakes with better feel (modulation.) Also, aftermarket radial designs are generally stiffer than the OEM designs because they are machined from alloy billet material.

The main reason (other than for appearance and weight savings) that Ducati owners replace the factory set-up with a radial aftermarket unit is to obtain a different MC piston size (hydraulic ratio) and lever pivot point distance (mechanical ratio.) This allows you to selectively increase or decrease the amount of pull force required to develop the same force at the brake pads by using a larger or smaller MC piston diameter. This combined with a shorter or longer distance between the lever pivot point and the piston actuation link will shift the control to one of more power, or more sensitivity if you prefer.

Keep in mind however, changing your stock master cylinder to an aftermarket radial design will NOT give you more braking power to help you stop sooner.

A radial master cylinder with a different piston diameter and/or lever fulcrum-to-piston distance will only change the feel of the brakes at the lever. So keep in mind that Ducati chose a master cylinder size to give you the best modulation characteristics (feel, sensitivity and control) for your bike.

Good modulation means good feedback to the rider during a stop. A good braking system needs to establish the closest linear relationship possible between the force applied to the brake lever and the actual deceleration of the bike. Stopping power is technically easy to achieve, but achieving it along with good proportional braking response is more difficult. This, I feel, is the major factor influencing braking quality.

That’s not to say that the Ducati engineering department’s choice is best for all riders or riding conditions. The best choice for the track isn’t the best choice for the street.

Different riders have different preferences and we’re all adaptable. A rider is able to compensate for one performance drawback to gain an advantage with another. But again, it's situational dependent; a braking system that gives repeated stops from 150mph with the force application of one finger is not necessarily optimum for a 40mph panic stop in traffic. Even though a rider is adaptive to a braking system's general behavior doesn't mean that in an emergency that he'll use a light one-finger pull to stop.

So let’s move on to your choices.

First, there’s a different master cylinder size requirement for single rotor systems than for dual rotor systems. A dual rotor set-up has a lot more caliper pistons to move so a larger volume of hydraulic fluid has to be moved by the master cylinder piston.

Also, since different Ducati models have different size calipers and rotors you can’t always translate a recommended master cylinder size to another setup.

A master cylinder size designation is written AAxBB where AA is the diameter of the piston in mm, BB is the fulcrum-to-piston distance in mm.

The master cylinder piston diameter is chosen based on the number and size of the caliper pistons.

A fulcrum-to-piston distance affects two things: the amount of force needed at the lever, and the distance that the lever needs to be pulled through (to displace and compress the same amount of hydraulic fluid which in turns forces the caliper pistons against the rotor discs) to yield the SAME stopping power.

Single Disc

The Brembo aftermarket radial 16mm diameter master cylinders offer you the choice of a brake lever fulcrum-to-piston distance of either 16mm or 18mm. The stock Brembo lever has a 16mm dimension.

So your choice is either 16x16 or 16x18.

From the geometry, a 18mm lever will need to be pulled a 11% shorter distance than a 16mm lever but will at the same time require more lever force than a 16mm to stop the same distance.

Dual Disc

The Brembo aftermarket radial 19mm diameter master cylinders offer you the choice of a brake lever fulcrum-to-piston distance of either 16mm, 18mm or 20mm. The stock lever is 16mm.

So your choice is either 19x16, 19x18 or 19x20.

19x16 (stock) requires the least lever effort but the longest pull distance for the best modulation.

19x18 requires 11% lighter pull and 11% longer pull distance than the 19x20 MC. More feel (better modulation characteristics) than the 19x20

19x20 requires the most lever force but the shortest pull. More like a trigger action.

Some riders think that this short-pull trigger action means that they have "better" brakes, but they don't - at least not for all riding conditions. What they do get is the same braking power with poorer modulation (feel) characteristics. Good for the track perhaps, but often dangerous on the street, especially in the wet. In an emergency, most of us have the instinct to grab a brake hard. So if you value a better feel, when choosing between the 19x18 and the 19x20 for the street, go for the 19X18. Better still, stay with Ducati’s choice, 19x16.

On the other hand, some prefer their lever hard.

So again, I'm not suggesting that every rider will have the same preference in a braking system's modulation characteristics. Depending on your preference (or need) you can have brakes with an initial vague feeling, a strong initial bite, or something in between. You can select pads that have better high temperature behavior. On a race bike you can select brake pad and rotor material that will survive a race without needing replacement, but on the street, materials need to be more durable and function under less severe braking conditions and more varied weather conditions.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mežamāris on January 26, 2010, 09:12:27
Kā zini,man tā anglene vēl stāv priekšā,tā kā sapratu 5%,nojautu 10%,bet visu pārējo jau zināju iepriekš... :bee2:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on January 26, 2010, 10:04:22
... +- zināms, tik piebildīšu par radiālajiem suportiem:
Pirmais ir suporta stiprinājums, kam jā ir daudz augstāk rakstīto priekšrocību, ko nebiju iedomājies- vibrēšanas utt utt, bet fakts, ka ļoti ērti pielāgoties pie diska izmēra vienkārši mainot distancerus.

Otrs punkts ir pašu cilindrīšu darbība - līdžigi kā ručkām, atšķiras tā visa padarīšana.

Es visu laiku domāju, ka starp radiālo un axiālo ručku atšķirība ir ne tikai "plecā" , bet arī tajā, ka radiālajai ručkai ir mazāka pretestība pašā ručkas mehānismā. Zinkā, jāspiež šķidrums taisni, vai ap stūri.
Tas pats uz tiem radiālajiem bremžu suportiem.

Bet teksti forši !  :)
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: k-k on January 26, 2010, 10:27:01
Šitos Tekstus vajadzētu iztulkot & uztaisīt sf.lv teorijas bāzes sadaļu ;)
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on January 26, 2010, 10:30:38
Karogs rokās un uz priekšu !   :welcome2:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: k-k on January 26, 2010, 10:48:57
Karogs rokās un uz priekšu !   :welcome2:

Okej. kad iztulkošu, aizmetīšu pārlasīt, vai nav kļūdu.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Kobe on January 26, 2010, 11:36:12
Karogs rokās un uz priekšu !   :welcome2:

Okej. kad iztulkošu, aizmetīšu pārlasīt, vai nav kļūdu.

Tikai netulko ar gūgles palīdzību...
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: k-k on January 26, 2010, 11:48:20
Karogs rokās un uz priekšu !   :welcome2:

Okej. kad iztulkošu, aizmetīšu pārlasīt, vai nav kļūdu.

Tikai netulko ar gūgles palīdzību...
Tas jau nav tulkojums, taaa leeta atrabotka :D
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mežamāris on January 26, 2010, 12:51:43
Vēl par suportiem-cik bieži domājat mainīt bremžu disku izmēru?Kur tas ir aktuāli neskaitot lielo sportu?Mans subjektīvais viedoklis-priekšrocības ir,bet pārsvarā ražotājam,ne patēr'ētājam:vienus un tos pašus suportus var uzstādīt dažādiem modeļiem ar atšķirīgu br.disku diametru,vēl pie vienādiem lējumiem dakšā,suportu stiprināšanai,var uzstādīt dažāda izmēra diskus un suportus. :wondering:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on January 26, 2010, 13:02:42
Tieši tā mežamāris. Reāli tas ir aŗi beidzot normāls standart s- baikiem, supermotkām utt visiem vienādi ( nezinu vai jau krosačiem ar ir). Idejā paņēmu no Ducati suportu, uzliku savam KTM vai Suzuki un viss.
A tā visādas pārejas, apejas, un čakars lai uzliktu suportus. Piem Savam krosačam ieliekot supermoto ratus ar 320mm bremžu disku uzreiz vajadzēja paŗeju suportam. Skaidrs, ka šādas paŗejas nav nekas briesmīgs, bet pilnīgi noteikti tas nekam nenāk par labu.
Par bremžu diskiem - nu tāpat visi atskaitot dubļu močus izmanto 320mm diskus.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mežamāris on January 26, 2010, 13:20:05
Nu tik skaisti nemēdz būt!Tāpat atšķirsies dakšas un br.diska novietojums pret dakšu,bet visā visumā nebūtu jau slikti un ražotājam arī itkā pofig ka tu uzstādi citas firmas komplektējošos,jo reti kad bremzes izgatavo tas pats,kas moci,tā kā spiest uz sava produkta lietošanu nav jēgas...
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: k-k on January 28, 2010, 16:12:40
Vot kā ķiveres vajag taisīt  :idea5:

http://files.evisor.tv/200912/10963.flv (http://files.evisor.tv/200912/10963.flv)
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on January 28, 2010, 16:26:20
Es hujeju, lai neteiktu vairāk ...   :confusedbigmouth:

Nu skaidrs, ka kaska nav praktiska, bet "tapeč, ka var" un kā vēl VAR !

Vot tikai līdz galam neiebraucu, kad ir vairāk par 3 asīm CNC aparātam -tur var sajukt prātā kautko noregulēt un izfunktierēt.... Un vai tas patiešām ir vajadzīgs, jeb tā vienkārsi ir vieglāk īstenot kad ir piem ieslīpi jāfrēzē ?! :?

+ Kaska sux - Nadziņš neregulējas ! :shura:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: k-k on January 28, 2010, 16:35:12
Es hujeju, lai neteiktu vairāk ...   :confusedbigmouth:

Nu skaidrs, ka kaska nav praktiska, bet "tapeč, ka var" un kā vēl VAR !

Vot tikai līdz galam neiebraucu, kad ir vairāk par 3 asīm CNC aparātam -tur var sajukt prātā kautko noregulēt un izfunktierēt.... Un vai tas patiešām ir vajadzīgs, jeb tā vienkārsi ir vieglāk īstenot kad ir piem ieslīpi jāfrēzē ?! :?

+ Kaska sux - Nadziņš neregulējas ! :shura:
To dara saucamais G kods, kur tev pasham jaaprojektee, kaa un kur ies pa katru asi. T.i. freezeeshanas celji.

TIk iizii nav, ka autocadaa uzziimee, norenderee un dod pa taisno mochiit :D

Shis veel nav viss. Ir 6 asu cnc, kas mauc ar 6 freezeem reizee. Tad gan var noshauties sheemojot, lai nesanaak situaacija , ka kaada no asiim krustojas, jo tad iestaajaas lielais pezec :shura:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on January 28, 2010, 16:43:59
Zinu par CNC ar daudzajām asīm, nedaudz zinu par softiem, bet manā necilajā galvē nekrāmējas kopā nah obligāti jāgroza pamats ?!
Ok by default CNC bīdās 3 asīs:
* pa labi, pa kreisi
* Uz priekšu, uz atpakaļu,
* No augšas uz leju.
Tātad secinam, ka nevar grebt stilīgus iedobumus utt. Te varētu pietikt ar to, ka pats frēzes gals griežās ap savu asi + vēl paralēli pieliecas no apakšas uz augšu. Nu tas laikam sanāk 5 asis. :aiwa:
Laikam jau tehniski vienkāršāk ir realizēt, ka griežās un locās pamats, pašu frēzi atstājot tikai 3 asīs !?
Mežģu smadzenes. :aiwa:

Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mežamāris on January 28, 2010, 22:56:05
Varbūt groza,lai nekrātos skaidas,bet var nopūst,nosūkt?Varbūt demo versijā vienkārši efektīvāk izskatās un MIGam ir par ko galvu lauzīt!
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 02, 2010, 10:27:14
Pisec ... Ja būtu taisnākas rokas un gaišāka galva provētu atkārtot šo padarīšanu lai pateiktu diršana vai nē ?! :aiwa:
Es principā neticu mūzīgajam dzinējam, bet nu tēma interesanta ...
http://hho.miga.lv/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=303
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mežamāris on February 02, 2010, 21:26:00
Ceru,ka mans fāters nekad šo neatredīs,citādi nebūs miera un varam trīsreiz minēt kam nāksies taisīt mehāniku...
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mežamāris on February 02, 2010, 21:33:55
Velk uz mākslas objektu.Kā man patīk titāns!
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 02, 2010, 21:37:41
Laaabs !  :ok:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: k-k on February 04, 2010, 23:15:03
MIGs es atradu Tev ideālu treniņu ierīci :carzy:
http://www.wheelieteach.com/ (http://www.wheelieteach.com/)
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mb on February 05, 2010, 00:45:37
MIGs es atradu Tev ideālu treniņu ierīci :carzy:
http://www.wheelieteach.com/ (http://www.wheelieteach.com/)
spriezot pec ta cik biezi tev pasam ta tava stunt miskaste jalabo tev pasam noderetu sii ieriice deelinj ;)
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: k-k on February 05, 2010, 10:36:19
MIGs es atradu Tev ideālu treniņu ierīci :carzy:
http://www.wheelieteach.com/ (http://www.wheelieteach.com/)
spriezot pec ta cik biezi tev pasam ta tava stunt miskaste jalabo tev pasam noderetu sii ieriice deelinj ;)

Es vairs nekriitu tik cik saakumaa, man tagad vajag jaunu radiatoru + 2x ventilatorus. Jo drifteejot paarkarseeju motoru & galvas bliiviite poshla :shura:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 05, 2010, 10:41:52
Jajau tik traki sakarsē, ka izspiež blīvi, tad smagi, smagi jāskatās uz galvu.
* Vai taisna.
* Vai nav plaisas.
* Bloks ar var ciest.

Savādāk sapista jaunā blīve, eļļa, antifrīzs... Un ja vēl brīdi pabrauc ar ūdeni eļļā ....

Cerams, ka sakarsētam negāzi aukstu ūdeni ?! :?

--

A par "atduri" - domāju, ka man nebūtu pretenzijas ar tādu pamācīties. Es protams, ka krutie džeki tādas neizmantotu, bet ja izmantotu, tad nevienam par to neteiktu un noliegtu. Tipa kā par pusaudžiem ... :aiwa: :shura:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mežamāris on February 05, 2010, 13:54:59
MIGs es atradu Tev ideālu treniņu ierīci :carzy:
http://www.wheelieteach.com/ (http://www.wheelieteach.com/)
Ļoti normāla ierīce,bet zīmuļiem jau vajag uzreiz dzirksteles.Manuprāt mācībām ideāli,bet ja jau pirmajā reizē grib filmēt kruto video,tad protams nebūs smuki!
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: k-k on February 05, 2010, 14:26:58
MIGs es atradu Tev ideālu treniņu ierīci :carzy:
http://www.wheelieteach.com/ (http://www.wheelieteach.com/)
Ļoti normāla ierīce,bet zīmuļiem jau vajag uzreiz dzirksteles.Manuprāt mācībām ideāli,bet ja jau pirmajā reizē grib filmēt kruto video,tad protams nebūs smuki!

Vnk šī ierīce nepalīdz. Jā, var uzraut, braukt leņķī, bet sajust, to brīdi kad bremze nedaudz jāpiespiež, nevar.

Attiecīgi noņemot nost ierīci, tāpat būs uz mutes :)


Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 05, 2010, 14:41:48
K-K šī ierīce ļauj saprast cik augstu var celt, jo no malas skatīties un pašam celt tomēr ir divas dažādas lietas.
Tāpat vari teikt par JR stendu, ka nav tas pats, kas uz asfalts utt....  Nav, bet tā var ātrāk iemācīties. Un ja tu patītu nedaud ztapakaļ filmu, tad atcerētos, ciktad labi tev pašam gāja 2-3 gadus tapakaļ. To ko māki šodien tu esi ieguvis smagu, garu un traumatisku trenniņu rezultātā. Pieļauju, ka ar šādu mīzējtaktikas uzparikti tu ātrāk būtu tur, kur esi šodien.

Un nevajag uztvert, ka viena ierīce tev tagad visu iemācīs, tikpat labi vari teikt, ka tie kas iemācās driftēt leikot pakaļā ir lohi, jo uzliekot sliktu un driftējot ar to būs mute ...
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: RGX on February 05, 2010, 14:59:33
HVZ-  kautkādiem mīkstajiem ieparikte domāta :aiwa: man liekas :shit: - jo ja nemāi balanseet liidzsvaru tad brauc ar auto, vai uz diviem riteņiem + noņemot atduri tāpat tu zaudē drošības sajūtu un tāpat vēl labu brīdi droņīsi līdz varēsi atrast leņķi.
Jā esmu aprāvies vairākkārt - tāka spriedumus par šiem maniem trikiem paturiet pie sevis :aiwa:
Un ja nu kas wheeliepārguljoshopolicistu (tm) ir mans patents :shura:
P.S.
Bet hvz kaa shie to dara citur - bet latvijā viss ir klasiskajā manierē - tāpat kā freestailaa - ja visur sākumā lec pie paša nosēdiena un tad pakāpeniski stumj rampu prom - tad lv rampu aizstiepj 22 metrus uzreiz - ar tekstu ride hard or go home :shura:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 05, 2010, 15:12:42
... lv rampu aizstiepj 22 metrus uzreiz - ar tekstu ride hard or go home :shura:
:uplol: :carzy:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: k-k on February 05, 2010, 15:18:28
K-K šī ierīce ļauj saprast cik augstu var celt, jo no malas skatīties un pašam celt tomēr ir divas dažādas lietas.
Tāpat vari teikt par JR stendu, ka nav tas pats, kas uz asfalts utt....  Nav, bet tā var ātrāk iemācīties. Un ja tu patītu nedaud ztapakaļ filmu, tad atcerētos, ciktad labi tev pašam gāja 2-3 gadus tapakaļ. To ko māki šodien tu esi ieguvis smagu, garu un traumatisku trenniņu rezultātā. Pieļauju, ka ar šādu mīzējtaktikas uzparikti tu ātrāk būtu tur, kur esi šodien.

Un nevajag uztvert, ka viena ierīce tev tagad visu iemācīs, tikpat labi vari teikt, ka tie kas iemācās driftēt leikot pakaļā ir lohi, jo uzliekot sliktu un driftējot ar to būs mute ...
JR wheelie simulators tomeer ir labaaka shtelle, jo juut apraushanaas momentu. kad tuvojies BP. un kad straujaak mocis aiziet uz aizmuguri.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: k-k on February 05, 2010, 15:20:12
K-K šī ierīce ļauj saprast cik augstu var celt, jo no malas skatīties un pašam celt tomēr ir divas dažādas lietas.
Tāpat vari teikt par JR stendu, ka nav tas pats, kas uz asfalts utt....  Nav, bet tā var ātrāk iemācīties. Un ja tu patītu nedaud ztapakaļ filmu, tad atcerētos, ciktad labi tev pašam gāja 2-3 gadus tapakaļ. To ko māki šodien tu esi ieguvis smagu, garu un traumatisku trenniņu rezultātā. Pieļauju, ka ar šādu mīzējtaktikas uzparikti tu ātrāk būtu tur, kur esi šodien.

Un nevajag uztvert, ka viena ierīce tev tagad visu iemācīs, tikpat labi vari teikt, ka tie kas iemācās driftēt leikot pakaļā ir lohi, jo uzliekot sliktu un driftējot ar to būs mute ...

Nu riepa drifteejot principaa ir pofig, galvenais ir jauda, vai laba zobratu attieciiba. Un segumu starpiiba, fliizes vs betons vs asfalts ir atskjiriiba gaazes doshanas daudzumaa, bet kjermenja poziicija uz mocha un kustiibas nemainaas.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: k-k on February 05, 2010, 15:23:07
shMIGs, peedeejos postus paarcel uz stuntriding topiku, nevajag jaukt teemas, saaksies haoss.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 05, 2010, 15:25:48
Jā, jā to es ar sapratu, ka ir ļoti forši mācīties driiftēt ar griezto sliku ! :shura:
Tomēr domājams ir starpība starp koka riepu uz flīzēm vai mīkstu sliku uz biķernieku asfalta ! :aiwa: ... Ka diemācās tad var visu, kamēr mācās ir cits stāsts.

Un jau atkal - manuprāt, tāda tipa atdure tev dod to, ka tu pārvari MĪZIENU uzcelt tik augstu cik vajag. Nevis tev iemāca noturēt balansa punktus utt.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: k-k on February 05, 2010, 15:28:05
Jā, jā to es ar sapratu, ka ir ļoti forši mācīties driiftēt ar griezto sliku ! :shura:
Tomēr domājams ir starpība starp koka riepu uz flīzēm vai mīkstu sliku uz biķernieku asfalta ! :aiwa: ... Ka diemācās tad var visu, kamēr mācās ir cits stāsts.

Un jau atkal - manuprāt, tāda tipa atdure tev dod to, ka tu pārvari MĪZIENU uzcelt tik augstu cik vajag. Nevis tev iemāca noturēt balansa punktus utt.

Varbuut.

bet tomeer ir daudz labaaka pirmaa sajuusma, kad pieskaries ar atduri pret asfaltu un nenoliec uz aciim, kad pirms tam n reizes mutes bijushas :)
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mežamāris on February 05, 2010, 19:37:35
Ņemsim velosipēdu-mācījos bez mazajiem sānu ritentiņiem un ar pārmērīgi lielu aparātu.Starts no kalniņa,pakāpjoties uz kartupeļu kastes,finišs pļavā,bet ja paveicas tad plāvas galā krūmos.Divās dienās pildīgi autonomā treniņā,divi gandrīz nocirsti pirksti un zandale pilna asiņu.Ričuku man atņēma,bet braukt prasme jau bija rokā.Abi mani puikas arī mācījās līdzīgā stilā,bet kaimiņu skuķi mēnesi braukalēja,bet kā ritentiņus noņem-tā uz mutes.Bet tā vai tā iemācījās un kājeles veselas.Nemaz nav slikti ja ir izvēle.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Bigman on February 07, 2010, 15:25:32
Jā, jā to es ar sapratu, ka ir ļoti forši mācīties driiftēt ar griezto sliku ! :shura:
Tomēr domājams ir starpība starp koka riepu uz flīzēm vai mīkstu sliku uz biķernieku asfalta ! :aiwa: ... Ka diemācās tad var visu, kamēr mācās ir cits stāsts.

Un jau atkal - manuprāt, tāda tipa atdure tev dod to, ka tu pārvari MĪZIENU uzcelt tik augstu cik vajag. Nevis tev iemāca noturēt balansa punktus utt.

+100! Man domāt, atdure kā definīcija tika izdomāta priekš tam, lai Tu nepārrautos pāri, un tas, vai atdure ir ar gumijas spilveniem, atsperēm vai ritentiņiem, ir tikai vieglakas/grūtākas takas, lai izzinātu weelija jaukās puses ar lielāku vai mazāku sasitumu/zilumu/lūzumu daudzumu...........
Manā uztverē tā naf mīzējtaktikas ierīce, tā ir palīgierīce savas veselības lielākai drošībai....
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mb on February 07, 2010, 18:17:40
atdure gala absoluti neizsledz parraushanas iespejamibu bet vnk nosarga astes plastmasas lai katru reizi nav jalabo pec dartiga 12o'clock
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Guncha on February 07, 2010, 18:53:21
atdure gala absoluti neizsledz parraushanas iespejamibu bet vnk nosarga astes plastmasas lai katru reizi nav jalabo pec dartiga 12o'clock

protams - bet ja rgx mopedkai toreiz uz morga celja buutu atdure - plastmasa nenoluustu un visticamaak paspeetu atmesties un nolikt atpakalj.., a taa - biete..

 Nez - izskataas tas wheelie padariishana peec pedo instrumenta.. ja man ir miiziens, tad es necelju tik augstu - nafig maazhoties? nu nonjems vinju nostr un 100 punkti pirmajaa reizee par to aizmirsiis un noliks uz gurkja
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 07, 2010, 19:04:56
Es to atkal redzu tā, ka tu nevis cel un atdure tev pasaka cik tālu var celt, bet mēģini noķert balansa punktu un kad ej pāri tad ir šāda atdure.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 07, 2010, 19:10:08
Pieņemsim man figņa ir tā, ka ir tas mīziens pāarraut. Ar pakaļējo bremzi strādāt ar nemāku. Parasti ir kad nedauceļ, ir kad liekas, ka būs pāri un uzsists pa pakaļējo bremzi. Sēžot uz moto jau tas cik tālu jācēl liekas savādāk nekā skatoties no malas...
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: skapis on February 07, 2010, 21:58:47
hwz kaada ir shii konkreetaa, bet citas ir advanceetas ar reguleejamiem augstumiem, nezinu gan kaa shii fignja noveersh saanu svaarstiibas, bet ljoti sipri shaubos, ka taa saak straadaat peec balansa punkta, un balansa punkts un pakaljeejaa bremze ir atsevishkjas lietas, kuru apguve prasa laiku, man kaut kaa liekas, ka ja apguust bremzi, tad balansa punkts ir pupu mizas, bet praksee neemu noveerojis ka shaadi kaads buutu "izaudzis"
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Guncha on February 17, 2010, 09:57:33
klau - uno questiono - ja mashiinai liek ljurbo virsuu, tad tur jaamaina cilindri, vaarsti un kas tik veel ne , bet ja mopiitim uzliek mazu ljurbo? arii jaamaina visas taas stelles? Jo itkaa tak mopiitim jau taa tur pastiprinaata slodze ir ?
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: k-k on February 17, 2010, 10:37:02
klau - uno questiono - ja mashiinai liek ljurbo virsuu, tad tur jaamaina cilindri, vaarsti un kas tik veel ne , bet ja mopiitim uzliek mazu ljurbo? arii jaamaina visas taas stelles? Jo itkaa tak mopiitim jau taa tur pastiprinaata slodze ir ?

Turbomotoriem ir zema kompresija. Tas arii jaapanaak. ZZR turbo? :shura: :kriit: :garzemi:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 17, 2010, 10:42:30
Camon. Uzliekot turbo JEBKURAM standarta motoram tā mūžš ar to aŗi beidzas.
Pirmkaŗt degviela smaisijums kļūst ārprātā leiss - lasi liela sadegšana stemperatūa( autogēns), kā rezultātā viss sapamst, sakarst un noklemmē nahuj !
Pat ja nē, tad ātri izbeidzas šāles/gultņi. Normāli eiegriežot var atnākt ciemos klanis utt.
Darīt jau to var, bet lētāk būs nopirkt jebkuru citu jaunu motociklu salonā un nejāt galvu.

Un jā - turbīnām ir viena neforša lieta - inerce.
Bet nu gaisu protams spēj iespiest daudz. Tas nozīmē arī to, ka ar esošajām degvielas sprauslām/karbiņiem var nepietikt.

Likt turbīnu tikai "bišķiņ" ir vēl debīlāks variants.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Guncha on February 17, 2010, 10:43:04
tu k-kur redzi, ka ir mineets zzr turbo? ko tad gaardz? vnk interesee, kaa mopeediem tiek liktas turbiinas..
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Kobe on February 17, 2010, 10:46:54
kkur youtubā bija video, kur mopiņam bija turbīne kkā uzlikta
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: k-k on February 17, 2010, 10:48:18
tu k-kur redzi, ka ir mineets zzr turbo? ko tad gaardz? vnk interesee, kaa mopeediem tiek liktas turbiinas..
Vnk iedomaajos, ka taisies pamest stunt sceenu  :devilfire:

ps. ir ieksh LV gsxr 1100 vecais 198* ar ljurbo.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 17, 2010, 10:51:27
Nu var jau likt, tāpat, kā uztaisīt visu motoru no nulles...

Lietas uz ko jāskatās ja to tomēr grib likt:
* Degvielas maisijums - iespējams cits kompis
* Degvielas padeve - iespējams citas šprices sprauslas / lielāki karburatori.
* Kloķenes gultņi/šāles, klaņa pirksti utt utt.
* Pats klanis
* Pats virzulis neturēs.
* Izsvarojumi - palielinoties apgriezieniem viss ir vēl precīzāk jāizvaro utt.
* Domāt par kompresiju un detonačiju - iespējams, ka būs jāsāk gāzt >100. oktāna benzīns vai jāliek mazāka kompresija. Ta dnu ceļam galvu vai kautko frēzējam ?!
* Smaga kompresija - blīves ar var nākties pamainīt ja dopmā taisīt dīžela komrpesijas dzelzi ! :aiwa:
* Un pats ļurbo ar visiem gaisa filtriem, ieplūdes/izplūdes kolekttoriem, iespēju kautko nenodedzināt utt.
* Tālāk vai kaŗba turēs slodzes ?!
* Vai ķēde/zobrati to turēs ?!
* kas ar sajūgu ?!

Un tākā turbīna strādā ta dkad kaŗtīgi iegrieža s- atgriez savus 8000rpm kur man jau ir ierobežotājs šitadam tik sākās īstā dzīve. Smuki atvelc no stūra, velc, velc un pekšņi otrā elpa ratā .... :muri:
* Viss tiks ātrāk izdauzīts utt.

Dārgi tas viss, dārgi ...
Tāpat tak neka sprātīgs nesanāk, ja parastam Fiesta 1.3 uzliek ļurbo ...
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Guncha on February 17, 2010, 10:59:18
nuu - redz fiestas 1.3 var iegriezt liidz mocha 16K apgriezieniem - tur ljurbo nevajag :D
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Kobe on February 17, 2010, 11:00:01

Tāpat tak neka sprātīgs nesanāk, ja parastam Fiesta 1.3 uzliek ļurbo ...

Tā viss nesaki - skaties golfi ar 1.4t utt

Spilgts piemēs golf 6 ar 1.4t... Kā pavēru vaļā  :scared3: :scared4:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 17, 2010, 11:00:20
Kidd man leikas, ka tur jau pusē ieslēdzas apgriezienu ierobežotājs ! :aiwa:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 17, 2010, 11:01:18
Da Kobe :doh: Tas nav parasts motors kam slaviks uzlicis ļurbo, bet ļurbo motors jau no zavoda. Jeb esmu kautko sajaucis !?
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Kobe on February 17, 2010, 11:02:19
Da Kobe :doh: Tas nav parasts motors kam slaviks uzlicis ļurbo, bet ļurbo motors jau no zavoda. Jeb esmu kautko sajaucis !?

Neesi gan. Var jau paskatīties Straifera hondu - parastam motoram ļurba
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Guncha on February 17, 2010, 11:03:17
Da Kobe :doh: Tas nav parasts motors kam slaviks uzlicis ļurbo, bet ļurbo motors jau no zavoda. Jeb esmu kautko sajaucis !?

Neesi gan. Var jau paskatīties Straifera hondu - parastam motoram ļurba

jaa - 2.2 motoram :D
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 17, 2010, 11:03:55
Kobe un cik ļoti viņš tur ar visu pisās un kas no tā parastā motora ir palicis pāri ?!
Nemaz nerunājot, par iegrūsto kāpi....

Viss ko gribu teikt ir tas, ka motoram ātri iestājas pizdets, bet ja gribi lai neiestājas vajag daud znaudas - tik daudz, ka tas neatmaksājas.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 17, 2010, 11:04:22
Kāda starpība cik cm3 ?!
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Kobe on February 17, 2010, 11:05:55
Personīgi nesaprotu nah mocim vajag likt turbīni? Nepietiek ar esošo - nopērc niknāku moci. Ja nav vairs niknāku iespējams nopirkt - ej un mācies lidot ar lidmašīnu vai arī ej ārstēties...

Šis salīdzinājums mo vs auto ir galīgi debīls, jo ja mēs tikai skatamies uz jaudu - tas neko neizsaka - jāskatās ir uz jaudas attiecību pret masu.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Guncha on February 17, 2010, 11:09:27
es netaisos likt turbiinu - kas juus debili? man pietiks ar maniem 100Zs, kad pietruuks = panjemshu litru. Es vnk jautaaju, kaadas modifikaacijas nepiecieshamas motoram, ja grib uzlikt ljurbo = vai mopim arii ir jaamaina jebatj ku daudz, lai vareetu uzstelleet shaadu lietu ;)
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Kobe on February 17, 2010, 11:10:53
principā nekas nav jāmaina - piestiprini turbīnu ar sudraboto izolācijas lentu kkur pie bākas vai astes un gāz.... :shura:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 17, 2010, 11:11:42
Kobe, a par ko es runāju ?!  Neatmaksājas likt turbīans ne auto, ne moto variantā.
ja tev tas tavs auto by default nav aprīkots ar ļurbo, tad nav vērts. Tas ir ar visiem tiem ūber tūningiem . Lielisks piemeŗs Greena Nissan....
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: RGX on February 17, 2010, 11:14:44
Itkā stāsta ka atmosfēriskajam liekot ļurbo esot jāmaina virzuļi (tas par Straiferu)u.t.t. - un vispār - ja Kidd gadu nepadzertu (aprēķins balstīts uz summām kas no viņa puses figurē forumos kā aizplūdušas zaļā pūķa stimulācijā), jau sejn būtu nopirkcis normāla gada vai jaunu 1000 cm baiku, :aiwa:
Jo ar 100z/s, nav ko lepoties ;)
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 17, 2010, 11:15:58
Es sarakstiju kam jāpieveŗš uzmanība. Ta sir es neesmu neka'd sleilais specs un neiedziļinājos, bet nu tur ir jibaķ ku daudz ko darīt.
Kā arī piemēram tādas dumas lietas, kā:
* Pie lieliem apgriezieniem iestājas moments, kad vaŗstu atspere nespēj aizvērt vaŗstu pietiekami ātri, kā arī aizveroties tas nevis mīskti aizveras, bet tipa nodreb/novibrē. Ir dzirdēts, ka cilvēki pisās ar berellija bronzu vai ko tur taisōt sēžas.
* Piemēram ka snotiek ar ūdens sūkni pie šādiem apgriezieniem - mierīgi var pienākt moments, ka sūknis nevis sūknē ūdeni, bet to vienkaŗši kuļ. Ok, auto gadijumā reizēm ir iespēja mainīt pānesum atiecību.
* Līdzīgi ar eļļas sūkni.
Sādi aiziet kaudze ar stulbām lietām.
Kā piemeŗam vai tavs sūda ģeneratorsa spēs to turēt.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 17, 2010, 11:19:39
Vienīgi man ir jautājums vai ir vērts būvēt dragsteri no Ford Sierra dīzeļa ?!  :headscratch:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: k-k on February 17, 2010, 11:48:26
Vienīgi man ir jautājums vai ir vērts būvēt dragsteri no Ford Sierra dīzeļa ?!  :headscratch:

Kapeec gan ne:

Todo: 1)Ķekavas aerodinamiskais tunings. 2) lētākās riepas uz 19" diskus piemeklees ar 4 skrūvēm, ar flanča pāreju uz 5ām.  :devilfire2:
3) reduktors jaasametina, kā bija noradīts vienā saitā  :devilfire:

      
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 17, 2010, 12:12:41
K-K :rofl:
Jā par reduktoru ar bija labs ! :rofl:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: uldens on February 19, 2010, 18:20:02
es netaisos likt turbiinu - kas juus debili? man pietiks ar maniem 100Zs, kad pietruuks = panjemshu litru. Es vnk jautaaju, kaadas modifikaacijas nepiecieshamas motoram, ja grib uzlikt ljurbo = vai mopim arii ir jaamaina jebatj ku daudz, lai vareetu uzstelleet shaadu lietu ;)
Ko gribi panakt ??Ja tikai uzlikt un virinat ar 0,2 virsspiedienu tad neko nevajag.Jo lielaku spiedienu gribi pust cilindros jo pamatigak japarbuvē
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Krekls on February 19, 2010, 18:40:58
80.gados Honda un Kawasaki ražoja močus ar turbo dzinējiem, jauda no 750ccm bija ap 100zs.
Honda 70.gados arī 2 ātrumu automātisko kārbu ieviesa.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 19, 2010, 20:28:59
Uz šodienu no ~600cm3 atmsfēriskā spiež daudz vairāk....
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: RGX on March 15, 2010, 09:51:43
http://www.christini.com/purchase-information.php?s=news&off=0

kaadam nav nedaudz liekas naudinjas lai var notestēt ? :aiwa:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Krekls on March 15, 2010, 20:09:54
LV ir Christini aparaats, skijoringaa piedalaas
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: RGX on December 10, 2010, 23:34:27
Izskatās labi

http://www.youtube.com/watch?v=gkg3AKJmfi8


tehniskais raksturojums  :super: un arii dizaineri paarstaajushi lietot smagaas narkotikas.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mežamāris on December 10, 2010, 23:40:54
Piekrītu par izskatās-no rullīša varam spriest,ka autors prot pasniegt produktu un pārzin mērķauditoriju :super:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: laurichh13 on December 10, 2010, 23:49:23
Izskatās labi

http://www.youtube.com/watch?v=gkg3AKJmfi8


tehniskais raksturojums  :super: un arii dizaineri paarstaajushi lietot smagaas narkotikas.
skatījos yooutubā testus trasē, gandrīz apmīzos cik ļoti sagribējās šito
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Uvis on December 11, 2010, 00:34:19
es netaisos likt turbiinu - kas juus debili? man pietiks ar maniem 100Zs, kad pietruuks = panjemshu litru. Es vnk jautaaju, kaadas modifikaacijas nepiecieshamas motoram, ja grib uzlikt ljurbo = vai mopim arii ir jaamaina jebatj ku daudz, lai vareetu uzstelleet shaadu lietu ;)
Manam kaimiņam rūjienā ir hajabuza ar turbīnu un viņam ir papildus ieplūde un spiedienregulētājs karterim cik redzēju to moci izjauktyā formātā tas ir prsijis kādam daudz $$un laiku
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: k-k on March 28, 2011, 10:54:41
(http://farm6.static.flickr.com/5230/5566707969_c4a05cc94a_z.jpg)(http://farm6.static.flickr.com/5179/5566712137_6db4dc13d5_z.jpg)

Ritentiņš
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Krekls on April 05, 2011, 21:33:41
(http://www.pinnacle-engines.com/images/engine/10_.png)
http://thekneeslider.com/archives/2011/04/05/pinnacle-engines-ultra-efficient-combustion-engine/#more-14734 (http://thekneeslider.com/archives/2011/04/05/pinnacle-engines-ultra-efficient-combustion-engine/#more-14734)
 :-\
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: fastarow on April 05, 2011, 21:34:38
šitos sauc latviski par tiešās caurpūtes motoriem... krievi kaut ko mēģināja veidot, bet tā arī pusceļā palika...
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mežamāris on April 05, 2011, 23:19:27
Jau 30tajos gados lietoja,tikai viencilindra variantu
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Krekls on April 06, 2011, 01:27:55
Es tehniskās skolās nav gājis :-[
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: RGX on February 11, 2013, 20:58:16
Ielas moto tests atbilstošos laikapstākļos.  :)

http://www.youtube.com/watch?v=PQvJNbqzT1o&feature=player_embedded#!
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mb on February 11, 2013, 21:38:30
kawa smuka.  :super:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: osiic on February 12, 2013, 00:13:58
kawa smuka.  :super:

Huinja...
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Naits on February 12, 2013, 08:22:20
kawa smuka.  :super:

Huinja...

+1
Kawa tak vispār nav motocikls :aiwa:
Labāk braucu ar vecu yamahu nekā ar jaunu kawu :aiwa: :shura: :emo:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mb on February 12, 2013, 09:04:39
es skatos ir viedoklji. a ir ari kadi argumenti nevis tikai  :touchshit: ?
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: goblins on February 12, 2013, 10:03:00
es skatos ir viedoklji. a ir ari kadi argumenti nevis tikai  :touchshit: ?

mācību hondai praktiski nekas nelūzt, bet mācību kawai viss kas lūzt regulāri
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: osiic on February 12, 2013, 10:54:32
+1 Goblinam

Raamji arii ir suudi, motors shvaks!

Un vispaar - mb nav tagad mocha (cik zinu), taa ka tev vispaar nevar buut viedoklja pagaidaam :shura:
Es jau ieprieksh sapratu ka esi kawu fans 8)

P.S. Tas ir mans viedoklis! :smartass:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mb on February 12, 2013, 18:07:28
neesmu kawu super fans bet neteiktu ka man zetkai kad bija butu kadas baigas problemas bijushas. karba varbut skalja diezgan bet viss parejais tip top. man vnk tam z800 modelim purna fare likas beidzot daudz maz simpatiska salidzinot ar vecajiem modeliem. z1000 izskatas ne pec ka kops 2006 gada uz  augsu.
636 par ramjiem var piekrist ka tie ir trauslaki bet zetkam kam nak metala ramji skiet viss bija ok un ar motoru pa 4+ gadiem neviena problema man nebija. tas ari viss.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Naits on February 12, 2013, 20:06:56
Par Zetku rāmjiem ir tas pats dzirdēts. Man, personīgi, kawa no laika gala nav gājusi pie sirds, lai gan ir pāris neslikti modeļi.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: RGX on February 12, 2013, 20:44:39
Motociklu peerk braukshanai jeb sishanai? :aiwa:

Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Lammy on February 12, 2013, 21:09:14
Motociklu peerk braukshanai vai sishanai? :aiwa:

  :-[
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 12, 2013, 22:13:51
Kuram superbaikam, ar motoru kam 4 cilindri rindā, rāmis nelūzt vai nelocās ?!  :hvz:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Naits on February 12, 2013, 22:17:40
Vienkārši citiem vajag vairāk pie tā piestrādāt :aiwa:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 12, 2013, 23:21:16
Nu citiem viņi lūzt nevis locās.

Ar nedaudz līku var pabraukt - ar nedaud zielauztu kautkā bailīgāk, bet viegli metināt. Par to kurš ātrāk un kā tad ir "labāk" - HVZ. - Jāprasa leišu tirgoņiem !  :shura: :aiwa:
Ps - kawa jau kādu laiku ir piedomājusi "vairāk" - litram lai sveces nomainītu jālaiž lejā motors.  :bigok:  :mhihi:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: ronis on February 13, 2013, 01:34:23
Motociklu peerk braukshanai jeb sishanai? :aiwa:

Es abiem  8) Jo es to varu atļauties  :barsetka: :blingbling:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on February 15, 2013, 11:44:07
Spiediet uz bildes !:
(http://hellforleathermagazine.com/wp-content/uploads/2013/02/The-Evolution-of-Motorcycle-Fashion-Infographic.jpeg)

http://hellforleathermagazine.com/2013/02/the-evolution-of-motorcycle-gear-infographic/
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: RGX on September 25, 2014, 21:57:34
http://www.ninja-h2.com/  :-[

Īsti vēl nezinu ko teikt - bet liekas ka bigmenam būs jauns sapnis :)



Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: martins on September 26, 2014, 09:44:51
UK prese jau labu laiku ar šo ņemās. te būs 220zs, te 250 utt utjpr. Bet vispār jau izskatās diezgan interesanti.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mežamāris on September 26, 2014, 11:11:41
Kas interesants? Muterītes vecais putekļusūcējs darīja tieši tā pirms klemmes.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: RGX on September 30, 2014, 17:08:48
PAgaidām tikai trases versija... bet nuu....hvz...kaadam nav lieki 25,000 eur? :D

http://www.kawasaki.eu/en/products
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: ronis on September 30, 2014, 17:21:19
PAgaidām tikai trases versija... bet nuu....hvz...kaadam nav lieki 25,000 eur? :D

http://www.kawasaki.eu/en/products

Izmest 25,000 eur par moci ar kuru es nevaru braukt legāli pa ceļiem? Da nu nafig :D
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: MIGs on September 30, 2014, 17:32:04
Ir smuks.
Nez vai nebūs nevaldāms dēļ tā ļurbo ?!  Gan jau Japāņi visu būs pareizi izdarījuši, bet cena ir baigā, jā...
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Adriana on September 30, 2014, 22:05:55
Sasodiiti skaists!
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: osiic on October 01, 2014, 09:18:46
Dizaineri ir pārskatījušies Transformerus :doh: Bet tā protams motora risinājums man patīk. Taču esmu pārliecināts ka to jaudu reāli nevarēs izmantot, ja būs 300zs. Neizskatās viņs ne pagarināts ne nu kā savādāk smags :D Bet nu cena protams :doh: Kārtejais kolekciju mocis... Domāju ka liekams tuvāk strītiem :D
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: ronis on October 01, 2014, 09:23:38
Dizaineri ir pārskatījušies Transformerus :doh: Bet tā protams motora risinājums man patīk. Taču esmu pārliecināts ka to jaudu reāli nevarēs izmantot, ja būs 300zs. Neizskatās viņs ne pagarināts ne nu kā savādāk smags :D Bet nu cena protams :doh: Kārtejais kolekciju mocis... Domāju ka liekams tuvāk strītiem :D

Tu par tolmetu? :shura: :aiwa:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: RGX on October 01, 2014, 10:32:04
HP 4 ir tāda pati cena  :aiwa:
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: RGX on October 01, 2014, 10:56:35
NU ok bik samuldeejos :D

Stories in the UK bike press put prices for the H2R at £50k ($80k) and the H2 street version at £25k ($40k). The street version having 250bhp
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: RGX on July 29, 2015, 22:33:59
Kruts verkjis https://www.youtube.com/watch?v=ZJKDY4tc3-s
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: mežamāris on July 29, 2015, 23:09:19
Nerādiet Big manam.
Title: Re: Inovācijas moto pasaulē.
Post by: Naits on July 29, 2015, 23:17:26
 :shura: