Streetfighters.lv
Tehnika => Motocikli => Topic started by: sirmais on April 01, 2014, 09:49:34
-
Ir problēma.
Suzuki GSF600 karburatoriem uzlikti koniskie filtri. Pielaist var, bet kad dod gāzi virsū tad pēc 4000rpm lejās ciet. Ja savieno savā starpā karburatoru pārus (1-2 un 3-4) ar trubiņu (normāli tās trubas pievienotas pie filtru kastes), tad nelejās ciet, bet nestrādā uz maziem apgriezieniem. Ir idejas vai tiem vakuuma galiem jābūt labāk vaļā vai savā starpā savienotiem, ja oriģināli tie bija filtru kastē? Zinu ka labāk jābūt pie filtru kastes, bet nav tādas.
-
Lai gačo pamāca - viņš F3 čakarējās.
Vai filtra kastei bija aŗrī kādas gaisa ieplūdes trubas no priekšas ?
Pa lielam protams, ka vaina gaisa filtrā un filtra kastes neesamībā. Kas notiek, ja tās trubiņas vienkaŗši aiztaisa ? Vajadzētu būt tam pašam, kad, ja tās savieno kopā.
-
Ja uzliek sporta filtrus, tad jaapaarregulee karbinji ;)
-
Ja ar regulēšanu saprot dīžu,adatu un atsperu maiņu-tad jā ;D Tev tur ir pietiekami vietas lai saglabātu filtra kasti,nemocies,tas nebūs vienkārši.
-
Re , tieši tas ko es Tev teicu ;) visi to apliecina. Gribēji sevi apmānīt un sadzirdēt ko citu :)
Otrs variants ie pameklēt kaut kādu komplektu priekš tiem karbuļiem, kas paredzēts koniskajiem filtriem. Bet tad pašam ir jāparokas pa kādiem ārzemju forumiem, lai saprastu ko vajag.
-
Kaimiņš vakar jau 4 reizi noravēja karbuļus nost un izdalīja - atrada pāris sakaltušas gumijītes. Tā kā ja ķerties tad uzreiz ar svaigām blīvēm utt.
-
Karburatoriem jebkurš "tūnings" ir dikti čakarīgs un laikietilpīgs process, it īpaši ja īsti nav pieredzes šajā lietā.
Pietiekoši daudz visādi knifiņi jāzin, kā arī stendēšana pēc tam ir nepieciešama... žēl gan ka neesmu dzirdējis ne par vienu labu karbiņu stendētāju Latvijā :(
-
Problēma ir tā ka pirms karburatoru tīrīšanas motocikls gāja! Tīrīt aizvedu jo viens karbiķis pie noslāpēta motora nenoslēdzās un degviela gāzās ārā filtrā. Līdz ar to domāju, ka adatas jau ir piemeklētas pareizās. Jautājums tikai par regulāciju un tām vakuuma caurulēm.
Labi pačakarēšos, brīvdienās.
-
es F4 arī mazliet saīsināju vakuma trubas, kā rezultātā mopēds bija anormāli gauss virs 160. nācās ravēt vispār nost, tad vismaz gāja divīti. Nav hau gluži tā, ka konstruktori tās vakuma trubas tur būtu salikuši joka pēc
-
Tās NAV vakuma trubas, tās ir elpošanas trubas.
-
savienojot savā starpā moto iet no 2000rpm un uz augšu. Ja nesavieno tad pēc 4000rpm lejās ciet, toties tukšgaitā strādā. Lai pirms karbiķu tīrīšanas bija savienotas tās trubas un gāja gan zemos, gan augstos apgriezienos.
-
Nav vainīga tīrīšana,bet filtri-sistēma būvēta rēķinoties ar filtra kastes pretestību,kuras tagad nav,jo ,, sporta filtriem .. pretestības praktiski nav.Daudz par to ir runāts,bet no paša kļūdām vairāk paliek atmiņā.Neceri ka ar vienu nedēļas nogali pietiks,bet katrs jau izklaidējas kā grib.
-
Gribēju piebilst, ka pirms Mo iegādes tiem karbuļiem filtrs izpaudās kā metāla siets ar aci 5x5mm, lai zvirbuļus neierauj iekšā... tā ka tagad ir palikusi lielālāka pretestība, jo ir pat filtri virsū ;)
-
Izskatās, ka rūsas un pagājušā weekenda motora vibrāciju rezultātā, manam er6 izpūtēja savienojumā metinājums ir "beidzies". (skat. pielikumu, bilde gan nav no mana aparāta, bet paskats pašlaik tāds pats)
Palasot Internetu, izrādās, ka ER6, Versys mocīšiem zināma kaite. :chokchok:
Kuru cilvēki risina mainot uz aftermarket izplūdēm vai samaina garantijas laikā, kuri man īsti neder.
Pa manam, jādabūn ārā tas nolūzušais gals (klusinātāja pusē) un jāved piemetināt atpakaļ.
Gribēju uzzināt vai kāds ar ko līdzīgu ir saskāries - izpūtēja metināšanām, līdzīgām problēmām, servisiem kuri veic šādus remontus?
-
Bremžu šķidrums Motul račing.
Caurspīdīgā trubiņa, kas no bačoka uz mašīnīti, visa norasojusi ar bremžu sulu... nafigam (pa stiprinājuma vietām garām nesūcas!) :hvz:
Viņš tik indīgs ka sūcas cauri, ko darīt, kā risināt?
-
man tas pats - šorīt pamanīju. Un bremzes palikušas ļenganākas. Krietni. Nu vakarā ar pifcīti pārjaukšu visu, paskatīšos čo pa čom
-
Domā būs labāk ?! :aiwa:
-
nu sūdīgāk nevajadzētu būt. Starp citu - jautājums. Bremžu šķidrums no stāvēšanas plauktā var zaudēt savas īpašības? Es nomainīju uz repsola 5.1 , bet man viņš bija atvērts nostāvējis garāžā kādi 3 gadi. Ar korķīti virsū, loģiski :aiwa:
-
Kaut kā pēdējā laikā ar tiem sporta šķodrumiem visādas problēmas,varbūt nav dižas vajadzības pēc tā,nu atskaitot šiku?Kuram no jums ir uzvārījies šķidrums,pārkarsušas bremzes...
Gunčam-domāju arī ar korķīti spēj savilkt sevī mitrumu,jo uz moča taču arī ir slēgta sistēma.
-
Māri, teikšu kā ir- trasē, ar veco šķidrumu, bremzes kļūst jūtami vājākas.
Jāatrod pa vīkendu laiks, jāatgaiso vēlreiz mašīnīte, citādi pa mīkstu ručka, uz aizdomas par atgaisošanas skrūves kkādu maucību.
-
Varbūt vecais šķidrums bija vecs?
-
Nope, nomainīju uz svaigu.
Vecais arī kļuva mīksts pēc neilgas lietošanas.
Pēdējo tagad salēju to Motul`u.
-
Esmu trasē uzvārījis bremzes, gan mazās krosa, gan radiālos Brembo. Nu radiālo uzvaŗīju ne tā, ka bremžu nav vispār, bet ručka jūtami mīkstāka.
Mazās gan uzvāriju tā, ka bremžu var teikt vispār nebija. :aiwa:
Un jā Gunča, 3 gadus atvērta pudelīte var tīri labi savilkt sevīūdeni. Niere ar visu laiku to skandē.
-
pļa. Ok, šodien tad būs skrūvēšanas diena. Pie reizes aste jāiedod krāsot
-
Suportus aŗi jauksi un tīrīsi vai nē ?!
Tik nesabeidz manžetes un nesaskrāpe'cilindrīšus ! :upiz:
-
suportus pačekošu, kā strādā. īsti jaukt negribās
-
pdrs krāsotājs neceļ. Kuram ir kāds krāsotājs, kurš grib sestdienā pakrāsoties? erkas aste jāsagatavo un jānopūš. astei nav apakšas - tā ir ok. izskatās tas poebācijs šādi :
(http://images.delkevic.co.uk/product2076_2.jpg)
-
"Baloniņkrāsu meistars" aizgājis no biznesa? :hvz:
:shura:
-
da nē, vnk kautkāda naudiņa grozās pa maku. cik to asti nokrāsot maksās? 40 eu? sapista ar baloniņu izmaksās dārgāk :D Da i jebīties nestāv kautkā :shura: :aiwa:
-
Mīzēju taktika ! :mhihi:
-
40 eiras maksās krāsa,papīrs,filers,šķaideklis...
-
Sav'[adi, jo tieši tik paprasīja iepriekšējais krāsotājs. Arča teica, ka 50 eu.
-
Nu a dēļ 10E nav vērts aizstiept pie Arčas ?!
Par to, kā viņš krāso vismaz viss ir zināms. :hvz:
-
es tak saku - kādam, kurš gatavs pastrādāt sestdienā. Vecais sestdienā nekrāso. Nu tā vismaz es esmu sapratis no teiktā
-
Pavaicā Rūdim, viņam krāsotāji tagad visi labi zināmi :D
-
...Vecais sestdienā nekrāso. Nu tā vismaz es esmu sapratis no teiktā
Viņš tak nav žīds ! :aiwa:
-
Kaut kā pēdējā laikā ar tiem sporta šķodrumiem visādas problēmas,varbūt nav dižas vajadzības pēc tā,nu atskaitot šiku?Kuram no jums ir uzvārījies šķidrums,pārkarsušas bremzes...
Gunčam-domāju arī ar korķīti spēj savilkt sevī mitrumu,jo uz moča taču arī ir slēgta sistēma.
Man ;)
-
Pareiz - to 5.1 es arī nopirku pirms 3 gadiem, jo Hondai trasē bremzes palika tādas, ka gandrīz mauriņā aizgāju.
-
Izskatās, ka rūsas un pagājušā weekenda motora vibrāciju rezultātā, manam er6 izpūtēja savienojumā metinājums ir "beidzies". (skat. pielikumu, bilde gan nav no mana aparāta, bet paskats pašlaik tāds pats)
Palasot Internetu, izrādās, ka ER6, Versys mocīšiem zināma kaite. :chokchok:
Kuru cilvēki risina mainot uz aftermarket izplūdēm vai samaina garantijas laikā, kuri man īsti neder.
Pa manam, jādabūn ārā tas nolūzušais gals (klusinātāja pusē) un jāved piemetināt atpakaļ.
Gribēju uzzināt vai kāds ar ko līdzīgu ir saskāries - izpūtēja metināšanām, līdzīgām problēmām, servisiem kuri veic šādus remontus?
noravē to izpūtēju un galu aizbrauc kaut pie Baizeļa, lai piemetina atpakaļ, bet tas īsti varētu nebūt ilgs risinājums. Es visu trubu taisītu jaunu, lai šis te neatkārtojas!
-
noravē to izpūtēju un galu aizbrauc kaut pie Baizeļa, lai piemetina atpakaļ, bet tas īsti varētu nebūt ilgs risinājums. Es visu trubu taisītu jaunu, lai šis te neatkārtojas!
Nav vairs aktuāli :) , toreiz atradu, sakarīgu servisu blakus AB Moto veikalam uz Gustava Zemgala gatves.
Aizdzinu no rīta un jau vakarā bija braucams.
Ja pareizi atceros paņēma 40EUR.
Pa manam cena ok, ņemot vērā, ka liela daļa tā rajona motoservisi ar šādu kaiti negribēja ņemties! :scold:
-
Tak tehniskās lietas! šādas tādas versijas jau es uzklausīju un ņemu tās vērā, bet tomēr, ja nu ir vel kāda, kas sakrīt.. Ir Kawasaki ninja kurai ir "izgriezts" beņķis, lai punduris tiktu pie zemes, bet tagad trasē pārsēžoties... jā, tas sedlveidīgais bik traucē- kā labāk rīkoties, lai beņķis būtu zems, bet sēdēšana ērtāka? Izgriezt tur īsti vairs, itkā, nav ko, viss tika darīts pa maksimumu. Saīsināt beņķi, vai meklēt kādu citu? Kādu? :hvz: (ar nosacījumu neiebraukt baigajā kosmosā par sēdekli, tad pacietīšos, kā ir :D )
-
Līmēt sportistu gumiju.
-
Bet uz kā ?! Tad vajag arī sporta asti.
-
Vajag reguleejamos kaapshljus uzlikt un tad skatiities!
-
Vajag reguleejamos kaapshljus uzlikt un tad skatiities!
pa manam - precīzi. Ja kājas būs bik augstāk, tad tam vajadzētu dot nepieciešamo vietu priekš pareizas kantēšanas
-
kur pērk "sportisko" gumiju ?
Par kāpšļiem ū tē tē - paskaidroju vienkārši - kāpšļi ta kāpšļi, patreizējais beņķis ir "sedls" un man sāk traucēt sedlveidīgais izgriezums, jo beņķa aizmugure sit atpakaļ uz bāku. Karoč- varu iedot pasēdēt un saprast a čom reč :shura: .
otrs, beņķi plānoju tā, lai man nav jāapstājas pie kokiem un borģūriem un pēdas nerautu krampī stāvot pie krusta.
-
Par "sportisko gumiju" uzjautājiet Arčam, moš šim ir plauktā.
-
Man ir tā gumija kuru izmanto sēdekļu izgatavošanai sporta močiem, ir arī viena aste kuru es neizmantošu,tā,ka ja kas varam pakomunicēt ;)
-
Man ar ir tā gumija :bigok:
-
Vajadzēja man apprecēt kādu ar garākām kājām - būtu mazāk problēmu ! :shura: :muri: :runaway:
-
Par to mēs parunāsim mājās :bita: ,
arī par to, kā un kāpēc es vispār tiku pie A kategorijas, kas Tev radīja vel vairāk problēmas- mācētu Tu normāli braukt, es vēl joprojām vizinātos Tev uz astes bēdu nezinot :P .
Atradu sev oriģinālo beņķi Kawai, esošais visticamāk, piedzīvos "operacija hihihih" , tad arī sākšu pastiprināti interesēties par gumiju ;) . Jāskatās, kas un kā, bet lielākās daļas ieteikums ir noraut visu to polsterējumu nost un līmēt gumiju. Vispirms paskatīšos, cik ļoti es netieku līdz zemei ar oriģinālo beņķi. Nu tā brutāli asti taisīt pa jaunam man negribās :emo: , lai gan bija arī tāds ieteikums.
Paldies!
-
Un kurš to visu darīs ?! ??? :hvz: :emo:
-
Nu kāpēc Tu uzdod stulbus jautājumus uz kuriem zini atbildi :bigok: ? ???
P.S> sēdekli nopirkšu pati :P
-
Un ko mēs darīsim ar sēdekli kurš tavam mocim neder ?!
Vot nopirksi no Angļu versija. Un ko tad ?! :hvz: :aiwa:
-
:doh:
-
Kads ir meginajis detalas mazgat ar veikalos pieejamajiem tvaika genaratoriem ,piemeram ,karcher??
Domaju varbut butu verts tadu iegadaties un mazgat visas netiras ellainas detalas ar tvaiku.
-
Vajadzētu strādāt. Es gan veco eļļu nopūšu ar ķīmiju un pēc tam ar karcher augstspiediena aparātu nolaižu ar karsto ūdeni. Viss pa tīro. Tā ķīmija ir nopērkama TSC Dual veicī, maksāja kaut kas ap 4 eu. Nograuž visu. Izņemot krāsu :shura:
-
Neesmu mēģinājis, bet viedoklis ir :D
Vajag skatīties uz tādiem nopietniem ražotājiem, tad varbūt strādās, jo visādi sadzīves veikalos nopērkamie bij stipri mazjaudīgi. Tas gan bij kādus 10 gadus atpakaļ kas strādāju ar sadzīves tehniku :)
-
nu, par tvaiku tā ir, jā - kņižku ēčital. Bet ķīmija+ karsts ūdens zem spiediena - strādā. Pie mazā zobrata, kur bija sakrājusies pa hvz cik gadiem eļļa ar smiltīm - nopūta tīru
-
Guncha ,a kas tiesi par aparatu?
Es skatos uz karcher 1500w 3.2 bari.
Eemu dzirdejis ,ka chalji pashi taisa no propana balona ,apaksa kurtuve un protams drosibas varsts.
Bet kaut ka negribas taisit ,sanak katru reiz ka vajag kadu detalinu nomazgat ,jakurina aparats ieksa. Zinu bus slinkums un beigas atkal panems bendzu.
-
Tvaika mazgātājs ir riktīgā ğēla - ir pieredze ;)
-
Un pieredze ar kadu konkreti aparatu?
-
Guncha ,a kas tiesi par aparatu?
Es skatos uz karcher 1500w 3.2 bari.
Eemu dzirdejis ,ka chalji pashi taisa no propana balona ,apaksa kurtuve un protams drosibas varsts.
Bet kaut ka negribas taisit ,sanak katru reiz ka vajag kadu detalinu nomazgat ,jakurina aparats ieksa. Zinu bus slinkums un beigas atkal panems bendzu.
paskatīšos. Nav mans - kaimiņa, bet regulāri iemainu aparāta pakalpojumus pret pāris aliem :D
-
Un pieredze ar kadu konkreti aparatu?
Modeli nezinu bet Karcher izstrādājums bija :)
-
Kaut kas sads? Vai kas krietni nopietnaks? Es gan neko tadu baigi atskirigu no si neatradu...
http://www.google.lv/search?biw=640&bih=360&tbm=isch&sa=1&ei=_BIsVJjeFYvMyAP_8oCwDg&q=karcher+sc+1.020&oq=karcher+sc+1.020&gs_l=mobile-gws-serp.12..0i19.190252.199176.0.200825.16.8.5.3.3.0.1384.4133.1j2j1j0j1j0j2j1.8.0....0...1c.1.54.mobile-gws-serp..7.9.2470.hZDdZ1mb7GE
-
izskatās nenopietns verķītis. ta jau šī tvaika slota būs kompaktāka :D
(http://cdn3.topshop.eu/TvaikaslotaH2OX5Elit_18121441.jpg)
-
Kaut kas sads? Vai kas krietni nopietnaks? Es gan neko tadu baigi atskirigu no si neatradu...
http://www.google.lv/search?biw=640&bih=360&tbm=isch&sa=1&ei=_BIsVJjeFYvMyAP_8oCwDg&q=karcher+sc+1.020&oq=karcher+sc+1.020&gs_l=mobile-gws-serp.12..0i19.190252.199176.0.200825.16.8.5.3.3.0.1384.4133.1j2j1j0j1j0j2j1.8.0....0...1c.1.54.mobile-gws-serp..7.9.2470.hZDdZ1mb7GE
Nopietnāks diezgan krietni ;)
-
Tad jau bus kaut kas no shi plaukta- http://www.kurpirkt.lv/cena.php?q=karcher+hds&page=2
Tik nopietnu nez vai ir verts man nemt. Ja kas lielaks nemu ar kimiju un augstspiediena mazgataju ,bet man tiesi inerese kadu moto dzineja galvu ,vaku ,detalu nomazgat. Si ir ta reize ,kad es tiesam gribetu panemt preci uz izmeginasanas laiku...
-
Līdzīgs īstenībā šitam:
(http://www.waterblastersauckland.co.nz/sites/default/files/styles/product-image-big/public/products/HDS%2012%2018%204S.jpg)
-
a ja Tev vajag tik mazas detaļas notīrīt = nevar uzražot to tīrītāju ar ultraskaņu? Man gan nav pat mazākās nojausmas, kas tas ir, bet nu tipa tak esot jebaķ, ku kruts attīrītājs?
-
Par ultraskanas aparatu japrasa Naitam!??
-
Motoru tīrīt ultraskaņā ir diezgan smieklīgi :D Trakākais tajā visā ir tas ka es piemēram nezinu kam ir tik liela vanna lai tajā varētu piemēram karteri ielikt 8)
-
Es zinu kam ir tāda vanna, bet nopirkt viņu maksā kosmosu
-
Nu re - nav rentabli :)
-
Tapēc jau rakstīju, ka nav ne mazākās nojausmas :shura:
-
Atradu fīču kas man ir nepieciešama lai ātruma pārslēgam nelūztu skrūves pušu 8)
Māri, moš šādu vari uztaisīt vai tomēr nečakarēties un pasūtīt no Sato Racing?
-
TU esi kautkāds maniaks? Es nobraucu 2 (divas) sezonas un nekas man neluuza....
-
Tev mazas kājiņas....
:aiwa:
-
Tev mazas kājiņas....
:aiwa:
:rofl: :rofl: :rofl:
-
ir risinājums :aiwa:
1. Pelnrušķītes stāstā līst asinis
Orģinālajā versijā pamāte mudina savas meitas uz asiņainu rīcību, lai tikai viņas varētu ievilkt kurpīti. Viena nogriež pirkstu otra papēdi. Viltību nodod asiņainās zeķes. Otrajā 1819. gada izdevumā brāļi Grimmi parūpējas, lai ļaunās sievietes par Pelnrušķītes pazemošanu saņemtu jūtamu sodu. Brāļi liek, lai māsām uzbrūk dūjas un izknābj viņām acis par "ļaunumu un melīgumu"."
-
Čau!
Biju postējis arī mp, bet nu pagaidām bez atbildes. CBR F4i, 2001. gads. Lieta sekojoša - kādu pusotru sezonu atpakaļ biju pārjaucis visus bremžu suports - jaunas manžetes suportiem, armētās šļaukas, jauni kluči. Tagad, tīrot suportus, pamanīju, ka bremžu klučiem, abiem suportiem, darba virsma, kas ir tuvāk rotoru centram, vienā līnijā ir nesakrta - tb, neizskatās, ka uzlika būtu vienmērīgi padilusi. Bremžu augšējie cilindrīši kustās labi, apakšējie - nedaudz stīvāk, bet, kad nosprosto augšējos, tie tad ar pamazām sāk kustēt. Tos patīrīju. Jautājums - vai vaina var but pašos supportos? Imho, ja reiz cilindri nebūtu nostrādājuši kā nākas, sprūstu, tad tieši otrādi - viena uzlikas augša būtu nodilusi vairāk, apakša - atkal mazāk vai, kā šajā gaījumā - vispār praktiski neaiztikta. Vai arī vaina varētu būt pašā rotorā un tas ir vai nu savērpies, vai arī nevienmērīgi padilis (pirms izjaucu supportus, tur cilindrīši vispār bija iesprūduši un negribēja daži vispār kustēties)? Cik paspēju piefiksēt, tad arī tā vieta rotoram tuvāk centram, vietām izskatās vizuāli nedaudz atšķirīģāka kā pārējā rotora darba virsma. Kādas idejas? ??? Reku bilde ieskatam, līdzīgi ir arī otras puses kluči.
-
Vis Tev tur ir kārtībā, izjauc suportus, notīri virzulīšus, liec kopā ar jauniem klučiem un ja paveiksies un visu būsi izdarijis labi,tad netecēs suporti,bet vis ticamāk tie virzulīši ir sadiluši un nostājas mazliet slīpi, līdz ar to nedaudz pieķīlējot un tizli deldējot klučus. Tādā gadijumā ieliec jaunas manžetes un virzulīšus un vis būs ok. kas tie par rotoriem???? Man kādreiz bija f4i, bet viņam neviena rotora nebija!
Bet vispār ir pofig kā dilst kluči, svarīgi ir 1. lai bremzējot nevibrē,2. atlaižot bremzes ritenim ir nekavējoties jāatbrīvojas, 3. ritenim ir jāgriežas tik brīvi, lai nebūtu sajūtas,ka viņu turētu4. protams, ka bremžu diski nedrīkst pārlieku sakarst.
-
Tnx laurichh par padomiem!
Ar rotoriem biju domājis bremžu diskus.
Par vibrēšanu - bremzejot nevibrē, tacu, kad lēnā gaitā ripina līkumā un piebremzē, tad hēbeli nedaudz pasit atpakaļ, pulsējoši tipa. Otrais un trešais punkts izpildās točna, pārbaudīts. Nav arī novērots, ka bremžu diski būtu pārāk karsuši.
Vēl pavīdēja doma, ka varbūt arī savu lomu varētu spēlēt uzliku (vadīklas? - tipa pad pins) - tās izskatās jau krietni palietotas, pirms mainīt virzulīšus, lētāk tad būtu sākt ar tiem, lai nav uzreiz visi virzuļi jāmaina. Ja pēc tā būs tāda pati šaize, tad lūkošu pēc virzulīšiem.
-
pacel mocim priekšējo riteni, iegriez, ritenim ir jāgriežas viegl,brīvii.Tad nospied un atlaid bremzes,pēc šīs darbības ritenim acumirklī ir atkalviegli jāgriežas,ja tānenotiek,tad ir problēmas,ja viss ir ok,tad nemeklē kašķi
-
Tā, Dāmas un Kungi!
Man ir neliela problēma - šodien normāl pa šoseju pabraukājos un atbraucot mājās izdomāju pasildīt riepu. Nu kad riepu biju pasildījis ;D , tad sāki gāsties tosols ārā un radiators strādāja. Tagad rodas jautājums, kur meklēt problēmu kapēc tā notika, termostats vainīgs vai kas? Par temperaturu nemaku atbildēt, jo man temperaturas dačiks gļūko un īpaši pareizi man nerāda.
Ko darīt?
-
Pa kurieni tas tosols gāzās ārā?
-
Labs jautajums,jo aiz tam plastmasam neko neredz, bet nejaucot nost vinas izskatijas,ka no tas trubinas kas nak no izplesanas trauku!
-
Izspieda lieko :hvz: ,
-
nu varbut ar!
tad ludzu kads paskaidrojiet,ka pareizi atgaisot sistemu mocim?
-
Tā kā gaidīšu dažas detaļas un tāpat izjaucu moci, radās ideja izgriezt katalizātoru, modificēt izpūtēju (ļoti patīk kā izskatās oriģināls; aftermarket nav pat tuvu!) un izgriezt lielāku caurumu airbox'ā.
Jautājums: vai mocis sagremos izmaiņas un adaptēsies?
Šim mocim ECU ņem vērā O2 sensoru (kas paliks!) tikai līdz 4000 apgr. Tā saucamais closed loop. Cik sapratu, šeit viss būs ok, jo maisījums tiks pagatavots atsaucoties uz O2 sensora datiem.
Bet kā būs ar open loop? Vai inžektors spēs adaptēties? Vai man jādomā par kādu "AIT hack", kas liks kompim domāt, ka ārā ir aukstāk un liet vairāk degvielas?
Uzreiz teikšu, ka ielādēt jaunu degvielas karti bez dīlera laikam nevarēs. Bet dīleris prasa 350 eiro, un karte vienalga būs no akrapoviča vai arrows.
-
Kas pa šprici viņam stāv ? Keihins vai kas cits ?
Ir divi man zināmi softi ar ko programmēt eiropas moču kompjus.
Tuneboy un vēlviens opensourcīgs. Par abiem ir daudz rakstīts iekš http://supermotojunkie.com/
Tuneboy ir ļoti slikts supports un atieksme.
KTM neko sliktu nejutu kad izdauzīju katalizatorus. Ja izpūtēji no standarta nekļūs par tiešajiem tad var īpaši neiespringt un katalizatoru izravēt tikai sirdsmieram.
Pie ieplūdes modifikačijām vai radikālāka sizplūde spārbūves gan visi raksta, ka vajag programmēt kompi.
Ja to nedara tad iespējams paŗāk liess maisījums, kā aŗi slāpšanas uz maziem apgriezieniem.
Tā lambda zonde neko neregulē - viņa skatās lai tev nav pārāk trekns maisījums un nevajag pagriezt lkiesāku lai iekļautos emisija snormās. Tev jau visticamāk būs pārāk liess nevis trekns.
-
Tā kā gaidīšu dažas detaļas un tāpat izjaucu moci, radās ideja izgriezt katalizātoru, modificēt izpūtēju (ļoti patīk kā izskatās oriģināls; aftermarket nav pat tuvu!) un izgriezt lielāku caurumu airbox'ā.
Jautājums: vai mocis sagremos izmaiņas un adaptēsies?
Šim mocim ECU ņem vērā O2 sensoru (kas paliks!) tikai līdz 4000 apgr. Tā saucamais closed loop. Cik sapratu, šeit viss būs ok, jo maisījums tiks pagatavots atsaucoties uz O2 sensora datiem.
Bet kā būs ar open loop? Vai inžektors spēs adaptēties? Vai man jādomā par kādu "AIT hack", kas liks kompim domāt, ka ārā ir aukstāk un liet vairāk degvielas?
Uzreiz teikšu, ka ielādēt jaunu degvielas karti bez dīlera laikam nevarēs. Bet dīleris prasa 350 eiro, un karte vienalga būs no akrapoviča vai arrows.
Tātad - pirmkārt, ja gribi arī kautkadu rezultatu un satrauc kā tas darbosies - jāliek aftermārkets nevis jāeksperimentē ar fleksi un metināmo. Punkts.
2. šprice panes daudz ko atškirībā no karbiņiem. Ja neskaita šādas tādas nevienmērības apakšās - tad ar japāņu močiem un pilnajām izplūdēm+ filtriem atšķirība nav justa. Protams ja grib labāku rezultātu rezultātu tad jāliiek ecu - vai pie muižnieka, vai bazaz, vai 'Dynojets. P.S. skatīt pirmo punktu par izplūdi.
-
Gaisa filtru neaiztiec - tikai sadirsīsi filtrējošo elementu ātrāk ar sūdiem kas lidos braucot. Izravējot katalizatoru nekas tev tur nemainīsies - tas sūds paradzēts emisijas normām :D Oriģinālajiem izpūtejiem var izravēt dažas detaļas - iegūsi tikai labāku skaņu jo ja grib efektu tad jāmaina visa izplūde pilnībā - visi diametri ir lielāki kas attiecīgi arī maina izplūdes pretestību. Un tad arī ir jāliek cits softs vai PowerCommaner, lai nerastos tā saucamais liesais ;)
-
Kur viņam stāv zonde?Ja pirms katalizātora,tad var gadīties,ka būs par maz pretestības un zonde nepareizi lasa,bet tas protams uz mazajiem un kuru tas interesē. ;D
-
Paldies par atbildēm!
Tātad:
1. Zonde stāv pirms katakizātora. Bet man jau ir uzstādīts "O2 hack", tā kā varēšu noregulēt kā vajag.
2. Izpūtējs ir zem sēdekļa un sver 11 (!!!) kg. Galvenais mērķis ir samazināt viņa svaru, kas ir tik augstu. Cik lasīju, apmēram 4-5 kg var dabūt nost. Uz jaudas pieaugšanu neceru, lai tik nav sliktāk!
3. Pie ieplūdes man jau stāv labāks filtrs. Es domāju tikai palielināt ieplūdes atveri, tas ir vai noņemt, vai paplašināt "šnorkeli".
4. Šim modelim nav taisīts nekas no Fat Boy, Bazas utt. Viss, ko var atrast, ir tie paši IAT sensora modifikātori pēc dažādiem nosaukumiem un cenām.
Palasīju daudz vakar. Šim mocim padarīt maisījumu bagātāku ir ļoti maz iespējas. Tomēr vieglāka un efektīvāka ir IAT hack. Oriģināla IAT sensora dati ir zināmi. Par cik Omiem tās vajag izmainīt - arī zināms.
Atliek tikai atrast jebkuru veco sensoru: http://www.meat-doria.com/en/product_meat/82236
Un nopirkt vajadzīgo termistoru.
-
Bļin. Jasak ar lamasanos. Beidzot izlidu no pilsetas un vareju notestet moci. Jaudas problemu vairs nav. Vareju sasniegt ari 230km/h un bija vel iespeja. Ieprieks knapi lidz 200 tiku. Problema, jaunais suknis. Vel nezinu vai paterins bus atgriezies vieta, bet domaju, ka tam ari jabut norma. Bet, viens liels bet. Mocis vel jo projam uzvedas ka dzivs. Suposanas pie lieliem atrumiem ir pazudusi. Tur noteikti palidzeja daksas gultni. Bet kur ir problema ar maziem atrumiem, nedodot slodze?!! Esmu nomainijis visus gultnus. Stures, daksas, abu ratu gultnus, bet nekas neuzlabojas. Reali nav palicis pat labak. Ripinoties atlaizot rokas, mirkliti iet taisni un tad gazas vai nu uz vienu pusi vai otru pusi. Kur vel meklet problemu? Priekseja daksa? Ko skatities?
-
riepas unto spiedieni :hvz:
-
Tris dažādas riepas. Izmaiņu nav.
-
Varbūt piekare jāsaregulē pēc Tevis?
-
diski?
nobalansēji kaut pēc vienas no riepu maiņam?
-
diski?
nobalansēji kaut pēc vienas no riepu maiņam?
ar gribu iemest filozofisku domu: mopēda balansēšana, smaguma centrs? Vai tik tas nav tas, ar ko MM cīnijās veidojot jestudei hirou piekari?
-
Mainot gultņus neko neesi pārāk švaki pievilcis vai pārvilcis?
-
Piekare nav mainita, riepas balansetas katru reizi kad mainits. Idejiski, viss ir uz usiņu. Zel, bet neatceros, kad problema paradijas.
-
Varbūt problēma ir galvā :hvz:
-
Cik dzilji daksha tiltinjos?
2. pēc taviem crashiem esi pārliecināts ka viss ir taisns? Ass, daksha?
-
Piekari un prieksu tu man reguleji. Kops ta es neesmu kritis. Iznemot pagajuso gad 18. novembri. Bet problema bija ari pirms tam.
-
Piekari un prieksu tu man reguleji. Kops ta es neesmu kritis. Iznemot pagajuso gad 18. novembri. Bet problema bija ari pirms tam.
A mainīji tikai gultņus vai kopā ar slīdšaibām?, dīvaina šķiet tā lufte, ko minēji. Mok kamēr dakša gaisā to nemana, bet pie slodzes tomēr gultņi(s) grib ieņemt sev vēlamāku pozīciju???
-
Mēdz būt izjātas gultņu sēžas rāmī(pr.dakša)it īpaši daudz avarējušiem močiem.Es tikai tā,nebiedēju.
-
Man radās jautājums par SuperSport nolikuma punktu - 2.4.7. Uz motocikla pakaļējās dakšas jābūt piestiprinātam ķēdes aizsargam -
pirms aizmugurējā zobrata, uz dakšas no apakšas.
Pielikuma bildēs redzams KLE500 aizmugurējās dakšas ķēdes aizsargs uz ER6.
Gribēju saprast, vai teh.kontrole sacensību dienā nebūs pretenziju par šādu risinājumu? :hvz:
Ir jau, tā ka patālu no ķēdes/zobrata.
Kāju aiz tā aizsarga sarežģīti dabūt, bet pret ķēdes nolekšanu gan īsti neko nelīdzēs.
-
Derees
-
Ok, cool! :)
-
Bļin. Jasak ar lamasanos. Beidzot izlidu no pilsetas un vareju notestet moci. Jaudas problemu vairs nav. Vareju sasniegt ari 230km/h un bija vel iespeja. Ieprieks knapi lidz 200 tiku. Problema, jaunais suknis. Vel nezinu vai paterins bus atgriezies vieta, bet domaju, ka tam ari jabut norma. Bet, viens liels bet. Mocis vel jo projam uzvedas ka dzivs. Suposanas pie lieliem atrumiem ir pazudusi. Tur noteikti palidzeja daksas gultni. Bet kur ir problema ar maziem atrumiem, nedodot slodze?!! Esmu nomainijis visus gultnus. Stures, daksas, abu ratu gultnus, bet nekas neuzlabojas. Reali nav palicis pat labak. Ripinoties atlaizot rokas, mirkliti iet taisni un tad gazas vai nu uz vienu pusi vai otru pusi. Kur vel meklet problemu? Priekseja daksa? Ko skatities?
Padalīšos ar problēmas atrisinājumu. Kā jau redzat augstāk, mocis dzīvoja savu dzīvi un meklējot vainu, izdarīju divas darbības uzreiz. Samainīju aizmugures dakšā gultņus un pievilku priekšējās dakšas gultni. Rezultātā, nekas nemainījās un reāli, nolaidās rokas. Sāku loģiski domāt un nonācu pie slēdziena, ka pieņemot faktu, ka mocis nekad nebrauc taisni un visu laiku priekšas rats meklē ceļu, bet ja priekšas dakšai ir smagāk kustēties, tad mocis ceļu atrast vairs nevar un sākas sajūta, ka mocis brauc zigzagā, dzīvo savu dzīvi. Respektīvi, palaidu vaļīgākpriekšas dakšas gultni un problēmas vairs nav. Viss atkal ir uz ūsiņu. Slēdziens, ja nezini problēmai konkrētu iemeslu un remonts tiek veikt pēc izslēgšanas principa, nedarat divas iespējamās lietas uzreiz. Izdari vienu, pārbaudi un tikai tad ķeries klāt nākošajam mezglam.
-
Nu ko, izskatās ka mocim ir nepieciešama pastiprināta mehāniķa uzmanība.
Viena lieta- Smasha riepu maiņas čalis ir licis mīksto uz pakaļrata savirzes regulēšanu.... tas sīkums, izlabojams.
Ir otra lieta kas mani uztrauc daudz daudz vairāk- atklājās vakar braucot prom no Smasha.
Otrais gaņģis,viegla ripināšanās ar praktisku brīvgaitu, un sākas ahujennā raustīšanās. Nu tā ka mocis čut ne noslāpts un atkal atlec vaļā. Vakar nodomāju- sūds, gāze pa mazu, kā nekā saguris.
Tikko braucot mājās notika tas pats- otrais gaņģis, devu virsū gāzi, un tā sāka raustīt... :dusmas:
Es pat īsti nestādos priekšā kas tas varētu būt- sūknis? Tad gan vajadzētu būt laidenāk, nevis ar tādiem rāvieniem.
Moš kritiena datčiki, tie varbūt sagļukojuši? :hvz:
-
Katreiz kad ieliec otrajā?
-
Tu ar otro robu riepu svilināji ?
Izklausās, ka toč par lielu pārnesums pie maza ātruma un nepietiek jaudas. Jautājums kāpēc ?!
Aizaudzis gaisa filtrs, ierauti sūdi no bākas iekš šprices ? Sapista kārba vai ķēde/zobrati.
-
paskaties sākumā vai nēsi sastaipijis vājprātā ķēdi, tā ir bijis un liekas , ka tikai vot ar konkrētu ātrumu un tukšgaitā, bet reāli ķēde lupatās un bez slodzes viņa tur to moci rausta
-
Domāju zobrati,nevienu nebiedēju,tā vienkārši mēdz notikt.Tev jau riepu dedzinot slāpa otrajā.
Esmu apkopojis postījumus un daļēji novērsis.Paldies Rūdim-eļļa un filtrs nomainīti,eļlas lampa vairs nemirgo,radiatora korķim nomainīta beigtā gumijas blīve,izpūtējam uzlikti atvibrējušie un padirstie uzgriežņi,izdegušais un ārā izpūstais pakojums tik viegli nav atjaunojams,ja augustā tehniskajā tas metāliskais pļerkšķis nepatiks,tad nāksies griezt vaļā.
-
Ķēde dēļ visa kā + daudzajiem simtiem km pa lietu man arī ir vaļīgāka kā krosačam.
-
Nē, nav kad katru reizi ieliek otrajā.
Pačekošu kas ar ķēdi, varbūt pa stipru novilkta un tas šķībais pakaļrats pie vainas. :hvz:
-
Kursh varetu palidzet ar ramja atjaunoshanu, atliekshanu, sametinashanu? mocis bus paredzets stuntam
(http://www.bildites.lv/images/9uhsa907r0o3d07efvvz_thumb.jpg) (http://www.bildites.lv/viewer.php?file=9uhsa907r0o3d07efvvz.jpg)
(http://www.bildites.lv/images/xj5god3eu1c31c1uar_thumb.jpg) (http://www.bildites.lv/viewer.php?file=xj5god3eu1c31c1uar.jpg)
(http://www.bildites.lv/images/slzxh8x9nmwmk6plf85c_thumb.jpg) (http://www.bildites.lv/viewer.php?file=slzxh8x9nmwmk6plf85c.jpg)
-
Vari mēģināt sameklēt Teikas Arni, varbūt viņš palīdzēs.
-
rgx, : http://www.cyclenews.com/2016/02/article/loris-baz-endures-180mph-crash-at-sepang/
vatafak?
-
Kamēr riepu ražotājs nebūs līdz galam izmeklējis iemeslus grūti spriest. Iespējams riepas defekts - iespējams kas cits. Taču - ņemot vērā ka speciāli šī līmeņa sacensībām tiek izstrādātas un testētas visjaunākās inovācijas un tehnoloģijas (Līdzīgi kā F1) protams var gadīties arī kāda kļūme, kas attiecīgi liek inženieriem meklēt tai risinājumu, lai uz sezonu viss būtu kārtībā. Lai gan visi ražotāji (gan moto, gan riepu) - visas šīs inovācijas ar laiku ievieš arī "parastajiem mirstīgajiem" paredzēto produktu ražošanā, ceļš - no riepas prototipam - līdz produktam kuru Tu un es varēsim nopirkt veikalā ir garš un sarežģīts - un tā rezultātā, mēs ar Tevi saņemam jau tūkstošiem reižu pārbaudītu produktu, ar ļoti, ļoti minimālu defekta iespēju.
-
Chau visiem ! Jautājums par Suzuki GSX600F.
Ir parādījusies skaņa no ķēdes (vismaz tā liekas), uz katru pilno apgriezienu ir tāds - šššššk, ššššk..
Kad atmet gāzi tad gandrīz nav..
Uzsēdos virsū, Pievilku ķēdi tā kā vajag (jo bija vaļīga), bet kad stumj moci, ir viens mirklis, kad viņa nenormāli iespriegojas un tad tā skaņa ir vēl trakāka.. krakšķ pilnīgi, Atlaiž ķēdi vaļīgu..ir klusāk.principā nevar nospriegot.
Bet tad ievēroju, ka tad, kad uzlīst lietus kārtīgi un mocis viss slapjšs, tā skaņa pazūd..
Varbūt vajag saeļļot ķēdi ? ...nez..nomainīt priekšējo zobratu.. (Protams ķēde ir bik arī pastiepusies).
Pirms 1500km motors bija vaļā un tur viss ok.
-
Ķēde sastaipījusies.
Jā, ķēde ir jāeļļo, pie tam bieži (ik pa 100-150km laikam bija :hvz:)
Ja maini ķēdi, tad maini arī abus zobratus.
-
Pielabošu, nevienmērīgi izstaipīta. Jāmaina nost ķēde un abi zobrati. Ķēde jāeļļo tad, kad vizuāli redzams, ka eļļas vairs nav. Paliek spīdīga. Lietus laikā tie var būt 50km, sausā var arī 1000 km nobraukt neeļļojot. Atkarīgs no eļļas.