Tehnika > Auto

Inovācijas auto pasaulē.

<< < (4/4)

MIGs:
Šo biju palaidis garām - viss ģeniālais ir vienkāršs !  :super:

Viks:
Njā, kruta. Mazāk degvielas un gandrīz uz pusi jauda.

mežamāris:
Nu fiziku baigi nepiečakaret-lai kaut kas kustas,kaut kam jāsadeg.
Ok,mazāk detaļu,mazāk berzes,bet,to gaisu jau arī kaut kam jāpumpē un ne mazs spiediens vajadzīgs, lai vārstu atvērtu,kam atspere lai paspēj aizvērties...
Risinājums interesants,bet daudz smalku detaļu,kas dils un apķeps ar  naftas produktiem.
Elektronika ne pa jokam,kas nogļučīja un vārsti,virzuļi cūkām..
Labi esmu konservatīvs.

MIGs:
Protams, ka var gadīties visādi, bet domāju, ka salocīt vārstus šeit ir daudz mazāka iespēja kā motoram ar zobsiksnu.

Neierobežotas fāzes + sadalīta izplūde, kas palīdz turbo motoriem uz aukstajiem.
Iespēja atslēgt cilindrus, zemāka galva un īsāks bloks.
Daudz mazāk detaļas. un paskatoties uz VAG grupas un citiem motoriem - nu vēl nevar zināt kas būs cimperlīgāks, sadils ātrāk un čakarēsies vairāk.
Nav vairs GOLF2 vai W124, nav. Ņemot vērā mūsdienu motoru uzbūves, šāda elektronika nemaz tā nebaida, kamēr to neražo franči !

Nu elektronika, ir elektronika.... Ne velti Siemens elektroniskās bremzes neviens neizmanto, lai gan tās ir daudz efektīvākas visādā ziņā par hidrauliskajām.

martinsb:
Pameklējat tur vēl ir jābut video kur to sistēmu jau uz sabu testē ikdienā. Jau diezgan sen.

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version