Tehnika > Motocikli

Tehniska rakstura jautājums

<< < (2/26) > >>

mg-t:
Kaimiņš vakar jau 4 reizi noravēja karbuļus nost un izdalīja - atrada pāris sakaltušas gumijītes. Tā kā ja ķerties tad uzreiz ar svaigām blīvēm utt.

Gacho:
Karburatoriem jebkurš "tūnings" ir dikti čakarīgs un laikietilpīgs process, it īpaši ja īsti nav pieredzes šajā lietā.
Pietiekoši daudz visādi knifiņi jāzin, kā arī stendēšana pēc tam ir nepieciešama... žēl gan ka neesmu dzirdējis ne par vienu labu karbiņu stendētāju Latvijā :(

sirmais:
Problēma ir tā ka pirms karburatoru tīrīšanas motocikls gāja! Tīrīt aizvedu jo viens karbiķis pie noslāpēta motora nenoslēdzās un degviela gāzās ārā filtrā. Līdz ar to domāju, ka adatas jau ir piemeklētas pareizās. Jautājums tikai par regulāciju un tām vakuuma caurulēm.
Labi pačakarēšos, brīvdienās.

Guncha:
es F4 arī mazliet saīsināju vakuma trubas, kā rezultātā mopēds bija anormāli gauss virs 160. nācās ravēt vispār nost, tad vismaz gāja divīti. Nav hau gluži tā, ka konstruktori tās vakuma trubas tur būtu salikuši joka pēc

Gacho:
Tās NAV vakuma trubas, tās ir elpošanas trubas.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version