Author Topic: Tehniska rakstura jautājums  (Read 65236 times)

Offline sirmais

  • Posts: 12
    • View Profile
Tehniska rakstura jautājums
« on: April 01, 2014, 09:49:34 »
Ir problēma.
Suzuki GSF600 karburatoriem uzlikti koniskie filtri. Pielaist var, bet kad dod gāzi virsū tad pēc 4000rpm lejās ciet. Ja savieno savā starpā karburatoru pārus (1-2 un 3-4) ar trubiņu (normāli tās trubas pievienotas pie filtru kastes), tad nelejās ciet, bet nestrādā uz maziem apgriezieniem. Ir idejas vai tiem vakuuma galiem jābūt labāk vaļā vai savā starpā savienotiem, ja oriģināli tie bija filtru kastē? Zinu ka labāk jābūt pie filtru kastes, bet nav tādas.

Offline MIGs

  • Posts: 10716
  • Honda CBR954 RR Fireblade, Yamaha YZF-R1
    • View Profile
    • www.streetfighters.lv
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #1 on: April 01, 2014, 09:57:22 »
Lai gačo pamāca - viņš F3 čakarējās.
Vai filtra kastei bija aŗrī kādas gaisa ieplūdes trubas no priekšas ?
Pa lielam protams, ka vaina gaisa filtrā un filtra kastes neesamībā. Kas notiek, ja tās trubiņas vienkaŗši aiztaisa ? Vajadzētu būt tam pašam, kad, ja tās savieno kopā.

Offline osiic

  • Posts: 2304
  • neko nezinu...
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #2 on: April 01, 2014, 12:22:08 »
Ja uzliek sporta filtrus, tad jaapaarregulee karbinji ;)

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #3 on: April 01, 2014, 23:43:59 »
Ja ar regulēšanu saprot dīžu,adatu un atsperu maiņu-tad jā  ;D Tev tur ir pietiekami vietas lai saglabātu filtra kasti,nemocies,tas nebūs vienkārši.

Offline Naits

  • Posts: 3745
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #4 on: April 02, 2014, 08:03:06 »
Re , tieši tas ko es Tev teicu ;) visi to apliecina. Gribēji sevi apmānīt un sadzirdēt ko citu :)


Otrs variants ie pameklēt kaut kādu komplektu priekš tiem karbuļiem, kas paredzēts koniskajiem filtriem. Bet tad pašam ir jāparokas pa kādiem ārzemju forumiem, lai saprastu ko vajag.

Offline mg-t

  • Posts: 186
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #5 on: April 02, 2014, 08:46:40 »
Kaimiņš vakar jau 4 reizi noravēja karbuļus nost un izdalīja - atrada pāris sakaltušas gumijītes. Tā kā ja ķerties tad uzreiz ar svaigām blīvēm utt.

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #6 on: April 02, 2014, 09:18:00 »
Karburatoriem jebkurš "tūnings" ir dikti čakarīgs un laikietilpīgs process, it īpaši ja īsti nav pieredzes šajā lietā.
Pietiekoši daudz visādi knifiņi jāzin, kā arī stendēšana pēc tam ir nepieciešama... žēl gan ka neesmu dzirdējis ne par vienu labu karbiņu stendētāju Latvijā :(
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline sirmais

  • Posts: 12
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #7 on: April 02, 2014, 12:17:55 »
Problēma ir tā ka pirms karburatoru tīrīšanas motocikls gāja! Tīrīt aizvedu jo viens karbiķis pie noslāpēta motora nenoslēdzās un degviela gāzās ārā filtrā. Līdz ar to domāju, ka adatas jau ir piemeklētas pareizās. Jautājums tikai par regulāciju un tām vakuuma caurulēm.
Labi pačakarēšos, brīvdienās.

Offline Guncha

  • Posts: 7286
  • maza turbo blusa
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #8 on: April 02, 2014, 12:25:15 »
es F4 arī mazliet saīsināju vakuma trubas, kā rezultātā mopēds bija anormāli gauss virs 160. nācās ravēt vispār nost, tad vismaz gāja divīti. Nav hau gluži tā, ka konstruktori tās vakuma trubas tur būtu salikuši joka pēc
Full Throttle

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #9 on: April 02, 2014, 12:29:28 »
Tās NAV vakuma trubas, tās ir elpošanas trubas.

Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!

Offline sirmais

  • Posts: 12
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #10 on: April 02, 2014, 14:10:38 »
savienojot savā starpā moto iet no 2000rpm un uz augšu. Ja nesavieno tad pēc 4000rpm lejās ciet, toties tukšgaitā strādā. Lai pirms karbiķu tīrīšanas bija savienotas tās trubas un gāja gan zemos, gan augstos apgriezienos.

Offline mežamāris

  • Posts: 2906
  • TC4881
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #11 on: April 02, 2014, 22:59:27 »
Nav vainīga tīrīšana,bet filtri-sistēma būvēta rēķinoties ar filtra kastes pretestību,kuras tagad nav,jo ,, sporta filtriem .. pretestības praktiski nav.Daudz par to ir runāts,bet no paša kļūdām vairāk paliek atmiņā.Neceri ka ar vienu nedēļas nogali pietiks,bet katrs jau izklaidējas kā grib.

Offline akasiko

  • Posts: 1
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #12 on: April 03, 2014, 09:40:49 »
Gribēju piebilst, ka pirms Mo iegādes tiem karbuļiem filtrs izpaudās kā metāla siets ar aci 5x5mm, lai zvirbuļus neierauj iekšā... tā ka tagad ir palikusi lielālāka pretestība, jo ir pat filtri virsū  ;)

Offline flatc

  • Posts: 53
  • z750
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #13 on: May 19, 2014, 22:00:58 »
Izskatās, ka rūsas un pagājušā weekenda motora vibrāciju rezultātā, manam er6 izpūtēja savienojumā metinājums ir "beidzies". (skat. pielikumu, bilde gan nav no mana aparāta, bet paskats pašlaik tāds pats)

Palasot Internetu, izrādās, ka ER6, Versys mocīšiem zināma kaite.  :chokchok:
Kuru cilvēki risina mainot uz aftermarket izplūdēm vai samaina garantijas laikā, kuri man īsti neder.

Pa manam, jādabūn ārā tas nolūzušais gals (klusinātāja pusē) un jāved piemetināt atpakaļ.

Gribēju uzzināt vai kāds ar ko līdzīgu ir saskāries - izpūtēja metināšanām, līdzīgām problēmām, servisiem kuri veic šādus remontus?
« Last Edit: May 19, 2014, 22:03:23 by flatc »
The grass is always greener on the other side, just because its fertilized with bullshit...

Offline Gacho

  • Posts: 7233
    • View Profile
Re: Tehniska rakstura jautājums
« Reply #14 on: June 06, 2014, 10:12:11 »
Bremžu šķidrums Motul račing.
Caurspīdīgā trubiņa, kas no bačoka uz mašīnīti, visa norasojusi ar bremžu sulu... nafigam (pa stiprinājuma vietām garām nesūcas!)  :hvz:
Viņš tik indīgs ka sūcas cauri, ko darīt, kā risināt?
Ja jums velta pārāk daudz uzmanības, tad vainu jūs grib appist vai izpist!