Poll

Motocikla ieziemošana un apkope?

Eļļa, akumulators, bremzes, degvielas sistēma, vārstu atstarpes, dakša, gultņi, sveces, filtri.
10 (22.2%)
Eļļa, filtri, akumulators, pilna bāka
14 (31.1%)
Rudenī izjaucu, pa ziemu nokrāsoju, pavasarī salieku
6 (13.3%)
Pavasarī izrakšu no kupenas
15 (33.3%)

Total Members Voted: 45

Author Topic: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.  (Read 660656 times)

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #15 on: April 16, 2010, 10:02:31 »
Ak jā, un ja vien neej lielajā sportā, tad aizmirsti par alumīnija zobratiem ! ;)
Baigi ātri beigsies.

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #16 on: April 16, 2010, 10:11:09 »
Es vienmēr esmu pircis tsubaki ķēdes un neviena vēl nav pievīlusi, tsubaki road - ~ 50ls, tsubaki sport 70ls.

Pirku pa 70, tipa esot stiprāka un nestiepjoties tik kā parastā.
Zajebiste Street Terror

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #17 on: April 16, 2010, 10:19:51 »
Tsubaki tirgo KSM.
Vēl personīgi labas liekas D.I.D, Renthal ķēdes ar laikam labi kotējas.
Vot iesaku paintresētie spie stunteriem atiečibā uz Ringiem - vajag vai nevajag. TB ja ķēde tiek nejēgā izstiepta utt, pirms tā sadilst, tad nah nav vajadzības maksāt par ringiem. :hvz:

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #18 on: April 16, 2010, 10:31:39 »
protams ka ielai ringus vajag :doh:, un 530 nav oldskuuls :grudaks:
Un kjeedi maniit nekomplektaa ar zobratiem ir :aiwa: variants

Kautgan - man vienalga',lai jau katrs ekonomē uz ko grib, jo kopš dzirdēju par to ka ir indiviiidi kas peerk lietotas kjeedes R1 :aiwa:, jautaajumi man vairs nav.
P.S> jaa uzliku litram 520 kjeedi in aalumiinija zobratus , bet man tam ir ljoti pamatots iemesls, kaut zinu ka pie :laima: neviens taadus siikumus nenoveertees :shura:
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #19 on: April 16, 2010, 10:37:21 »
rgx nu es biju sapratis, ka tas ir stanta mocis tapēc par tiem ringiem izsakos - un saku, nevis, ka nevajag, bet lai apjautājas  :hvz:
Da protams, ka ringus ielai vajag !

Noteikti, ka nopirki alumīnija zobratsu pa smieklu naudām + gatavojeis sacīkstēm !  :aiwa:

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #20 on: April 16, 2010, 11:59:00 »
galiigais pizdec jau nav - veel var stiept un stiept :D
Full Throttle

Offline RGX

  • Posts: 10384
  • When Im sad I stop being sad to be awesome instead
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #21 on: April 16, 2010, 12:24:00 »
nee nopirku jo citus ar manis iecereeto zobu  attieciibu nepiedaavaaja, un 56 ls par prieksheejo zobratu  diezvai ir smiekla nauda :grudaks: Par aizmugureejo neatceros bet leeti nebija :aiwa:
Riepas, bremzes, serviss, drošas braukšanas apmācības un viss pārējais.

www.sfrt.lv

29184673

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #22 on: April 16, 2010, 12:27:11 »
Njā, bišī ir ceņņiks.... Tad tik jātīra un jāeļļo ķēde katru rītu dzerot rīta kafijU! 

Bigman

  • Guest
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #23 on: April 18, 2010, 09:06:56 »
Negribu ielīst ar savām smieklīgajām replikām (kā zināms, neesmu nekāds pro tehniskajās niansēs...), bet vai izmaksas lēta ķēde +katru rītu papildus kafijai + ķedes eļļai = nesanāk lielākas, rēķinot kaut uz vienu mēnesi, nekā uzreiz uzliekot dārgu ķēdi, kura jāeļļo , teiksim, reizi nedēļā??? :hvz:
Viedokļus  :bigok:

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #24 on: April 18, 2010, 12:50:25 »
BIGs te bija sarkasms, ka tik kruti, viegli dārgi, laqbi zobrati un ķēdes ir jāeļļo katru rītu - tā teikt, par labām leitām ir jaŗūpējas.

Ps. Racing visbiežāk nav sinonīms vārdam ilgmūzība !  ;)

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #25 on: April 18, 2010, 13:06:33 »
Vakardien kārtējo reizi  :anal: ar KTM izpūtēju, kuram by default ir debīla konstrukcija, un vēl viņš un kronšteini ir N reizes dauzīts un locīts.
Kad izaugšu liels, nobriedīšu un sakrāšu naudu, iespējams nomainīšu to pret kādu custom-make glušaku.

Otrs - Kopš Durkā labi ļautiņi ( lasi :gay:) lienot starp močiem/autiņiem man atplēsa un atlocija nummuru, tas bija vēl smuki pavibrējis un dabūjis plaisas, neturējās vairs klāt utt. Kā rezultātā tika izdomāts, ka man nav velme siet mainīt nummuru, izgriezu plāksnīti no cinkotā skārda, pielīmēju pie tā nummuru ar logu līmi + piekniedēju kādās ~6 vietās. Un ja', stiprina'juma skrūvs tika nomigrētas uz lielākām ar īpaši lielām šaibām, jo iepriekšējās skrūvju vietas tāpat ir izrautas un tāpat izskatās nesmuki. Vairs nav TD -XXX Vairāk pēc TU - XXX izskatās :aiwa:
Kvadratish, Praktish, Gut !  :rofl:

Ps, Esmu peirakstijies imaginārajā rinā pie Mežamāra lai uztaisītu foršu nummura/pagriezienu utt stiprinājumu.
Tiesa Mežamāris par to vēl neko nezin ! :mhihi:

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #26 on: April 19, 2010, 16:25:31 »
taaks - servisaa mocis laikam ir bijis uz saaniem - pilniigi jaunai bremzes ruchai ir 1 detalja nolauzta, izpuuteejam ir bukte. Kartera skruuve ir paarvilkta un tagad ir plaisa, Gaazes drosele iekjeerusies staavoklii ON uz 3k abarotiem + velkot uz mezhu gaazes trosiite notruuka pavisam - labi, ka bija palikusi staavoklii uz 3k.. - kaa es tiku liidz mezham ir epopeja. Ak jaa - otrais gangjis taapat lec aaraa - tikai soreiz jau var pietureet ar kaaju..BET IR SAJUUGS!! kr4 mopeeds ir savests kaartiibaa.. JEPAL
Full Throttle

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #27 on: April 19, 2010, 16:32:29 »
:emo: Nesaprotu, kapēc tu to mopēdu servisā veiksmīgi nepārdevi ?! :aiwa:

Laikam vēlviens "labs" serviss...

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #28 on: April 19, 2010, 16:43:35 »
Ai - nemaz i negribu par to runaat.. jaa - karteris ir metinaats, bet nu kaa tad mezhavecis bez plaisaam speeja ellju nomainiit? fakjiirs vai? vnk zin kur ko kaa dariit.. kaapeec nepaardevu? nu nav tolka kasiities - meegjinaat k-ko pieraadiit, ka ir kritis, mekleet kraasaa nobraazumus - neesmu taads kapeikpiseejs.. par atalgojumu protams parunaasim, dzilji shaubos, ka par shaadu darbu k-ko maksaashu.. eniivejaa - gaidiishu mezhamaara verdiktu par mo staavokli..
Full Throttle

Offline k-k

  • Posts: 2986
  • Visu kam neslīd sajūgs un pak.bremzes :D
    • View Profile
Re: Moto remonta un uzbūves pamatprincipi.
« Reply #29 on: April 19, 2010, 17:00:38 »
Es zināju, ka Tavai lamatai nevajag tuvoties :shura:,  :poke:.

Cik šodien teici, tolmeta nr Tev jau ir?
Zajebiste Street Terror