Streetfighters.lv

Tehnika => Auto => Topic started by: MIGs on December 22, 2011, 11:40:23

Title: Inovācijas auto pasaulē.
Post by: MIGs on December 22, 2011, 11:40:23
Ar šādu Teslu jau varētu arī bruakt ikdienā.
Biki atsit Maserati.  :muri:
http://forte.delfi.lv/auto_modelu_jaunumi/elektriskais-tesla-model-s-maksas-no-57-tukstosiem-dolaru.d?id=42000626&utm_source=motopower.lv&utm_medium=news-widget&utm_campaign=Links-in-partner-sites

Tikai baigi dārgs...  :aiwa:

Ganjau pēc 5-10 gadiem vis sbūs dau zpieejamāks. Progress vai zinies. Ļoti ticams, ka kādu dienu tas tiešām kļūs par masu produktu.
Title: Re: Inovācijas auto pasaulē.
Post by: Guncha on December 22, 2011, 11:50:37
hmm  - 480 kilo bez uzlādes - tas jau tikpat, cik Subāram ar pilnu bāku  :o  Un cik tur tā elektrība maksā...
Title: Re: Inovācijas auto pasaulē.
Post by: Gacho on December 22, 2011, 12:04:48
Vienā no šīs sezonas TopGear bija ļoti patīkams tests par elektroautiņiem ;)
Secinājums- nu i nakuj to trolejbusu! ;)
Title: Re: Inovācijas auto pasaulē.
Post by: MIGs on December 22, 2011, 15:19:29
Njā, kad testēja hibrīdo prius tad tur vispār bija auzas.
Hibrīdiem svarīgs ir status - ZAĻAIS AUTO.
Elektro iespējams pēc brīža būs gana lietojami par gana izdevīgu cenu.
Title: Re: Inovācijas auto pasaulē.
Post by: Guncha on December 22, 2011, 15:32:31
Tak tam hibrīdauto tāpat ir tie paši 5 litri patēriņš. Ta jau mazlitrīgais dīzelis na podobije Opel Corsa 1.3 dīzelis ēd tikpat :)
Title: Re: Inovācijas auto pasaulē.
Post by: MIGs on December 22, 2011, 15:41:03
Jā, bet viņam nav status Zaļais auto, kas daudkzur pasualeš dod daudz priekšrocību.
Piemēram Londonā bezmaksas parkingi, bezmaksas iebraukšanas centrā utt.
Ta stāpat, kā Bentlihi kas patērē ~60-80 liturs uz simta ( vai cik tur, bet dahera) skaitās zaļais auto jo iet arī uz bioetanola, kurš patiesībā nemaz tik zālš nav...

Title: Re: Inovācijas auto pasaulē.
Post by: Guncha on December 22, 2011, 15:46:03
Jā, bet viņam nav status Zaļais auto, kas daudkzur pasualeš dod daudz priekšrocību.
Piemēram Londonā bezmaksas parkingi, bezmaksas iebraukšanas centrā utt.
Ta stāpat, kā Bentlihi kas patērē ~60-80 liturs uz simta ( vai cik tur, bet dahera) skaitās zaļais auto jo iet arī uz bioetanola, kurš patiesībā nemaz tik zālš nav...

 :doh:
Title: Re: Inovācijas auto pasaulē.
Post by: Gacho on December 22, 2011, 16:10:08
Par Bentliju "zaļumu" Fāsts vienreiz stāstīja.
Title: Re: Inovācijas auto pasaulē.
Post by: fastarow on December 22, 2011, 16:11:20
neko neesmu stāstījis...  :bita:
Title: Re: Inovācijas auto pasaulē.
Post by: Gacho on December 22, 2011, 17:14:10
Ak tu dirsējs tāds! :D
Ar Mežamāri tev bija diskusija, ja nemaldos tas bija kad "sēdējām" Lidiņā vai hvz kur. Karoč, bariņā tad visi bijām. Vai arī pēdējajā izbraucienā :hvz:
Un vispār- vienalga :D
Title: Re: Inovācijas auto pasaulē.
Post by: MIGs on December 22, 2011, 17:16:52
Cik atceros(t; avai cita reize)  Fāsts stāstija, ka Bentlijs iet uz Bioetanolu un skaitās zaļais auto. Pārējais jau vairs nenāca no Fāsta mutes.
Title: Re: Inovācijas auto pasaulē.
Post by: Big Man on December 22, 2011, 18:51:21
Cik atceros(t; avai cita reize)  Fāsts stāstija, ka Bentlijs iet uz Bioetanolu un skaitās zaļais auto. Pārējais jau vairs nenāca no Fāsta mutes.

 :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Title: Re: Inovācijas auto pasaulē.
Post by: MIGs on January 04, 2013, 18:47:14
Lasu rakstu par jauno Audi RS6 un saprotu, ka laikam esmu kļūdijies smejoties par terminu "Izpūtēja balansējošais gultnis" ...  :aiwa:

Quote
Pārslēgšanās starp četru cilindru un astoņu cilindru darbību notiek vien pāris sekundes simtdaļu laikā. Vienīgais, ko pamana autovadītājs, ir indikators mērinstrumentu panelī. COD tehnoloģija ļauj samazināt degvielas patēriņu par aptuveni pieciem procentiem. Braucot ar mērenu ātrumu degvielas patēriņu iespējams samazināt pat par desmit procentiem. Aktīvie dzinēja gultņi izmanto nesinhronās pretsvārstības, lai kompensētu vibrācijas, kas rodas četru cilindru darbības laikā.
Title: Re: Inovācijas auto pasaulē.
Post by: MIGs on September 17, 2015, 19:50:44
Vienmēr inovatīvā CCCP autobūve  ! :shura:
http://back-in-ussr.com/2013/11/sovetskie-kopii-zapadnyh-avto.html
Title: Re: Inovācijas auto pasaulē.
Post by: mežamāris on September 30, 2015, 22:33:20
Tur trūkst Pobedas,Zapiņa un vecā Moskviča.
Title: Re: Inovācijas auto pasaulē.
Post by: MIGs on August 02, 2017, 18:28:00
Šo biju palaidis garām - viss ģeniālais ir vienkāršs !  :super:
https://www.youtube.com/embed/S3cFfM3r510
Title: Re: Inovācijas auto pasaulē.
Post by: Viks on August 03, 2017, 00:23:26
Njā, kruta. Mazāk degvielas un gandrīz uz pusi jauda.
Title: Re: Inovācijas auto pasaulē.
Post by: mežamāris on August 04, 2017, 01:27:02
Nu fiziku baigi nepiečakaret-lai kaut kas kustas,kaut kam jāsadeg.
Ok,mazāk detaļu,mazāk berzes,bet,to gaisu jau arī kaut kam jāpumpē un ne mazs spiediens vajadzīgs, lai vārstu atvērtu,kam atspere lai paspēj aizvērties...
Risinājums interesants,bet daudz smalku detaļu,kas dils un apķeps ar  naftas produktiem.
Elektronika ne pa jokam,kas nogļučīja un vārsti,virzuļi cūkām..
Labi esmu konservatīvs.
Title: Re: Inovācijas auto pasaulē.
Post by: MIGs on August 04, 2017, 10:45:25
Protams, ka var gadīties visādi, bet domāju, ka salocīt vārstus šeit ir daudz mazāka iespēja kā motoram ar zobsiksnu.

Neierobežotas fāzes + sadalīta izplūde, kas palīdz turbo motoriem uz aukstajiem.
Iespēja atslēgt cilindrus, zemāka galva un īsāks bloks.
Daudz mazāk detaļas. un paskatoties uz VAG grupas un citiem motoriem - nu vēl nevar zināt kas būs cimperlīgāks, sadils ātrāk un čakarēsies vairāk.
Nav vairs GOLF2 vai W124, nav. Ņemot vērā mūsdienu motoru uzbūves, šāda elektronika nemaz tā nebaida, kamēr to neražo franči !

Nu elektronika, ir elektronika.... Ne velti Siemens elektroniskās bremzes neviens neizmanto, lai gan tās ir daudz efektīvākas visādā ziņā par hidrauliskajām.
Title: Re: Inovācijas auto pasaulē.
Post by: martinsb on August 04, 2017, 22:24:39
Pameklējat tur vēl ir jābut video kur to sistēmu jau uz sabu testē ikdienā. Jau diezgan sen.