Tehnika > Motocikli

Kā tika uzbūvēts Vakardienas varonis

<< < (2/11) > >>

mežamāris:
Kā jau teicu līdz tam vēl nonāksim,sākumā likās viss baigi vienkārši. Novilki uz aci un labi! :D

mb:
jautajumu nav. vnk apbrinoju..  :super:

mežamāris:
Dzinējs pats par sevi komplektēts kā atsevišķa vienība-4 skrūves un vēl pāris trosītes un demontējas komplektā.

mežamāris:
Tas ko jūs redzat dzinēja labajā pusē nav turbo kompresors.Nekāda elektrība no salas līdzi netika atvesta,džeki tiktāl nepadomāja,un pāris vadības bloki ko bija iespējams sadabūt nevelna nedarbojās.
Savā ziņā būdams vecās skolas pārstāvis un tādēļ paļaudamies tikai uz sevi pašu,sadabūju sadalītāju,kurš paredzēts autonomai stiprināšanai hotizontāli un piedziņai ar zobsiksnu.Piejūdzos kloķenes galam,izgatavoju jaunu vāku,zobratus 1:2,pārgriezu gareniski kaut kāda Hundaja zobsiksnu...Labs bija variants ar motora darba secību-apzvanot visus pazīstamos guru,kurus nesaukšu vārdā un nerādīšu ar pirkstu,nekādu informāciju neieguvu.Nācās vien izskrūvēt sveces,pēc sentēvu metodes saspraust patīra korķus un zinātniskā eksperimenta rezultātā iegūt vajadzīgo informāciju.
Šī vizuāli pievilcīgā fīča ir zudusi,bet par to vēlāk.

mežamāris:
Esam nonākuši līdz priekšējai dakšai.Tas ir garš stāsts.Pieļauju,ka daudzi ir redzējuši Confederate Motor Comp. un viņu Wraith.Paralelogramu dakšas nav nekas jauns,bet viņi bija pirmie,kas to pasniedza mūsdienu kvalitātē un matereālos.Tad lūk,esmu daudz un smalki pētījis šo dakšu un ģeometrija izmantota gandrīz precīzi tāda.Nu esmu to pastiprinājis ar šķērsām novietotu krustu,kas padarīja konstrukciju smagāku,bet stingumā vinnētais ir to vērts.Abas puses ir identiskas,no tām pašām bezšuvju caurulŗm.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version